K-Menu Vaalea Kahvi SJ 500g

K-Star

Oikein hyvää myöhäisiltaa tänne suomi24 pariin.

K-Supermarketissa oli K-Menu Vaalea Kahvi 500g suodatinjauhatus kahvia tarjouksessa.

Hinta 500g paketille oli ainoastaan 0,99€. Minun oli pakko tarttua tilaisuuteen.

Yllätyin - sillä kahvi on ihan juotavaa.

Toki käytän aamukahvissa maitoa ja sokeria ja kahvi on tehty käyttäen Moccamasteria,
mutta myös Eletroluxin EKF3300 kahvinkeittimellä tuli kyllä varsin mukava nautinto.

Ehkä kahvin maku perustuu enemmän keittämiseen ei niinkään itse kahviin.
Oikea valmistustapa ja säilytys ovat maulle kriittisiä tekijöitä.

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Ei ole Juhlamokkaa parempaa, mutta hintansa arvoinen.

3

2864

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kostarimekki

Oliko tämä paikallisen kauppiaan laittama mainos?

• Kahvikahvina

Vessan puhdistukseen kelpaavaa korviketta - hyvä jos maistuu juojalle, minulle ei.
      Kahvin paahtoasteen tulee olla 3-4 ei 1-2, jotta se maistuu kahville.

• Sumppimaakari

Juu toi on aika hyvää kahvia, jopa yllättävnkin hyvää. Ja just tuo vaaleapaahtoinen, se tumma on karseeta litkua.
      Normihinta muistaakseni sittareissa on 1,75€/pkt, ei mielestäni normihinnallakaan mikään huono valinta hinta-laatusuhteensa vuoksi.
      Mä yleensä ostan noita noin 3 euron pakettihintaisia plöröjä, mutta välillä ostan pari pakettia K-menuakin, niin on kivaa vaihtelua.
      Harmi vaan etä tuollainen tarjous meni mulla ihan totaalisen ohitse, tohon hintaan olisi voinut ostaa samantien useammankin paketin varastoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      742
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      700
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      26
      638
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      627
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      624
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      619
    7. 42
      554
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      521
    9. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    10. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      515
    Aihe