Leidarina Thaimaassa

HDmiäs

Täällä Thaimaassa taas ollaan hommissa. Sakupojat ja englantilaiset homot maksaa parhaiten. Joskus saa känniseltä jopa kakskymppisen. Hetki on myytävä, jotta saan lentolippuun rahat. Loppu onkin voittoa. Yöt vietän peltihallissa, kuten Suomessakin.

4

202

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaasHauskaaThaimaassa

Hyvää huomenta sinne suomeen IntruderNorsuKyrpäKurkolle.

Kun ajelet Intruderilla, niin laita pyykkipojilla joku taipuisa muoviläpyskä päräjään pinnoja vasten, niin saat Harrikkafiilistä.

• HarleyLadyBoy

Mieki oon täälläJakiksessa panopuuna. Vammakot duunaa mua rullatuolistansa kannikkaan, kerään kolikot bensarahoiksi Monkeihiini. Suikkihommia annan kinkkusämpylällä, mut kakkoseen vaatii jo setelirahaa. Vitonenkin riittää. Tai uusin Bike-lehti. Moposkootterilla on kiva ajella Jakiksessa, iltapäivällä ruispuuroo, ja sitte kovat iltalääkkeet, ja lajitoverin viereen lepositeisiin nukkumaan.
      Vittu mä oon kipee. Pitäskö sittenki lähtee taas myymään kannikkaa Taimaaseen?

Nyt on tiukka paikka. Kriisiryhmä heti tänne.

• Jutustelija1
      • Fattamotoristi

Eikös tuo jo oo kertonu, että hänet palkitaan työstään kuukusittain 17.000 monopolirahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1769
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      485
      1349
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1183
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1110
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1108
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1093
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      927
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      9
      771
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      705
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      701
    Aihe