Käsiraha meni mopon hankintaan ja ei ole varaa uusia rikkinäisiä vaimentimia. Tai ehkä hoodee hemmo on jäänyt pikkulapsen tasolle ja lelun täytyy pitää hiekkalaatikolla kovaa ääntä. Hoodeehemmot itsekin mielellään vetelevät itkupotkuraivareita kahvilan pihalla, jos ei joku tarjoa pientä keskaria.
Vastaukset 4
- IntruuderOnMiehekäsMopo
Miten olis Kurko, pistäisitkö mieluummin haavetarinaa miten olet cruisaillut uudella Super Seikkailullas ny pari viikkoa.
- Jutustelija1
Olisi muuten mukava kuulla miten palstalaisten ajot on sujuneet ja uudet pyörät miellyttäneet, sekä mitkä ne uudet pyörät ovat. Kurkolla toki SA, mutta varmaan muutkin on vaihtaneet pyörää. HD kuskit ovat kanssa omistaan jo kertoneet ja muutama muukin.
- Mitesnarsistinajot
minne meinaat suunnata kilokyykyllä kun sun Kelarahat tulee? Mikä nakkari on suosikkisi? Kahella vai yhellä nakilla?
- Jutustelija1
Tervehdys!
Ajelen vaihtelevasti lähinnä etelä-suomessa mutta pidempiäkin reissuja esiintyy, ja hyvä niin. Matkailu näet avartaa.
Businekset kun pyörii niin ei tarvitse KELA:an kuin maksaa.
Syön vaihtelevasti eri pizza/kebab ja hampurilaispaikoissa kun tankkaan itseäni, pyörää tykkään tankata Teboil asemilla joissa bensa on halpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601246- 861150
- 721078
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861043- 93907
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.36879- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662