Pippa luulee olevansa Prinsessa, nai rahaa

rumat

Ihme olio tuo Pippakin, vanhan kääkän naamakin jo tuossa iässä. Nai rumiluksen, vain koska saa rahaa häneltä ja jonkun tittelin sekä hienon talon. muuta tuossa rumassa ukossa ei olekaan, hyi! Molemmat rumia ja vanhannäköisiä nuoressa iässä jo. Luulottelee olevansa prinsessa kai.

6

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisarkateus

      Jaa, makunsa kullakin. Minulle kyllä mies ja (vanhempiensa) miljoonat kelpaisivat. Puolisot sopivat hyvin toisilleen, sillä molemmat kuuluvat sukupolveen, joka on aina istunut valmiiseen pöytään. Toivottavasti Pippa älyää edes olla kiitollinen mammalle ja isosiskolleen.

    • äitykkä

      Moni nuori nainen ottaa vanhan miehen vain rahojen takia,on mukavaa elää ylellistä elämää.

      • Upeaat

        Parilla on ollut useita vuosia sähinää !! Sulhanen teki todella töitä saadakseen Pipan ! Julkisuus tuli sisaren myötä minkäs sille voi hyvin on pitänyt asiansa julkisuudesta pois ! on se kaunis ryppyineen päivineen ! Miksi täytyisi olla täydellinen? Häät pidettiin yksityisinä ja kaikki mikä tuli ulos oli hyvin harkittua !


    • kovanoloinen.katsekin

      Mihin on hävinnyt linkki siitä. kun ko. ryppyinen nainen ammuskeli jotain pari vuotta sitten HUVIKSEEN kahden hollantilaisveljeksen (muistaakseni) kanssa toistakymmentä hirvieläintä? Mistään ei enää löydy uutista siitä. Jos löydätte, laittakaapa esille.

      Ottiko sitä niin kovasti päähän, kun ei itse saanut mistään prinssiä, oliko kateellinen sisarelleen hyvistä naimisista? Täytyi oikein purkaa viattomiin eläimiin.

      Olen aina henkilökohtaisesti ollut sitä mieltä, että huvikseen eläimiä tapaavat ja rääkkäävät lienevät tunnottomia ja eikä niihin pidä luottaa.

      Lehdissä luki, että tuon naisen äiti kehoitti sitä vanhaa ei niin komeaa miestä kosimaan. Taisi muori pelätä, että jo "vanhapiikaikäinen" tyttärensä jäisi kodin nurkkiin? Eikö se prinssi Harrynkin kanssa nähty vuosia sitten yhdessä?

    • kuvastapäättelin

      Naamaltansa tuo Pippa on kuin muinaisen Wallis Simpsonin kopio. Pyrkyri.

      • rahastustapöpölllä

        Käyttää siskoaan hyväksi saadessaan julkisuutta. Millään tavoin hän itse ei ole tehnyt mitään miksi olisi julkisuudessa.

        Ainoastaan mainostaa itseään herttuatten siskona... se ei ole aihe olla julkisuudessa.

        Itsekin voisin olla julkisuudessa jos kertoisin että olen näyttelijän serkku, ja hyvin läheinen kaveri hänen kanssaan. Mutta se ei ole aihe olla julkisuudessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe