Nopeat postittajat

wQffewfewfew

Jos saa välillä positiivistäkin palautetta firmoista niin
kärkkäinen ja verkkokauppa.com on postittamisessa kyllä todella ripeita.

Ensinnämainittu ehkä se nopein:
Tilattu 17. toukokuuta 2017 keskiviikko klo 23.25 ja saapumis ilmoitus tuli
perjantaina txt viestinä. Ei kyllä osdannut odottaa että tilaus kerkiää jo perjantaiksi.

4

163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollli

      Itse tilannut paahtimet, kahvinkeittimet ja vauvan tavarat amazon.co.uk ja amazon.de kaupoista ja molemmista tavaraa tullut 2-3 päivässä kotia, kun siis tilaa EU-alueelta :O)

    • Kyllästynyttt

      Tilasin zalandolta 11.5 ja paketti tulee postnordin kautta. Vieläkin saa odotella

    • Onhan_näitä

      Stark Lahdesta lyö kaikki. Tilasin postilakon aikaan torstai-iltana melko myöhään rahin saunaan. Lauantaiaamuna se oli noudettavissa sadan metrin päässä kotoani sijaitsevasta postista. Olisikohan tullut jo perjantaina, jos postilakkoa ei olisi ollut? :o)

      Yhdyn Verkkokauppa.comin kehuihin. Tavarat tulevat nopeasti, ja sitä paitsi jos tuote ei aivan vastaa kuvausta, tarjotaan joko kaupan perumista tai alennusta hintaan! Kokemusta on!

      Viikossa eteläkorealainen kauppias toimitti eBayn kautta tilaamani Braun-partakoneen verkon ja terän yhdistelmän postikuluineen noin 16 euron hintaan. Verkkokauppa.comissa se maksaa 35 euroa.

      Kotimaisista kannattaa vielä mainita Tuontitukku, jonka hinnat päihittävät K.raudan ja muut vastaavat liikkeet mennen tullen. Valikoimassa on muutakin kuin "rautatavaraa" makeisista ja pesujauhoista alkaen.

      • AmeriikanRaitti

        Tilasin joskus Garmin eTrex GPS-paikantimelle suojapussin oikein Ameriikoista asti, eBay-myyjältä. Toimitus kesti 2 arkipäivää (viikonloppu välissä), olikohan torstaista maanantaihin. Ykkösluokan kirjeenä. Myyjä kommentoi palautteeseeni, että eihän näin nopeaa posti kulje edes oman osavaltion sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe