Ihme olio tuo Pippakin, vanhan kääkän naamakin jo tuossa iässä. Nai rumiluksen, vain koska saa rahaa häneltä ja jonkun tittelin sekä hienon talon. muuta tuossa rumassa ukossa ei olekaan, hyi! Molemmat rumia ja vanhannäköisiä nuoressa iässä jo. Luulottelee olevansa prinsessa kai.
Pippa luulee olevansa Prinsessa, nai rahaa
6
299
Vastaukset
- Sisarkateus
Jaa, makunsa kullakin. Minulle kyllä mies ja (vanhempiensa) miljoonat kelpaisivat. Puolisot sopivat hyvin toisilleen, sillä molemmat kuuluvat sukupolveen, joka on aina istunut valmiiseen pöytään. Toivottavasti Pippa älyää edes olla kiitollinen mammalle ja isosiskolleen.
- äitykkä
Moni nuori nainen ottaa vanhan miehen vain rahojen takia,on mukavaa elää ylellistä elämää.
- Upeaat
Parilla on ollut useita vuosia sähinää !! Sulhanen teki todella töitä saadakseen Pipan ! Julkisuus tuli sisaren myötä minkäs sille voi hyvin on pitänyt asiansa julkisuudesta pois ! on se kaunis ryppyineen päivineen ! Miksi täytyisi olla täydellinen? Häät pidettiin yksityisinä ja kaikki mikä tuli ulos oli hyvin harkittua !
- kovanoloinen.katsekin
Mihin on hävinnyt linkki siitä. kun ko. ryppyinen nainen ammuskeli jotain pari vuotta sitten HUVIKSEEN kahden hollantilaisveljeksen (muistaakseni) kanssa toistakymmentä hirvieläintä? Mistään ei enää löydy uutista siitä. Jos löydätte, laittakaapa esille.
Ottiko sitä niin kovasti päähän, kun ei itse saanut mistään prinssiä, oliko kateellinen sisarelleen hyvistä naimisista? Täytyi oikein purkaa viattomiin eläimiin.
Olen aina henkilökohtaisesti ollut sitä mieltä, että huvikseen eläimiä tapaavat ja rääkkäävät lienevät tunnottomia ja eikä niihin pidä luottaa.
Lehdissä luki, että tuon naisen äiti kehoitti sitä vanhaa ei niin komeaa miestä kosimaan. Taisi muori pelätä, että jo "vanhapiikaikäinen" tyttärensä jäisi kodin nurkkiin? Eikö se prinssi Harrynkin kanssa nähty vuosia sitten yhdessä? - kuvastapäättelin
Naamaltansa tuo Pippa on kuin muinaisen Wallis Simpsonin kopio. Pyrkyri.
- rahastustapöpölllä
Käyttää siskoaan hyväksi saadessaan julkisuutta. Millään tavoin hän itse ei ole tehnyt mitään miksi olisi julkisuudessa.
Ainoastaan mainostaa itseään herttuatten siskona... se ei ole aihe olla julkisuudessa.
Itsekin voisin olla julkisuudessa jos kertoisin että olen näyttelijän serkku, ja hyvin läheinen kaveri hänen kanssaan. Mutta se ei ole aihe olla julkisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088