Ihana katsella

Nautin1123

Kalun koko ei korreloi seksin tyydyttävyyden kanssa, mutta pakko muistella kaiholla eksän upean isoa ja painavaa kalua. Tuntui tajuttoman hyvältä pitää sitä kädessä ja katsoa sitä vaikka kun seksin jälkeen mies käveli vessaan. Kalu heilahteli painavana ja oli vielä märkänä.

Hyvältähän se tuntui myös sisällä. Vähän kiero, mikä lisäsi venytystä kun pani eri kulmista. Välillä sattui kun kävi niin syvällä, mutta nautin siitäkin kun tiesin ettei mies voinut silloin hillitä itseään pienestä kivustani huolimatta. Ja niin pitääkin olla, mun pillu oli hänen käytössään ja sille pitää tehdä mitä haluaa. Vikisin vaan onnellisena.

Kivekset tyypillä oli melko pienet mutta juuri sopivan venyneet niin että takaapäin pannessa osuivat minuun. Saispa vielä sellaista....

Peppuseksistä ei voinut valitettavasti haaveilla toisin kuin pienempimunaisten poikaystävien kanssa. Pieni täyttää pepun ihanasti ja orkut on oikeastaan parempia kuin pilluun naimalla.

10

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikapimppi-minäkin

      Olet saanut 15cm kullia. Harva on saanut niin isoa.

      • Kuules Asko. 15cm mulkku on ihan normaali. Normaali ei ole iso. Isot ovat isoja ja isot alkavat jostain 18 cm nurkilta, jos paksuutta on lisäksi.

        Sitä sinä et pikkukullisena ehkä ymmärrä.


      • Muahahhahohhoo
        h-x kirjoitti:

        Kuules Asko. 15cm mulkku on ihan normaali. Normaali ei ole iso. Isot ovat isoja ja isot alkavat jostain 18 cm nurkilta, jos paksuutta on lisäksi.

        Sitä sinä et pikkukullisena ehkä ymmärrä.

        Se on sinun mielisairaan homon toive. Sinä et mielisairaana vammaisena homona ymmärrä. Apukoulukaan ei saanut sinuun yhtään älliä.

        Jos mittaatte mulkkunne, niin selvittäkää ensin miten se mitataan OIKEIN.


    • plkmkkiiuhgtt

      Muahahhahohhoo

      Lue huvikseen tekstisi ja mieti, onko sinulla varaa arvostella/haukkua muita,

    • Panomies20

      Mulla 20/5 ja muijat tykänneet

      • Gaugogulli

        Mulla on 25/ 5.5 ja äijjät on tykänneet kun penetroin heidän peräsuoltaan.


      • Gaugogulli kirjoitti:

        Mulla on 25/ 5.5 ja äijjät on tykänneet kun penetroin heidän peräsuoltaan.

        Taas se Asko haaveilee. Isosta mulkusta ja miesten perseiden penetroimisesta. Älä unta näe.


      • HankiElämäHomo

        Homo taas päivystää kiimaisena.


      • HankiElämäHomo kirjoitti:

        Homo taas päivystää kiimaisena.

        Sinullehan minä vastasin. Vai kirjoittiko haamukirjoittajasi taas tuon tyhmän juttusi?

        Jokos olet tullut kaapista ja joko Sankivaaran viheriöt vihertävät, kuin homeinen mulkkusi käytön puutteessa?


      • MitatKohdilleen
        Gaugogulli kirjoitti:

        Mulla on 25/ 5.5 ja äijjät on tykänneet kun penetroin heidän peräsuoltaan.

        Joo tuollainen pitkä luirake varmasti parempi persaukseen pistääkin. Aika ohut 5 cm ympärys. Taitaa olla samanlainen mitä Iltalehdessä itki pitkää kaluaan mies jolla oli ohut pitkä penis.

        Asiasta selvinnyt , että paksuus on valttia ja aika jytky saa ollakin, kun 16cm on toive. Tuollainen 25cm pitkä sormi on oikeastaan aika paljon normi kaluakin huonompi :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe