Kuuma aalto sydänmonitorissa

Flimmeristi

Huomasin erään "hauskan" jutun kun olin sydänosastolla flimmerin takia. Flimmeri oli jo saatu lääkkeellä pois ja seurasin pulssiani vielä monitorista. Aina kun kuuma aalto (olen 52v) tuli, monitorin pulssia näyttävä osio alkoi aaltoilemaan. Eli normaalistihan siinä on suora viiva jossa on väkäsiä sydämen lyönnin merkkinä. No tämä viiva(t) alkoi aina aaltoilemaan kun kuuma aalto tuli.
Kysyin sitä hoitajalta ja hän sanoi että olen liikkunut. Sanoin että en silloin, pidätin jopa hengitystä. Hän ei osannut sitä sen kummemmin selittää.
Seurasin seruaavaa aaltoa ja taas sama juttu.
Eli kuuma aalto on minun mielestä todettavissa jopa sydänmonitorissa!
Terveisiä vain ammattilaisille :)

4

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jghgfhfg

Niin varmaan on. Olin sydänpäivillä, ja siellä sanottiin, että keski-ikäisillä naisilla on ihan oma "sydäninfarktityyppinsäkin". Se ei ole infarkti lainkaan, mutta kaikki oireet täsmäävät. Tutkimuksissa löytyy lopulta jokin rasitustila sydänlihaksen seinämästä, joka ei ole infarkti (tällä oli jokin hieno nimikin). Eli keski-ikäisten naisten erikoislaatuisuus kyllä tiedetään!

• Flimmeristi

Juuei. Et sitten tajunnut ollenkaan mitä tarkoitin.

• 5645645656

Lisälyöntejä?

• Flimmeristi

Ei. Ette nyt tajua. Pitänee ottaa laitteen valmistajaan yhteyttä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3159
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1632
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1543
    5. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1535
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1501
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1350
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1274
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1252
    Aihe