Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Satakunnan alueella naista?

Urukhau

Itse nautin siitä, kun saan roiskia spermaani naisen vartalolle. Haen siis vain bukkake-seuraa, en muuta (ei siis yhdyntää). Eli tapaamisen sisältö on siis se, että tapaamme, olet alasti, kumpikin masturboi ja kun aika koittaa, niin saat siementä toivomaasi paikkaan. Tapaamiset ovat ehdottoman luotettavia ja turvallisuutesi on taattu tapaamisten aikana. Ja jos mahdollista, niin toivottavasti tapaamisistamme tulee toistuvia, jos kaikki on kummankin osapuolen mieleen.
Ja jos tämän kaiken sais tehdä välillä ulkona, sillä suomen kesä on lyhyt ja vähä luminen... Toki tykkään myös masturboimisen lisäksi nuolla pillua ja persettä... Ota kiva nainen yhteyttä, tehdään yhdessä mukava kesä meille.

7

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urukhau

      Harmi kun ei ole yhtään seikkailu haluista naista täälläpäin, jos löytyy tee rohkea ehdotus.... Vaikka itsesi nuolettaminen, unohdetaan minut.... Nautintoa vain sulle, uskallatko?

    • Joten-ei-mitään

      Kirje kirjoitettu,mutta ei ollut osoitetta.

    • Tee-itse-jotain

      Olet kyllä varsinainen peräkamarilainen. Odotatko tosiaan selälläsi maaten, että nainen hyppää jostain päällesi!
      Ei kuule, kyllä sinun täytyy tehdä jotain muutakin kuin mankua.

      • Koko ajan, onhan toi kiva kirjoitella välillä ja ottaa rennommin jos vaikka joku osuis kohdalle, kun ei jaksa baareissa pyöriä, ja kirjastosta ei saa kun kirjoja...mukaansa? No koiran kanssa lenkille niin päivä on pelastettu, ja toki löytyy myös se peräkamari mutta se on varattu.... Mä nukun makkarissa.
        Ps. Hakuni on sen verta spesiaali, että mitä luulet mielesipahoittaja, jos menisin ehdottaa livenä jollekin kadulla, saattas tulla pataan ja JNE......


    • Nim. Merkin takaa löytyy meiliä, ja haku vieläkin voimassa.....

    • sannnn12

      Mun mielestä tää kuullostaa mielenkiintoselta, saatan vaa olla vähän nuorempaa ikäluokkaa kun ap... hmm
      -98

      • Ikä kun vaan on pelkkiä numeroita, laita sähköpostia jos asia kiinostaa,ja nim. Merkin takaa löytyy meiliä (sininen tossa ylhäällä). Tämä on kokemus on oikeesti siistiä.... Kirjoittele.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe