No siinä se tulikin. Olen 30v mies ja ensi viikolla menen neurologin luo keskustelemaan lääkityksestä.
Huolestuttaa ja jopa pelottaa. Muutunko lääkityksen myötä, mitä jos se ei auta, miten ilmenee mahdolliset haittavaikutukset. Tietenkin puhun näistä lääkärille, mutta kertokaa te.
Lääkityksen aloittaminen mietityttää
1
136
Vastaukset
- Adder
Itse olen muuttunut mielestäni ihmisenä pääosin melko vähäisesti lääkityksen myötä, mutta ne muutokset mitä on, ovat olleet pitemmässä juoksussa merkittäviä, jotkut lyhyemmässäkin.
Tietenkin ylipäätään keskittyminen, tarkkaavaisuus ja lähimuistin/muistin toiminnan parantuminen auttaa arjessa, jollon sitäkin kautta on lunkimpi ja paremman tuulinen, mutta lisäksi lääkitys tuntuu fiksaavan filttereitä ja puskureita aivojen prosesseissa, joten ei tule oltua niin vittumainen/ajattelematon kun vastaa ihmisille, pinna kestää ylipäätään oleellisesti paremmin. Malttia on tylsissä tilanteissa sen verran enemmän, että toki esim. jonotus yhä on ikävää hommaa, mutta ei sentään sietämättömän ärsyttävää. Lisäksi hinku aiempiin dopamiinia nostaviin kotilääkityksiin on pienempi/olematon lääkkeen ollessa päällä, ts. ei tupakanhimoa, ylensyömistä...
Tiivistettynä, olen mielestäni yhä sama ihminen, samat ilot ja surut, asiat on vaan paremmin, kevyempää, ja sitä kautta hyvin luonnollisen oloista parempaa oloa ja eloa.
Haittavaikutuksia oman lääkkeeni kanssa on ollut aika vähäisesti. Suuta taisi alussa kuivata tavallista enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765