kuin on näin

huihaitekele

tätä palstaa kun lukee niin tule ahdistava olo onko lapinlahtelaiset tosissaan noin ahdistuneita ei noitten muiten paikakka kunnan palstoilla ole tämmöistä sama aihe vuosia mielessä joillakin hui

16

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiskoTerttuHelena

      Hyvin havaitsit, oikeuslaitos toimii muualla!
      Once more time! Oikeusministeri Johannes Koskisen mietteitä!
      #Kaleva uutisoi!
      Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#

      • muikkukukkonen

        Aivan loistavasti sanoottu tai siis kirjoitettu!


      • SiskoTerttuHelena
        muikkukukkonen kirjoitti:

        Aivan loistavasti sanoottu tai siis kirjoitettu!

        Kolme vuotta olen tätä asiaa nostanut luettavaksenne! Asia on vakava! Millaista kohtelua minä ja perheeni olemme saaneetkaan osaksemme Itä-Suomen oikeus- ja poliisilaitoksen taholta!?!
        Minun esittämäni todistusmateriaalit tuhotaan made by Juha Makkonen tai niitä väheksytään. Minun ottamani valkokuvat eivät todista mitään! Murhaajan ottamat valokuvat hyväksytään todistusmateriaalina siitä, että minä olisin pyöritellyt kivä serkkuni liiterin takana? Minua ei kuitenkaan näy kuvissa missään kohtaa?! Serkullani on erittäin kattava valvontakamera järjestelmä....miksi hän ei käyttänyt niitä kuvia todisteena? Tämä rikoskokonaisuus HAISEE! Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!
        Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen teki miehen työn! Rehellinen ja arvonsa- ja vastuunsa runteva hieno suomalainen mies....OIKEA POLIISI! Hänen työympäristönsä on on kohtuullisen vaikea!


      • säälisairautta

        On se säälittävää kun sama levy jää soimaan vuosikausiksi ja mielikuvitus loihtii jos jonkinlaisia asiakytköksiä.


      • lkaiej
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Kolme vuotta olen tätä asiaa nostanut luettavaksenne! Asia on vakava! Millaista kohtelua minä ja perheeni olemme saaneetkaan osaksemme Itä-Suomen oikeus- ja poliisilaitoksen taholta!?!
        Minun esittämäni todistusmateriaalit tuhotaan made by Juha Makkonen tai niitä väheksytään. Minun ottamani valkokuvat eivät todista mitään! Murhaajan ottamat valokuvat hyväksytään todistusmateriaalina siitä, että minä olisin pyöritellyt kivä serkkuni liiterin takana? Minua ei kuitenkaan näy kuvissa missään kohtaa?! Serkullani on erittäin kattava valvontakamera järjestelmä....miksi hän ei käyttänyt niitä kuvia todisteena? Tämä rikoskokonaisuus HAISEE! Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!
        Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen teki miehen työn! Rehellinen ja arvonsa- ja vastuunsa runteva hieno suomalainen mies....OIKEA POLIISI! Hänen työympäristönsä on on kohtuullisen vaikea!

        samaa mieltä .sääliksi käy tuota saman asian jankkaaja mummoa...heräisit todellisuuteen pikkuhiljaa sinäkii ja aukaise silmäs


      • SiskoTerttuHelena
        säälisairautta kirjoitti:

        On se säälittävää kun sama levy jää soimaan vuosikausiksi ja mielikuvitus loihtii jos jonkinlaisia asiakytköksiä.

        Minun mielikuvitukseni ei loihdi yhtään mitään uutta. Kaikki on luettavissa kuulustelupöytäkirjoista. Pariskunta oli varannut heti syksyksi kaukomatkan se olisi kestänyt yli talven! Miksi syyttäjä ei nähnyt yhteyttä henkirikoksenajankohdan ja matka välillä! Tuomari kyllä antoi selvän vinkin! Syyttäjältä jäi paljon hoksaamatta!
        Ei "sama levy" ole jäänyt pyörimään vuosikausiksi .....murha ei vanhene koskaan! Kun löytyisi fiksu syyttäjä, niinkuin Ruotsissaa on nyt jo useasti tapahtunut, niin asia selviäisi juuri niikuin olen sen useasti kertonut! Ruotsissa on näpsäköitä syyttäjiä! Lisäksi naisia! Eräs oli alkanut tukimaan henkirikosta joka tapaghtui 12 vuotta sitten! Hän sai asian selvitettyä, tarkka kun oli ja hoksottimet käytössä! "Vanhaa levyä" kannatta siis pyörittää!

        Keto-Huovinen pani Aarnion käpälälutaan. Mieheni murhajutussa jäin kaipilemaan asiallista syyttäjää!


      • malliasavosta

        Juurikin nuo matkat, ruotsit, oulut, aarniot, annelit, johannekset jne, jne, eivät liity tapaukseen mitenkään.

        Tämä tapaus selvisi oitis, eikä tarvittu 12 vuotta. Kiitos asiansa osaavan tutkinnan ja oikeuslaitoksen. Ei ihme, että poliisi on arvostetuin ammatti ja 96% luottaa poliisiin paljon tai erittäin paljon.


      • SiskoTerttuHelena
        säälisairautta kirjoitti:

        On se säälittävää kun sama levy jää soimaan vuosikausiksi ja mielikuvitus loihtii jos jonkinlaisia asiakytköksiä.

        Sääli on sairautta varsinkin, kun sitä harrastetaan käräjäoikeudessa. Joku vastasi minulle, että oikeuslaitos puolusti mieheni henkiriksooikeuden käynnissä heikompaa! Serkkuni tuli aseen kanssa iltakahvin aikaan tontillemme, koputti huvilan nurkkaan ja sai meidät ulos tapettavakseen! Oliko hän mielestäsi se heikompi osapuoli ? Mitä tämä kirjoittaja yritti sanoa? Sitä olen nyt miettinyt. Jos kirjoittaja, kuka lieneekään, tarkoitti, että murhaaja oli päästään sekaisin ja siksi laki suojeli heikompaa! Miksi häntä ei sitten laitettu mielentilatutkimukseen? Miten kirjoittaja voi väittää murhamiestä heikommaksi osapuoleksi, jos hän ei katso hänen olleen järjiltää?


      • SiskoTerttuHelena
        malliasavosta kirjoitti:

        Juurikin nuo matkat, ruotsit, oulut, aarniot, annelit, johannekset jne, jne, eivät liity tapaukseen mitenkään.

        Tämä tapaus selvisi oitis, eikä tarvittu 12 vuotta. Kiitos asiansa osaavan tutkinnan ja oikeuslaitoksen. Ei ihme, että poliisi on arvostetuin ammatti ja 96% luottaa poliisiin paljon tai erittäin paljon.

        #Juurikin nuo matkat, ruotsit, oulut, aarniot, annelit, johannekset jne, jne, eivät liity tapaukseen mitenkään.

        Tämä tapaus selvisi oitis, eikä tarvittu 12 vuotta. Kiitos asiansa osaavan tutkinnan ja oikeuslaitoksen. #

        Johannes jota mainitse alentavaan sävyyn oli Suomen oikeusministerinä vuosina 2003-2007! Hän sanoi valittuja sanoja Savon mallista! Savon malli on se, että sivuutetaan tosiasiat, kyseessä oli ja on sentään henkirikos ja henkirikoksen yritys?! Savon malli on se, että muutetaan tutkijaa, kun alkuperäinen tutkija, joka aloitti henkirikoksen ja henkirikoksen yrityksen murhan ja murhanyrityksen tutkimuksena EI SUOSTUNUT tekemään Savon mallista tutkimusta?
        Savon malli on ala-arvoista, ihmisoikeuksia ja ihmisyyttä loukkaava malli! Ette uskalla ettekä halua kuulla esim. Oulun poliisin ja Porin poliisin laadukakista tukinnoista, joissa tekijä aluksi valehteli(kuten Lapinlahdenkin murhaaja) teki! Oulu eikä Pori jatkoivat kuulusteluja kunnes totuus tuli ilmi! Savon malli on täysin erilainen kuten oikeusministeri Johannes Koskinen on teitä arvostellen lausunut!
        Suhtaudutte yliolkaisesti muiden kollegoidenne saavutuksiin, ja ymmärrä "yskä".....tilanne on nolo erittäinkin kun vertaa teidän tutkimuksianne muihin! Mainitsin Ruotsin tapauksen syytä, että siellä syyttäjä oli aloittanut uuden tutkimuksen saatuaan uutta tietoa, ja olikin kysymyksessä murha ....eli murha ei vanhen koskaan ei edes Savon mallissa!
        Ruotsissa meni 12 vuotta...Savon mallin mukaan asia on kestänyt nyt kohta neljä vuotta! Löytyisipä joku näpsäkkä syyttäjä, joka lukisi poliisikuulustelupöytäkirjat ja aloitatisi kuten Ruotsissa uuden tukinnan! Murhaaja ja muut mahdolliset osalliset on saatava vastuuseen teostaan!
        Savon malli on raukkamainen malli!


      • SiskoTerttuHelena
        säälisairautta kirjoitti:

        On se säälittävää kun sama levy jää soimaan vuosikausiksi ja mielikuvitus loihtii jos jonkinlaisia asiakytköksiä.

        Sinulla se sama levy pyörii....."lopettakaa puhuminen...eihän se nyt mitään jos mies on tapettu...siitä on nyt jo kohta neljä vuotta aikaa..." TAJUAAKO JANKUTTAJA, ETTÄ MURHA EI VANHENE KOSKAAN! Löytyispä sellainen laadukas , ammattiaann arvossapitävä syyttäjä, kuin oli rikollisen poliisi Aarnion tapauksessa!
        Arvostan ihmistä joka suhtautuu työhönsä vakavasti!

        Kihlakunnansyyttäjä Pihla Keto-Huovinen voi nyt hieman henkäistä. Käräjäoikeus antoi tuomion Jari Aarnion oikeudenkäynnissä 29. joulukuuta.

        – Työ on ollut valtava, hän myöntää. TÄMÄ EI OLLUT SAVON MALLI! KUNHAN HUTASTAAN TARKOITUSHAKUISESTI JA PANNAAN PURKKIIN, ETTÄ PÄÄSTÄÄ NAURESKELEMAAN SAADUSTA "voitosta"!


      • SisakoTerttuHelena
        malliasavosta kirjoitti:

        Juurikin nuo matkat, ruotsit, oulut, aarniot, annelit, johannekset jne, jne, eivät liity tapaukseen mitenkään.

        Tämä tapaus selvisi oitis, eikä tarvittu 12 vuotta. Kiitos asiansa osaavan tutkinnan ja oikeuslaitoksen. Ei ihme, että poliisi on arvostetuin ammatti ja 96% luottaa poliisiin paljon tai erittäin paljon.

        Tyypillsitä Iisalmen poliisin retoriikkaa...98 % luottaa poliisiin, niinkuin minä en YLEENSÄ poliisin luottaisi! Tässä tapuksessa siellä oli YKSI joka teki poliisin työn...HÄN OLI JA ON VANHEMPI KONSTAAPELI VILLE MYKKÄNEN! Hänen työympäristönsä on suhteellisen vaikea!
        Pitäisikö minun luotta rikosylikonstaapeli Juha Makkoseen joka tuhosi todistusmateriaalin jne. kuten 100 kertaa olen kertonut! Pitäisikö minun luotta Jari Rytköseen, joka yritti panna suuhuni sanoja,...."eikös se ollutkin niin ,tekijä kierittelei itseään uloseinää vastan kiersi nurkan ympäri jne."....kun sanoin, että mitenkä sinä noin puhut Jari...minä näin kun mies nousi aseen kanssa rappuset ylös tuli perässäni taakovelle ja ampui...Jari sanoi, "no ei se mitään muuta"....pitäisikö luottaa...luottaisitko itse vastaavassa tilanteessa!? Jari Rytkönen puhui silloin totta sanoessaan, "ei se mitään muuta".....tosiasiat eivät muuttaneet ennalta tehtyä päätöstä, joka oli murhaajan ja vaimonsa tahdon mukaan tehty! Tätä on se teidän itsenne mainostama Savon malli! Oikeusministeri Johannes Koskinen on muuta mieltä!
        once more time!...
        #Kaleva uutisoi!
        Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#
        VERRATKAA!
        Serkkuni sai tuomion 12.7.2007 pahoinpitelystä. Hän sai sakkoja 280 eur , ei jotunut maksamaa minulle muuta kuin matkakut!? Minulla oli lääkärintodistus.
        Vuonna 2013 oikeus langetti minut maksamaan murhaajan vaimolle 800 eur koska hän vain ilmoitti kiusaantuneensa meidän olemassaolostamme siinä määrin ettei uskaltanut uloskaan tulla !
        Samainen vaimo jäi riistakamerakuviin 2011. Tätä olimme yrittäneet poliisin avulla selvittää siitä asti, mutta heitä ei syytetty mistään koskaan!Vaikka kuvissa vaimo nakkelee klapeja koriinsa ...kuva on täysin selvä ja liiketunnistin kertoo mitä touhuillaan!
        Samainen porukka syyttää miestäni riistakameroista, jotka olisivat asennetut heitä kuvaamaan! Näin ei Reijo tehnyt. Hän tiesi mitä teki ja sanoi minulle, että ne eivät saa kuvata naapurin tonttia....ei tietenkään! Käräjäoikeus hylkäsi syytten! Syyttäjä Tiina Karppien veti asian hoviin. Nyt hän syytti minua mieheni asentamista ristakameroista, sanoen että minun tulee tietää mitä tontilla tapahtuu! Niin tiesinkin, kaikki oli ok, ei miehi laittanut kameroitta naapuria kuvaamaan!!!!Meitä EI KIINNOSTNUT HEIDÄN PUUHASTELUNSA, MUULLOIN KUIN JOS NE TAPAHTUIVAT MEIDÄN KLAPIPINOLLA!Se taas ei kiinnsotanut poliisia!
        Minä sain sakkojan 1000 eur mieheni asentamista riistakameroista ja hovioikeuden kulut päälle! Murhaaj oli itse kääntänt kameroiden kuvakulmaa, mutta meidän Reijo kuvia ne eivät olleet! Kukana ei ole vielä voinut nostaa EDES syytettä riistakameroista, koska näyttö on löysä! Näin kertoo asiantuntija! Tässä taapuksessa sekin voitiin tehdä ammattitaitoaan uhkuva nuori nainen paineli poninhäntä suorana totuuden perässä ja se pakeni yhä kauemmas!

        Vaimon osuutta murhaan ja murhanyritykseen ei ammattitaitoa uhkuva poninhäntä Tiina Karppinen TIETENKÄÄN vastaavalla tavalla epäillyt!? Tällä alueella toimitaan kuuluisna Savon mallin mukaan!

        Käräjäoikeudessa murhaajan itse ottamat valokuvat kelpasivat syyttäjälle todisteeksi, että minä olisin pyöritellyt kiviä heidän liiterinä taakse 0,20 cm ja rikkonut kanaverkkoaitaa!! Jouduin maksamaan käräjäoikeuden kulut ja tietenkin sakkoja!
        Uskoaksni tämä oli sovittu, että maksatetaan leskellä kahdet kulut ja sakkoja, kun se on niin ilkeä!!!!....kuka voi estää olemme Savon mallin mukaisella maaperällä, jossa oikeus ja kohtuus ovat toisistaan yhtä kaukana kuin itä on lännestä.
        Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!

        ps. vielä pienen kuriosittinä ,että minun vastaavat itse ottamat VALOKUVAT eivät kelvanneet oikeudessa, sanottiin vain, että olet itse poltanut halkosi ...olin halkopinojen edessa pituuteni on 170 cn pino on korkeampi minua ...viisi metriä leveä....kuvassa päiväys 30.8.2011....riistakamera nappasi merkinnän 19.8.2011 kun pressu oli rutkahtanut maahan asti...05.10.2011 klo 17.12 murhaajan vaimo kävelee päättäväisin askelin tontilleni kääntyy klapipinoon pain ja alkaa nakella koriinsa klapeja...nämä kuvat tuhosi rikosylikomissari Juha Makkonen!
        Kuinka minä olisn voinut polttaa 800-100 eur arvosta 1,5 metrisä halkoja, kun lähdimem pois lomilat 30.8.2011! Oksettaa!


      • sth9
        SisakoTerttuHelena kirjoitti:

        Tyypillsitä Iisalmen poliisin retoriikkaa...98 % luottaa poliisiin, niinkuin minä en YLEENSÄ poliisin luottaisi! Tässä tapuksessa siellä oli YKSI joka teki poliisin työn...HÄN OLI JA ON VANHEMPI KONSTAAPELI VILLE MYKKÄNEN! Hänen työympäristönsä on suhteellisen vaikea!
        Pitäisikö minun luotta rikosylikonstaapeli Juha Makkoseen joka tuhosi todistusmateriaalin jne. kuten 100 kertaa olen kertonut! Pitäisikö minun luotta Jari Rytköseen, joka yritti panna suuhuni sanoja,...."eikös se ollutkin niin ,tekijä kierittelei itseään uloseinää vastan kiersi nurkan ympäri jne."....kun sanoin, että mitenkä sinä noin puhut Jari...minä näin kun mies nousi aseen kanssa rappuset ylös tuli perässäni taakovelle ja ampui...Jari sanoi, "no ei se mitään muuta"....pitäisikö luottaa...luottaisitko itse vastaavassa tilanteessa!? Jari Rytkönen puhui silloin totta sanoessaan, "ei se mitään muuta".....tosiasiat eivät muuttaneet ennalta tehtyä päätöstä, joka oli murhaajan ja vaimonsa tahdon mukaan tehty! Tätä on se teidän itsenne mainostama Savon malli! Oikeusministeri Johannes Koskinen on muuta mieltä!
        once more time!...
        #Kaleva uutisoi!
        Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#
        VERRATKAA!
        Serkkuni sai tuomion 12.7.2007 pahoinpitelystä. Hän sai sakkoja 280 eur , ei jotunut maksamaa minulle muuta kuin matkakut!? Minulla oli lääkärintodistus.
        Vuonna 2013 oikeus langetti minut maksamaan murhaajan vaimolle 800 eur koska hän vain ilmoitti kiusaantuneensa meidän olemassaolostamme siinä määrin ettei uskaltanut uloskaan tulla !
        Samainen vaimo jäi riistakamerakuviin 2011. Tätä olimme yrittäneet poliisin avulla selvittää siitä asti, mutta heitä ei syytetty mistään koskaan!Vaikka kuvissa vaimo nakkelee klapeja koriinsa ...kuva on täysin selvä ja liiketunnistin kertoo mitä touhuillaan!
        Samainen porukka syyttää miestäni riistakameroista, jotka olisivat asennetut heitä kuvaamaan! Näin ei Reijo tehnyt. Hän tiesi mitä teki ja sanoi minulle, että ne eivät saa kuvata naapurin tonttia....ei tietenkään! Käräjäoikeus hylkäsi syytten! Syyttäjä Tiina Karppien veti asian hoviin. Nyt hän syytti minua mieheni asentamista ristakameroista, sanoen että minun tulee tietää mitä tontilla tapahtuu! Niin tiesinkin, kaikki oli ok, ei miehi laittanut kameroitta naapuria kuvaamaan!!!!Meitä EI KIINNOSTNUT HEIDÄN PUUHASTELUNSA, MUULLOIN KUIN JOS NE TAPAHTUIVAT MEIDÄN KLAPIPINOLLA!Se taas ei kiinnsotanut poliisia!
        Minä sain sakkojan 1000 eur mieheni asentamista riistakameroista ja hovioikeuden kulut päälle! Murhaaj oli itse kääntänt kameroiden kuvakulmaa, mutta meidän Reijo kuvia ne eivät olleet! Kukana ei ole vielä voinut nostaa EDES syytettä riistakameroista, koska näyttö on löysä! Näin kertoo asiantuntija! Tässä taapuksessa sekin voitiin tehdä ammattitaitoaan uhkuva nuori nainen paineli poninhäntä suorana totuuden perässä ja se pakeni yhä kauemmas!

        Vaimon osuutta murhaan ja murhanyritykseen ei ammattitaitoa uhkuva poninhäntä Tiina Karppinen TIETENKÄÄN vastaavalla tavalla epäillyt!? Tällä alueella toimitaan kuuluisna Savon mallin mukaan!

        Käräjäoikeudessa murhaajan itse ottamat valokuvat kelpasivat syyttäjälle todisteeksi, että minä olisin pyöritellyt kiviä heidän liiterinä taakse 0,20 cm ja rikkonut kanaverkkoaitaa!! Jouduin maksamaan käräjäoikeuden kulut ja tietenkin sakkoja!
        Uskoaksni tämä oli sovittu, että maksatetaan leskellä kahdet kulut ja sakkoja, kun se on niin ilkeä!!!!....kuka voi estää olemme Savon mallin mukaisella maaperällä, jossa oikeus ja kohtuus ovat toisistaan yhtä kaukana kuin itä on lännestä.
        Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!

        ps. vielä pienen kuriosittinä ,että minun vastaavat itse ottamat VALOKUVAT eivät kelvanneet oikeudessa, sanottiin vain, että olet itse poltanut halkosi ...olin halkopinojen edessa pituuteni on 170 cn pino on korkeampi minua ...viisi metriä leveä....kuvassa päiväys 30.8.2011....riistakamera nappasi merkinnän 19.8.2011 kun pressu oli rutkahtanut maahan asti...05.10.2011 klo 17.12 murhaajan vaimo kävelee päättäväisin askelin tontilleni kääntyy klapipinoon pain ja alkaa nakella koriinsa klapeja...nämä kuvat tuhosi rikosylikomissari Juha Makkonen!
        Kuinka minä olisn voinut polttaa 800-100 eur arvosta 1,5 metrisä halkoja, kun lähdimem pois lomilat 30.8.2011! Oksettaa!

        kirjoitus virhe riistakamera napapsi kuvat halkopinoasta 19.9.2011 eikä 19.8.2011!


      • Marjaliisakaarina
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Kolme vuotta olen tätä asiaa nostanut luettavaksenne! Asia on vakava! Millaista kohtelua minä ja perheeni olemme saaneetkaan osaksemme Itä-Suomen oikeus- ja poliisilaitoksen taholta!?!
        Minun esittämäni todistusmateriaalit tuhotaan made by Juha Makkonen tai niitä väheksytään. Minun ottamani valkokuvat eivät todista mitään! Murhaajan ottamat valokuvat hyväksytään todistusmateriaalina siitä, että minä olisin pyöritellyt kivä serkkuni liiterin takana? Minua ei kuitenkaan näy kuvissa missään kohtaa?! Serkullani on erittäin kattava valvontakamera järjestelmä....miksi hän ei käyttänyt niitä kuvia todisteena? Tämä rikoskokonaisuus HAISEE! Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!
        Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen teki miehen työn! Rehellinen ja arvonsa- ja vastuunsa runteva hieno suomalainen mies....OIKEA POLIISI! Hänen työympäristönsä on on kohtuullisen vaikea!

        Eikä siinäkään kylliksi! Vakipuolen "erittäin kattavaa valvontakamerajärjestelmää" (Juha Makkosen sanat) ei ole koskaan tutkittu. Murhan ja murhayrityksen jälkeen se olisi pitänyt tutkia ja tarkkaan. (kun leski sitten meni hakemaan miehensä autoa,tuli sinne muuan POLIISI, joka oli kysynyt, että tuntuiko mökkiläisistä siltä, että heitä oli pidetty silmällä. Leski oli sanonut ,että totta vissiin! Poliisi oli tuumannut, ettei tunteiden perusteella voi järjestelmiä tutkia! Sillä puolellahan se murhaaja asuu ja sieltä liikkeelle aseneen lähti! KUMMALLINEN MIELIPIDE!) Olisi ollut PERÄTI kummallista, ellei sillä olisi ollut mitään kuvia! Vai olisiko peräti niin ,että tutkittiin, mutta kuvakulmat olivatkin liian laajoja!
        Jos vakipuolella ei pidetty silmällä mökkiläisten puolen puuhia, niin kuinka on mahdollista ,että rouva vakinaapuri tuli kieltämään halkojenhakkaajaa tekemästä makkaranuotiota,kun "tällä puolen ei tulta saatehdä"! Samoin kukankastelijapojat saivat hatkat. "Joku ukko tuli sanomaan, ettei tänne saa tulla",he kertoivat! He olivat lesken PALKKAAMIA! Välissä on monta metriä vakipuolen ulkorakennusten seinää ja mökkiläisten puolella monta metriä yli 3metristä pensasaitaa,näkyvyys on hyvin heikko! "Sattumalta "ei yksinkertaisesti voi nähdä! Vakinaapureiden puolelta mökkiläisten puolelle on suora näkyvyys vain vakipuolen rantasaunan verannalta ja talon takapihalta tielle ja mökkiläisten tielle. Juuri näille paikoille on leski yrittänyt saada näköestettä istuttamalla puita ja pensaita. Ne häviävät tai katkotaan juuri näiltä kohden! Näkyvyyden pitää siis olla kunnossa niiltä kohden,entäs muualta........?
        Lesken läppärin haetuttamise syyksi oli Juha Makkonen sanonut,että kun siellä on nyt tapahtunut henkirikos! Riistakameroista ei ollut minkäänlaista yhteyttä muunlaisiin kameroihin, eikä heillä vielä sillon ollut valvontakameroita! Vakipuolen liikkumisia mökkiläisten tontilla ei tutkita, ei edes murhaajan tuloreittiä!
        Tälläista harrastaa Iisalmen poliisi!


      • marjaliisakaarina
        malliasavosta kirjoitti:

        Juurikin nuo matkat, ruotsit, oulut, aarniot, annelit, johannekset jne, jne, eivät liity tapaukseen mitenkään.

        Tämä tapaus selvisi oitis, eikä tarvittu 12 vuotta. Kiitos asiansa osaavan tutkinnan ja oikeuslaitoksen. Ei ihme, että poliisi on arvostetuin ammatti ja 96% luottaa poliisiin paljon tai erittäin paljon.

        Otetaanpas tutkimukseen NE riistakamerakuvat! Tämä on yhä edelleen uusi asia jonka nojalla Iisalmen poliisi (tai yleisensyyttäjä)aloittakoon murhaan ja murhayritykseen johteneet tutkimukset. Murhaaja on jo aikaisemmin syyllistynyt pahoinoitelyyn. Otettakoon hänen luonteensa huomioon! kun hän pahonpitelystä tuomion sai(jos sitä nyt voi tuomioksi sanoa),sanoi silloinen tuomari, että ne pahoipitelyt pahenevat. Oikeassa hän oli! Henkirikoksen TODELLINEN SYY syy olisi otettava selville. Ts. miksi rouvan toimia saunaklapipinolla ei tutkita?
        kumpi on isompi häpeä varkaus vai murha?


      • Anonyymi
        säälisairautta kirjoitti:

        On se säälittävää kun sama levy jää soimaan vuosikausiksi ja mielikuvitus loihtii jos jonkinlaisia asiakytköksiä.

        17.9.2020 oli uutinen mtv 3 teksti tv puolella sivulla 104 mutta, ei aivan samasta asiasta.


    • Anonyymi

      sillä lailla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe