Mitä mieltä, jos yli 30vuotiaan kämppä näyttää kuin opiskelijan asunnolta, kuin olisi vasta muuttanut kotoa pois.. sekalaista huonekalua ja tavaraa, ei selkeää mietittyä kokonaisuutta.
Lähes kaikilla on aikuismaisemmat kämpät
Mitä mieltä, jos yli 30vuotiaan kämppä näyttää...
6
600
Vastaukset
- suuperatmi
Jospa se olikin aika muuttaakin jo kotoa pois...
- TiinaPupu
No ei sillä ole mitään väliä. Mullaki kaikki huonekalut kirppikseltä/ saatuja. Who cares
- pakkomielle
Voi, luoja aloittaja ei ymmärrä luovuudesta mitään.
- Hehjooo
Mun luonako oot käynyt? :) kotini on mulle kotoisa, arvostelijat pysykööt poissa.
- ergegerge
Itse olen yli 40-vuotias, enkä ole koskaan tarkemmin miettinyt sisustamista. Monet huonekaluistani, tavaroistani ja kaapeistani on saatu jo 15-20 vuotta sitten (suuri osa täysin ilmaiseksi, kun muut ovat niistä luopuneet), mutta kun ne kerran toimivat niin miksi vaihtaa? Olen siistinyt toki asuntoani ja joskus ostanut uutta, mutta yksi tavara kerrallaan vuosien mittaan. Se, miten muut ovat asuntonsa sisustaneet, on minulle nollan arvoinen tieto.
Ylipäätään, miltä ylipäätään näyttää tyypillinen opiskelijan asunto? Oikeasti tyypillistä opiskelijan asuntoa ei ole olemassakaan, vaan jokaisella opiskelijalla asunto näyttää erilaiselta. - Oma.koti
Vastaus. Jos olet tyytyväinen, ei siinä muilla ole nokankoputtamista. Jos taasen haluat muutosta.. sinä päätät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt81417Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621133- 691000