Olisiko pudiksella naista joka haluais että hänen pimppiä nuoltais joka antais 44v miehen nuolla?
Nuoltaa naista
4
1457
Vastaukset
- eikulipomaan
Mene metsään ja piirrä hirvennuolukiveen kirkkovene ilman airoja,siinäpä sulle nuorta nuoltavaksi.
- esaunkarvaisetkädetkö
Tuskin sua varten semmoista hölmöä löytyy. Ei putasjärveltäkään. Jatka tumputtamista.
- Pillua
Olen tulossa ma-ti yöksi Pudasjärvelle. Näistä tekis mieli 18-40 menee. Olen 33 vuotias mies.
- dvfsvdfsd-83
Ollaapa sitä kranttua herraa, liikaako out suana ko ilmeisesti tökkii tökkiä yli 4-kymppistä? Kyllä mulle ainahi 55:nen, kohta jo 60-vuotiaskin kelpoaisi.
Nimittäin on se ranttuus karissut kuin joulukuusi floppiaiseen menneessä, kas onhan seikan laita silleen, notten 35:een vuoteen oo halausta kummempaa saanut (siitäkin kohta 20 vuotta). Tosin kulkeehan tuola vissiin kaupunkeissa ja suurenmoisemmissa kauppaloissahi valenttiininpäivisin niitä julkihalistelijoita, joilta ilmaiseksi saisi syliä. Muuten jees tsäänssi, vaan ku tahtoop aina olla joku kameraryhmä ja toimittaja siinä völjyssä kärkkymässä, nii olkoon. En halajaisi silmäparistoja sitä hommelinkia seuraamaan, edellisestä kerrasta kun jäi karvas maku (liikuntasalin täysi jonnei ja pissiksei ilkkuloivat vieressä, kun halasin sitä, ei sillä kyllä erittäin mottiinmenevän näköistä kimmatarta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417