Naisen märkä laukeaminen

Jarsse78

Ois mahtavaa joskus päästä nuolee naista jolla on ominaisuus todella märkiin orgasmeihin.vaikka maata selällään sängyllä ja nainen istuun kasvojen päälle ja kunnolla nuolettaa kummatkin reiät ja räjähtää niin että nesteet vaan lentää ja vielä parempi jos olisi sillee sopivasti lihava huh huh 😘😉

9

704

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarsse78

Eikö nyt todellakaan ole yhtään naista joka tykkäisi nuolettaa itseään räjähtämis pisteeseen? Ois Kiva kuulla kuinka hoidatte märät leikit tai millaisia fantasioita Ois kyseisten leikkien parissa?🙊💇

• Onneks mun muija osaa nuo hommat.. ihana märkä orgasti kasvoille juuri istuen kasvoilla...squirt

• jarsse78

Arvon naiset vastailkaa ny on tää viesti kuitenkin ollut luetuimpien joukossa aikast kauan☺ pakkohan aihe on kiinnostaa naisia?ois kiva keskustella jos joku omaa tän ominaisuuden😜

• oululainenn

missä asut?

• jarsse78

Pääkaupunki seudulla eli aikast kaukana susta jos oot ITE Oulusta 😢ei tietty ikinä tiiä jos tulee työkeikka sinne suuntaan ni sitä asia o toinen😁ootko ITE kuin vanha ja pidätkö kyseisistä leikeistä? Minusta nuoleminen on ihan parasta ja jaksaisin sitä vaix kuin kauan😁

• Nuolemaan

käykö oulutar jos saat tästä läheltä miehen pian toteuttamaan samanlaista fantasiaa;)?mites saan yhteyttä sinuun?:)

• Jarsse78

Kuinkas vanha oulutar on ? Oletko itse siis mahdollisesti saamassa miestä toteuttamaan tuota fantasiaa vai mitä tarkoitat?mut Kyllähän oulutar vaan muuten kelpaa 😁 kerro vähän jotain itestäs millaisen vartaloaloin omaat?😘

• pierupetteri69

märkä laukeaminen...hmm.. kuulostaa kamalalta..kuin märkä pieru

• Jarsse78

Ehkä sulle ei mulle ja jos siinä kohtaa sattuu Pieru tulemaan saattaa sekin märältä kuulostaa mut mitä väliä?😅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2490
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe