Naisen märkä laukeaminen

Jarsse78

Ois mahtavaa joskus päästä nuolee naista jolla on ominaisuus todella märkiin orgasmeihin.vaikka maata selällään sängyllä ja nainen istuun kasvojen päälle ja kunnolla nuolettaa kummatkin reiät ja räjähtää niin että nesteet vaan lentää ja vielä parempi jos olisi sillee sopivasti lihava huh huh 😘😉

9

614

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarsse78

      Eikö nyt todellakaan ole yhtään naista joka tykkäisi nuolettaa itseään räjähtämis pisteeseen? Ois Kiva kuulla kuinka hoidatte märät leikit tai millaisia fantasioita Ois kyseisten leikkien parissa?🙊💇

    • Onneks mun muija osaa nuo hommat.. ihana märkä orgasti kasvoille juuri istuen kasvoilla...squirt

    • jarsse78

      Arvon naiset vastailkaa ny on tää viesti kuitenkin ollut luetuimpien joukossa aikast kauan☺ pakkohan aihe on kiinnostaa naisia?ois kiva keskustella jos joku omaa tän ominaisuuden😜

    • oululainenn

      missä asut?

      • jarsse78

        Pääkaupunki seudulla eli aikast kaukana susta jos oot ITE Oulusta 😢ei tietty ikinä tiiä jos tulee työkeikka sinne suuntaan ni sitä asia o toinen😁ootko ITE kuin vanha ja pidätkö kyseisistä leikeistä? Minusta nuoleminen on ihan parasta ja jaksaisin sitä vaix kuin kauan😁


      • Nuolemaan

        käykö oulutar jos saat tästä läheltä miehen pian toteuttamaan samanlaista fantasiaa;)?mites saan yhteyttä sinuun?:)


      • Jarsse78

        Kuinkas vanha oulutar on ? Oletko itse siis mahdollisesti saamassa miestä toteuttamaan tuota fantasiaa vai mitä tarkoitat?mut Kyllähän oulutar vaan muuten kelpaa 😁 kerro vähän jotain itestäs millaisen vartaloaloin omaat?😘


    • pierupetteri69

      märkä laukeaminen...hmm.. kuulostaa kamalalta..kuin märkä pieru

    • Jarsse78

      Ehkä sulle ei mulle ja jos siinä kohtaa sattuu Pieru tulemaan saattaa sekin märältä kuulostaa mut mitä väliä?😅

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      473
      4992
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1772
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1498
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1387
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1379
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1268
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      914
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    Aihe