Sipilän hallitus on kompuroinut niin paljon, että nyt kannattaa ottaa koppi ja lopettaa ne naurettavat nuorten kansanedustajien sopeutumiseläkkeet. Eihän kansa ja työttömät jaksa yksinkertaisesti katsella tuollaista menoa, jopa alle nelikymppiset nostaa vuositolkulla eläkkeet. Kansanedustajat tai ex-sellaiset saavat osallitua kansallistalkoisiin muiden mukana. Leikataanhan kokoajan kaikilta muiltakin tahoilta.
Lisälksi jonkun sopisi puuttua siihen, että lukuisat aikanaan (esim. jo 10 vuotta sitten) työkyvyttömyyseläkkeelle jääneet ihmiset nyt juoksevat maratonia tai triathlon kilpailevat jne. Tiedän useammankin tälläisen ja eläke juoksee, ihmiset n. 40-vuotiaita. Eivät he enää tarvitse työkyvyttömyyseläkettä. Jonkun pitäisi tarkistaa näitäkin edes joskus.
Eläkkeellä terveet työkykyiset ja kansanedustajat
4
125
Vastaukset
- Ylliii
Aivan niin.
- haluan.heti.eläkkeelle
Jos maailma olisi oikeudenmukainen niin fyysisesti raskaista teollisuustöistä pitäisi päästä eläkkeelle jo alle nelikymppisenä eikä jostain läppärillä puuhasteluhommasta.
Tämä maailma ei vaan ole oikeudenmukainen ja suunta on koko ajan yhä kauemmas sellaisesta näköjään. Kun päättäjät tekevät vääryyttä niin miksi meidän tavallisten kansalaistenkaan pitäisi toimia väärintekijöiden säätämien "lakien" mukaan? Kun kerran herrat näyttää esimerkkiä että oma etu on kaikkein tärkein niin ei muuta kuin pyyhkäistään persettä tuollaisilla lain irvikuvilla koska se mikä ei ole oikeus ja kohtuus, ei voi olla lakikaan! - Taunontapaus
Juurikin näin.
- kdfklsdjkdljfkljd
Sehän pitäisi olla lähtökohta joka alalla että eläkkeelle päästäisiin terveenä ja työkykyisenä.
Olen sitä mieltä että eläkeiän nostaminen vetoamalla siihen että elinikä muka nousee niin paljon jo meillä 70-luvulla syntyneillä on suuri valhe ja ihmisoikeusrikos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984