Nopeat postittajat

wQffewfewfew

Jos saa välillä positiivistäkin palautetta firmoista niin
kärkkäinen ja verkkokauppa.com on postittamisessa kyllä todella ripeita.

Ensinnämainittu ehkä se nopein:
Tilattu 17. toukokuuta 2017 keskiviikko klo 23.25 ja saapumis ilmoitus tuli
perjantaina txt viestinä. Ei kyllä osdannut odottaa että tilaus kerkiää jo perjantaiksi.

4

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollli

Itse tilannut paahtimet, kahvinkeittimet ja vauvan tavarat amazon.co.uk ja amazon.de kaupoista ja molemmista tavaraa tullut 2-3 päivässä kotia, kun siis tilaa EU-alueelta :O)

• Kyllästynyttt

Tilasin zalandolta 11.5 ja paketti tulee postnordin kautta. Vieläkin saa odotella

• Onhan_näitä

Stark Lahdesta lyö kaikki. Tilasin postilakon aikaan torstai-iltana melko myöhään rahin saunaan. Lauantaiaamuna se oli noudettavissa sadan metrin päässä kotoani sijaitsevasta postista. Olisikohan tullut jo perjantaina, jos postilakkoa ei olisi ollut? :o)

Yhdyn Verkkokauppa.comin kehuihin. Tavarat tulevat nopeasti, ja sitä paitsi jos tuote ei aivan vastaa kuvausta, tarjotaan joko kaupan perumista tai alennusta hintaan! Kokemusta on!

Viikossa eteläkorealainen kauppias toimitti eBayn kautta tilaamani Braun-partakoneen verkon ja terän yhdistelmän postikuluineen noin 16 euron hintaan. Verkkokauppa.comissa se maksaa 35 euroa.

Kotimaisista kannattaa vielä mainita Tuontitukku, jonka hinnat päihittävät K.raudan ja muut vastaavat liikkeet mennen tullen. Valikoimassa on muutakin kuin "rautatavaraa" makeisista ja pesujauhoista alkaen.

• AmeriikanRaitti

Tilasin joskus Garmin eTrex GPS-paikantimelle suojapussin oikein Ameriikoista asti, eBay-myyjältä. Toimitus kesti 2 arkipäivää (viikonloppu välissä), olikohan torstaista maanantaihin. Ykkösluokan kirjeenä. Myyjä kommentoi palautteeseeni, että eihän näin nopeaa posti kulje edes oman osavaltion sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe