Ihme olio tuo Pippakin, vanhan kääkän naamakin jo tuossa iässä. Nai rumiluksen, vain koska saa rahaa häneltä ja jonkun tittelin sekä hienon talon. muuta tuossa rumassa ukossa ei olekaan, hyi! Molemmat rumia ja vanhannäköisiä nuoressa iässä jo. Luulottelee olevansa prinsessa kai.
Pippa luulee olevansa Prinsessa, nai rahaa
6
233
Vastaukset
- Sisarkateus
Jaa, makunsa kullakin. Minulle kyllä mies ja (vanhempiensa) miljoonat kelpaisivat. Puolisot sopivat hyvin toisilleen, sillä molemmat kuuluvat sukupolveen, joka on aina istunut valmiiseen pöytään. Toivottavasti Pippa älyää edes olla kiitollinen mammalle ja isosiskolleen.
- äitykkä
Moni nuori nainen ottaa vanhan miehen vain rahojen takia,on mukavaa elää ylellistä elämää.
- Upeaat
Parilla on ollut useita vuosia sähinää !! Sulhanen teki todella töitä saadakseen Pipan ! Julkisuus tuli sisaren myötä minkäs sille voi hyvin on pitänyt asiansa julkisuudesta pois ! on se kaunis ryppyineen päivineen ! Miksi täytyisi olla täydellinen? Häät pidettiin yksityisinä ja kaikki mikä tuli ulos oli hyvin harkittua !
- kovanoloinen.katsekin
Mihin on hävinnyt linkki siitä. kun ko. ryppyinen nainen ammuskeli jotain pari vuotta sitten HUVIKSEEN kahden hollantilaisveljeksen (muistaakseni) kanssa toistakymmentä hirvieläintä? Mistään ei enää löydy uutista siitä. Jos löydätte, laittakaapa esille.
Ottiko sitä niin kovasti päähän, kun ei itse saanut mistään prinssiä, oliko kateellinen sisarelleen hyvistä naimisista? Täytyi oikein purkaa viattomiin eläimiin.
Olen aina henkilökohtaisesti ollut sitä mieltä, että huvikseen eläimiä tapaavat ja rääkkäävät lienevät tunnottomia ja eikä niihin pidä luottaa.
Lehdissä luki, että tuon naisen äiti kehoitti sitä vanhaa ei niin komeaa miestä kosimaan. Taisi muori pelätä, että jo "vanhapiikaikäinen" tyttärensä jäisi kodin nurkkiin? Eikö se prinssi Harrynkin kanssa nähty vuosia sitten yhdessä? - kuvastapäättelin
Naamaltansa tuo Pippa on kuin muinaisen Wallis Simpsonin kopio. Pyrkyri.
- rahastustapöpölllä
Käyttää siskoaan hyväksi saadessaan julkisuutta. Millään tavoin hän itse ei ole tehnyt mitään miksi olisi julkisuudessa.
Ainoastaan mainostaa itseään herttuatten siskona... se ei ole aihe olla julkisuudessa.
Itsekin voisin olla julkisuudessa jos kertoisin että olen näyttelijän serkku, ja hyvin läheinen kaveri hänen kanssaan. Mutta se ei ole aihe olla julkisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346