Lääkityksen aloittaminen mietityttää

Pobvkbbep

No siinä se tulikin. Olen 30v mies ja ensi viikolla menen neurologin luo keskustelemaan lääkityksestä.
Huolestuttaa ja jopa pelottaa. Muutunko lääkityksen myötä, mitä jos se ei auta, miten ilmenee mahdolliset haittavaikutukset. Tietenkin puhun näistä lääkärille, mutta kertokaa te.

1

180

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adder

Itse olen muuttunut mielestäni ihmisenä pääosin melko vähäisesti lääkityksen myötä, mutta ne muutokset mitä on, ovat olleet pitemmässä juoksussa merkittäviä, jotkut lyhyemmässäkin.

Tietenkin ylipäätään keskittyminen, tarkkaavaisuus ja lähimuistin/muistin toiminnan parantuminen auttaa arjessa, jollon sitäkin kautta on lunkimpi ja paremman tuulinen, mutta lisäksi lääkitys tuntuu fiksaavan filttereitä ja puskureita aivojen prosesseissa, joten ei tule oltua niin vittumainen/ajattelematon kun vastaa ihmisille, pinna kestää ylipäätään oleellisesti paremmin. Malttia on tylsissä tilanteissa sen verran enemmän, että toki esim. jonotus yhä on ikävää hommaa, mutta ei sentään sietämättömän ärsyttävää. Lisäksi hinku aiempiin dopamiinia nostaviin kotilääkityksiin on pienempi/olematon lääkkeen ollessa päällä, ts. ei tupakanhimoa, ylensyömistä...

Tiivistettynä, olen mielestäni yhä sama ihminen, samat ilot ja surut, asiat on vaan paremmin, kevyempää, ja sitä kautta hyvin luonnollisen oloista parempaa oloa ja eloa.
      Haittavaikutuksia oman lääkkeeni kanssa on ollut aika vähäisesti. Suuta taisi alussa kuivata tavallista enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      103
      1680
    2. 72
      1274
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1242
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1043
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      47
      961
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      835
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      802
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 47
      729
    Aihe