Rogaine tuloksia jo alle kuukaudessa?

Tino727272

Historiani näiden aineiden käytössä on se, että käytin Foligain ia noin vuoden aamuin illoin ja tuloksia ei näkynyt lainkaan hiusta ennemminkin lähti ja tuli aivan selvä kalju alue. Sen jälkeen laittelin Foligainia vain iltaisin ja joskus jäi päiviä välistäkin.

Päätin vielä kokeilla Rogainea vaikka siinä sama minoksidiili onkin. Käsittääkseni hiuksia pitäisi aluksi lähtä enemmän ja sitten alkaa kasvaa lisää. Minulla on alkanut kasvaa iuksia lisää vaikka en ole edes ensimmäistä pulloa loppuun käyttänyt ja tätä olen laittanut aamuin illoin. Selvää kaljua aluetta ei enää kunnolla näy ja pitää yrittää laittaa hiuksia sivuun että saisi sen aineen sinne kaljun alueelle.

Mitä mieltä tästä? Aiheuttiko tuo Foligain sitä hiustenlähtöä ja homma tuntui vain pahenevan kun laskin käyttöä kerran päivään. Silti olisi luullut että tuossa ajassa olisi jo alkanut uudiskasvua tulemaan mitä Foligainia käytin. Foligainia tilasin Bioveaa ja se olikin reilusti halvempaa kuin Rogaine. Onkohan niin, että Foligainissa ei edes ole niitä aineita mitä pitäisi, imeytyykö se huonommin vai mistä on kyse? Hintaero ainakin silloin oli aika hurja.

Mitenkä laitatte ainetta harventuneille alueille? itsellä kun on noita harventuneita alueita ja kohtuu pitkä tukka niin on vaikea sinne ainetta saada. Lisäksi ohjeessa on 1 5 suihkautusta mikä ei tunnu riittävän. En muutenkaan tajua tuota ensin yksi suihkaus ja sitten viisi?

7

3518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläsetoimii

Mä oon nyt ensikertalaisena käyttänyt Rogainea vajaat kaksi viikkoa. Jo ensimmmäisen viikon jälkeen mielestäni tuo teki hiuksille jotain ihmeellistä. Kaikki hiukset vahvistuivat ja tukka on huomattavasti tuuheampi kuin ennen aloittamista. Samaan aikaan vedän biotiinia paljon.

Kärsin päälaelta ehkä hienon hienoisesta ohentummisesta, johon tuo mielestäni vaikutti heti. En ole itseasiassa varma olenko edes juuri kaljuuntumassa, ja aloitinkin käyttämään tuota ehkä lähinnä ennakoivasti.

Täytyy tilailla netistä halvemmalla kuin tuo apteekista ostettava. Kirklandin minoksidiililiuos pitäisi olla ainakin netistä lukemani mukaan yhtä hyvää..?

• Liuosmies

Mikä vika tipassa on? Voisi kuvitella, että sitä on helpompi töpöttää pipetillä hiuspohjaam ainakin jos on yhtään pidemmät hiukset. Eikö vaahto jää hiuksiin enemmänkin.

• Tippasotkee

hiukset ihan liisteriksi ja tahmeana tarttuu pitkiin hiuksiin ja nyhtää ne vähätkin jouhet juurineen pois kun sitä mönjää koittaa hieroa päänahkaan.

• Tino727272

Itsellä on nyt Rogaine suihke joka on ehkä paras. Ostin tuota vaahtoa nyt 4 purkkia, en ole vielä kokeillut. Tipasta en pidä koska se just leviää äkkiä minne sattuun, jospa tuo foam olisi helpommin hallittavissa.

• pönsöss
        Tino727272 kirjoitti:

Itsellä on nyt Rogaine suihke joka on ehkä paras. Ostin tuota vaahtoa nyt 4 purkkia, en ole vielä kokeillut. Tipasta en pidä koska se just leviää äkkiä minne sattuun, jospa tuo foam olisi helpommin hallittavissa.

Leviää minne sattuu?? Ihan helppoa sillä pipetillä annostella ja sormella läträtä. Minulla ei sotkeudu hiuksiin sattuneesta syystä, koska päälaella ei ole hiuksia.:) Ostan seuraavaksi Nettiapteekista Suomesta, kun se purkkikin muuttui niin paljon..
        https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/114421/SubProducts/114421

• kirklandd

Varmaan vähän riippuu millainen hiustyyli itse kelläkin on. Itse pidän pystymallista hiuslookkia, jolloin litkua on helppo pistellä päänahkaan sinne hiustyviin. Näin ei myöskään rasvoittumista tapahdu kun hiukset ovat pystyssä. Mielestäni tuo neste vielä valuu itsessään tehokkaasti ympäri päänahkaa, joten en yleensä edes sormilla hieroa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe