Pervointa mitä oot tehnyt runkatessa?

poika_11995

Otsikko kertoo kaiken oleellisen. Itellä varmaan kun jäädytin useemmat satsit ja leikin niillä sit myöhemmin. :)

16

1922

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enolekuitenkaanhomo

      Oon tehny ja teen itsekin joskus niin. Lasti pakastepussiin ja sen jälkeen pakkaseen. Ja taas kun runkuttaa pussi pois pakkasesta ja sujautan kalun sinne ja vatkaan uuden lastin. Joskus pussissa oli noin 2 desiä spermaa. Sillä on kiva leikkiä ja liukastuttaa itseään mistäpäin tykkääkin, haistella ja maistella, väliin suu täyteen ja kun on irtoomassa niin nielen samalla. Nam nam. Ihan normaalia..

    • naurussa.pitelemistä

      Mä heitin kerran lastin kervaahtoon joka levitettiin synttärikakun päälle. Vieraana olivat anoppi ja emännän kaksi siskoa.... minä ja emäntä emme syöneet kakkua. Tämä tarina on muuten sitten ihan totta! : )

      • poika_11995

        Käynyt sama mielessä joskus et runkata johonkin jonka joku tyttö syö/juo. :D En taida olla terve mieleltäni. :P


      • naurussa.pitelemistä
        poika_11995 kirjoitti:

        Käynyt sama mielessä joskus et runkata johonkin jonka joku tyttö syö/juo. :D En taida olla terve mieleltäni. :P

        Pirtelöihin ja vastaaviin on helppo blendata sekaan spermaa... aloita vaikka niistä. : )


      • saatanan.paskat

        Sairasta porukkaa perkele, toivottavasti joku tarjoaa teille kusella seostettua juomaa tai mämmiä jonka seassa on paskaa kun kerran niin pidätte eritteistä...


      • naurussa.pitelemistä
        saatanan.paskat kirjoitti:

        Sairasta porukkaa perkele, toivottavasti joku tarjoaa teille kusella seostettua juomaa tai mämmiä jonka seassa on paskaa kun kerran niin pidätte eritteistä...

        Oletko itse joutunut jonkinlaisen keppostelun kohteeksi, kun tunnut käyvän niin lämpöisenä? : ) Kyse on vain ja ainoastaan harmittomasta pilasta. : )


    • Pervokin

      Useinkin tuikkaan toiseen kouraan ja siitä suuhun! Näin ei mene hukkaan hyvät aidot aineet :D

      • Sperrmatson

        Samaa olen yrittänyt kokeilla ja kovasti tekis mieli nuolla liemet pois mutta kun on lauennut ei enää teekään mieli eli nuolematta jää. Ennen kuin irtoo aina lupaan itselleni että nyyt nuolen ja nielen kaiken. Turhaan..


      • Olen myös kokeillut tuota ylösalaisin runkkaamista ja kun saa lastin kasvoille on se jo myöhäistä,parastahan olisi saada sykkivä sileä terska suuhun juuri kun alkaa orgasmi olla tuloillaan.Tarvitset toisen miehen leikkeihin mukaan,kun sinulla alkaa loppukiihdytys kohti orgasmia ja tiedät että se tulee joka tapauksessa ja silloin alkaa toisen miehen kalu vavahtelemaan suussasi ja lämmin sperma purkautuu toistuvina tulvamaisina paksuina suihkuina suuhun,on ihanaa saada orgasmi samaan aikaan tai heti perään eikä sperma suussa tunnu yhtään pahalta vaan nostaa kiihkon huippuunsa ja tuo orgasmin


    • JiiPee2

      Jalat seinälle niin että kalu ja suu on samalla linjalla. Kun tulee, se on helppo ohjata suuhun ilman että jää aikaa uudelleenarviontiin. Kun loppujen lopuksi nielaisee lämpimän ja suolaisen satsin, ei kaduta, mutta mielikuva ja muisto siitä auttaa seuraavalla kerralla kun masturboi.

    • vatkaaja

      Tarjosin naapurilleni laskiaispullia kahvin kanssa....kermavaahtoa oli hieman terästetty spermalla, kiitti kovasti ja kehui. Mitäpä tuosta kiittelemään, ajattelin hiljaa mielessäni. ja melkein sain jo pelkästä ajatuksesta.

    • Ihanan kuuloisia viestejä, kiihottaa jo ajatuksin jonkun runkanneen mällit johonkin jota tarjoaisi mulle syötäväksi ja myöhemmin kertoisi mulle mitä oli tehnyt :) Antaisin panna mua heti :)

      • pullottaja87

        Mitä haluaisit syödä? Mahdollisesti salaattiannos "talon" kastikkeella? Pizzaa, jossa on "extra" ylläritäyte? Burger runsaalla ja maukkaalla "luomumajoneesilla"? mmmmm!!!


    • pullottaja87

      Saunassa kerran runkkasin salaa ja laskin mällit kaverini hiustenhoitoainepulloon. Jätin kuitenkin kertomatta kyseisen asian hänelle. Kaverillani oli toisin sanoen; Mällit päässä. Aika irstasta.

    • xhbboy

      Suuhun olen joskus itseltäni spermat ottanut, nuorempana taivuin niin että kykenin imemään omaa kalua.

    • expizzansyöjä

      Olen kuullut varmalta taholta että joissain pizzerioissa laitetaan mällit ja vähän muutakin pizzatäytteeseen koska oman uskonnon mukaan vääräuskoisille voi tehdä näin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe