Olisiko pudiksella naista joka haluais että hänen pimppiä nuoltais joka antais 44v miehen nuolla?
Nuoltaa naista
4
1503
Vastaukset
- eikulipomaan
Mene metsään ja piirrä hirvennuolukiveen kirkkovene ilman airoja,siinäpä sulle nuorta nuoltavaksi.
- esaunkarvaisetkädetkö
Tuskin sua varten semmoista hölmöä löytyy. Ei putasjärveltäkään. Jatka tumputtamista.
- Pillua
Olen tulossa ma-ti yöksi Pudasjärvelle. Näistä tekis mieli 18-40 menee. Olen 33 vuotias mies.
- dvfsvdfsd-83
Ollaapa sitä kranttua herraa, liikaako out suana ko ilmeisesti tökkii tökkiä yli 4-kymppistä? Kyllä mulle ainahi 55:nen, kohta jo 60-vuotiaskin kelpoaisi.
Nimittäin on se ranttuus karissut kuin joulukuusi floppiaiseen menneessä, kas onhan seikan laita silleen, notten 35:een vuoteen oo halausta kummempaa saanut (siitäkin kohta 20 vuotta). Tosin kulkeehan tuola vissiin kaupunkeissa ja suurenmoisemmissa kauppaloissahi valenttiininpäivisin niitä julkihalistelijoita, joilta ilmaiseksi saisi syliä. Muuten jees tsäänssi, vaan ku tahtoop aina olla joku kameraryhmä ja toimittaja siinä völjyssä kärkkymässä, nii olkoon. En halajaisi silmäparistoja sitä hommelinkia seuraamaan, edellisestä kerrasta kun jäi karvas maku (liikuntasalin täysi jonnei ja pissiksei ilkkuloivat vieressä, kun halasin sitä, ei sillä kyllä erittäin mottiinmenevän näköistä kimmatarta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445