Olisiko pudiksella naista joka haluais että hänen pimppiä nuoltais joka antais 44v miehen nuolla?
Nuoltaa naista
4
1466
Vastaukset
- eikulipomaan
Mene metsään ja piirrä hirvennuolukiveen kirkkovene ilman airoja,siinäpä sulle nuorta nuoltavaksi.
- esaunkarvaisetkädetkö
Tuskin sua varten semmoista hölmöä löytyy. Ei putasjärveltäkään. Jatka tumputtamista.
- Pillua
Olen tulossa ma-ti yöksi Pudasjärvelle. Näistä tekis mieli 18-40 menee. Olen 33 vuotias mies.
- dvfsvdfsd-83
Ollaapa sitä kranttua herraa, liikaako out suana ko ilmeisesti tökkii tökkiä yli 4-kymppistä? Kyllä mulle ainahi 55:nen, kohta jo 60-vuotiaskin kelpoaisi.
Nimittäin on se ranttuus karissut kuin joulukuusi floppiaiseen menneessä, kas onhan seikan laita silleen, notten 35:een vuoteen oo halausta kummempaa saanut (siitäkin kohta 20 vuotta). Tosin kulkeehan tuola vissiin kaupunkeissa ja suurenmoisemmissa kauppaloissahi valenttiininpäivisin niitä julkihalistelijoita, joilta ilmaiseksi saisi syliä. Muuten jees tsäänssi, vaan ku tahtoop aina olla joku kameraryhmä ja toimittaja siinä völjyssä kärkkymässä, nii olkoon. En halajaisi silmäparistoja sitä hommelinkia seuraamaan, edellisestä kerrasta kun jäi karvas maku (liikuntasalin täysi jonnei ja pissiksei ilkkuloivat vieressä, kun halasin sitä, ei sillä kyllä erittäin mottiinmenevän näköistä kimmatarta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1593994Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3792937Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12249Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502150Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161864No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111765Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1661389- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21256Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu961124