Perjantaina 19.5 ruiskutetaan paskaa niskaamme aamupäivällä!
Iltapäivällä ne ovat levinneet jo kauniiksi harsoksi joka peittää valtavan alueen.
Huomenna vanoja ihailemaan!
16
201
Vastaukset
- KysynVaan-76
Missä se valtavan alueen peittävä harso on?
- UrbanHacker
Turun sininen taivas oli tänään 19.5. täynnä vanoja. Aurinkosuojaako ne myy?
- RuususenPainajainen
Pitävät sinut kemikaaliunessa jotta ne pysyvät vallassa.
Ei näkynyt kemikaalivanoja...
- HiipiväJännitys
Vanoja ei näkynyt ainakaan pääkaupunkiseudulla tänään.
Olin iloinen ja pettynyt samanaikaisesti.
Olisiko ylätuulet olleet liian kovia jolloin saastepaska ohjautuisi ohi kohteistaan tai ilma sittenkin vielä liian viileä?
Jäämme odottamaan seesteistä ja aurinkoista päivää jolloin saamme niitä jälleen ihailla.
Kävelkää kuitenkin silmät avoimina niskat kenossa.... :-) - eroonvanoista
Ettekö tienneet että kemikaalivanat voi hajottaa suihkuttamalla etikkaa ilmaan suihkepullolla takapihalta? Kokeilin ja toimii!
Kirjoittakaa youtubeen: world of batshit chemtrails. sieltä saa lisätietoja! - turistiluokassaVaan
Tässä kemikaali- Ali tarkastelee pönttöjä:
https://www.youtube.com/watch?v=M1ed6z3S1sk&t=39s - ValuvaTaivas
Uudempi ilmiö ovat pilvet jotka alaosastaan valuvat kemikaaliharsoa, joka tuulen mukana kääntyy. Eilen Turun keskustan seudulla lännestä tulevia pilviä jotka liikkuessan valuivat alaosastaan tuulen mukana kääntyvää kemikaalivanojen tyylistä harsoa.
- 290uer
Pikakurssi kemikaalivanoista!
http://www.vanahavainnot.com/lyhyt-yhteenveto.html
Jos kommentoitte, että kyseessä on huijaussivusto, niin kertoisitteko missä kohtaa on virhe?- pakoilmaa.peräaukosta
Jos peräaukosta tulee ulos kuumaa ja kosteaa pakoilmaa, kun pyöräilee alasti kovalla talvipakkasella, niin muodostuuko siihen perään tiivistymisvana?
- kumeli
vanahavainnot.com onkin mielenkiintoinen ja hämärä sivusto.
Haluaisin tietää kuka sen on rahoittanut. Siitä ei irtoa mitään tietoa?! - Suututtaa
Eipä minun nuoruudessani lentokoneet jättäneet tuollaisia vanoja jotka leijaili taivaalla tunteja leviten sitten harsoksi auringon eteen.. joskus näkyy vanassa kaikki sateenkaaren värit.
Myrkkyä se on!
Ei talvellakaan auton pakoputkesta mitään vanaa tule.. - TotuusSattuu
Suututtaa kirjoitti:
Eipä minun nuoruudessani lentokoneet jättäneet tuollaisia vanoja jotka leijaili taivaalla tunteja leviten sitten harsoksi auringon eteen.. joskus näkyy vanassa kaikki sateenkaaren värit.
Myrkkyä se on!
Ei talvellakaan auton pakoputkesta mitään vanaa tule.."joskus näkyy vanassa kaikki sateenkaaren värit. Myrkkyä se on!"
Ovatko sateenkaaretkin sinusta siis myrkyn aiheuttamia? Itse kuvittelin että ne johtuvat siitä että vesipisarat tai korkealla jääkiteet taittavat eri kulmissa valoa hieman eri tavalla...
- KilttiNallekarhuni
Tässä kaunista kuvaa Suomen taivaasta kohtuullisen musiikin säestämänä:
https://www.youtube.com/watch?v=Q_RjzMfunow - llllllllllllllllllllllli
Ööh? Nuo ovat lentokoneiden jättövanoja, pääosin vesihöyryä ja vähän palamatonta lentokoneiden polttoainetta. Enemmän voisit olla huolissasi autojen pakokaasupilvistä joiden seassa kävelet päivittäin. Joskus ennen niissä oli paljon lyijyä, joka on ihan todellinen uhka ihmisten terveydelle. Samoin radioaktiiviset laskeumat joita on ihan oikeasti olemassa.
Tuolla maailmassa on vaikka kuinka paljon todellista vaaraa josta voi olla huolissaan. Ilmaston lämpeneminen on yksi tämän hetken polttavimmista puheenaiheista. Yksityisautoilu, riistokapitalismi, SER jäte, mikromuovit, ym. kenenkään tarvitse roiskuttaa meidän päälle yhtään mitään. Kusessa ollaan muutenkin.- Suututtaa
Ilmasto lämpenee... Salli mun nauraa..
Tänäänkin munan kokoisia rakeita eikä mikään ihme kun jo heti aamusta auringon edessä pari vanaa ja alumiiniharso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543370
- 382675
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232438
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1502412- 402381
- 412195
- 281981
- 1081832
- 361805