Pippa luulee olevansa Prinsessa, nai rahaa

rumat

Ihme olio tuo Pippakin, vanhan kääkän naamakin jo tuossa iässä. Nai rumiluksen, vain koska saa rahaa häneltä ja jonkun tittelin sekä hienon talon. muuta tuossa rumassa ukossa ei olekaan, hyi! Molemmat rumia ja vanhannäköisiä nuoressa iässä jo. Luulottelee olevansa prinsessa kai.

6

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisarkateus

Jaa, makunsa kullakin. Minulle kyllä mies ja (vanhempiensa) miljoonat kelpaisivat. Puolisot sopivat hyvin toisilleen, sillä molemmat kuuluvat sukupolveen, joka on aina istunut valmiiseen pöytään. Toivottavasti Pippa älyää edes olla kiitollinen mammalle ja isosiskolleen.

• äitykkä

Moni nuori nainen ottaa vanhan miehen vain rahojen takia,on mukavaa elää ylellistä elämää.

• Upeaat

Parilla on ollut useita vuosia sähinää !! Sulhanen teki todella töitä saadakseen Pipan ! Julkisuus tuli sisaren myötä minkäs sille voi hyvin on pitänyt asiansa julkisuudesta pois ! on se kaunis ryppyineen päivineen ! Miksi täytyisi olla täydellinen? Häät pidettiin yksityisinä ja kaikki mikä tuli ulos oli hyvin harkittua !

• kovanoloinen.katsekin

Mihin on hävinnyt linkki siitä. kun ko. ryppyinen nainen ammuskeli jotain pari vuotta sitten HUVIKSEEN kahden hollantilaisveljeksen (muistaakseni) kanssa toistakymmentä hirvieläintä? Mistään ei enää löydy uutista siitä. Jos löydätte, laittakaapa esille.

Ottiko sitä niin kovasti päähän, kun ei itse saanut mistään prinssiä, oliko kateellinen sisarelleen hyvistä naimisista? Täytyi oikein purkaa viattomiin eläimiin.

Olen aina henkilökohtaisesti ollut sitä mieltä, että huvikseen eläimiä tapaavat ja rääkkäävät lienevät tunnottomia ja eikä niihin pidä luottaa.

Lehdissä luki, että tuon naisen äiti kehoitti sitä vanhaa ei niin komeaa miestä kosimaan. Taisi muori pelätä, että jo "vanhapiikaikäinen" tyttärensä jäisi kodin nurkkiin? Eikö se prinssi Harrynkin kanssa nähty vuosia sitten yhdessä?

• kuvastapäättelin

Naamaltansa tuo Pippa on kuin muinaisen Wallis Simpsonin kopio. Pyrkyri.

• rahastustapöpölllä

Käyttää siskoaan hyväksi saadessaan julkisuutta. Millään tavoin hän itse ei ole tehnyt mitään miksi olisi julkisuudessa.

Ainoastaan mainostaa itseään herttuatten siskona... se ei ole aihe olla julkisuudessa.

Itsekin voisin olla julkisuudessa jos kertoisin että olen näyttelijän serkku, ja hyvin läheinen kaveri hänen kanssaan. Mutta se ei ole aihe olla julkisuudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6278
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      350
      5764
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2763
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2198
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1888
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1088
    Aihe