ensin kuume, sitten keuhkoputkentulehdus ja muuttui keuhkokuumeeksi, toista viikkoa sairaslomalla, kuumeetta nyt parisen päivää ja antibioottikuuri jatkuu vielä.
Saako sillä perusteella sairaslomaa jossei kunto kestä ?
nimittäin hengästyn aika pienestä ja sitten sattuu keuhkoihin, yskittää hirveesti myös. Hiukan kun koittaa jotain tehdä, tulee väsyminen nopeasti.
epäilen vaan että tän viikon sairasloma ei mulle riitä,mitä sanotte tuleeko saikkua lisää ?
Keuhkokuumeesta sairasloma ?
raksamiesss
1
1589
Vastaukset
- pneumokokki
Tilanne on ohi sulla - toivottavasti, ja toivottavasti sait lisää sairaslomaa. Keuhkokuume vetää tosi heikkoon kuntoon, ei jaksa töissä olla, toipuminen vie aikansa, että voimat palautuu.
Oletko parantunut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990