Löytyykö otsikon mukaisia ihmisiä, kaivattaisiin kaikenlaista tietoutta veneestä ja moottorista.
Flipper 510 HT omistajia ?
11
6256
Vastaukset
- ????
Jaa että mistä moottorista??
- Ee-ro
Aattelin että onko siinä ollu mikä alkuperäisenä moottorina, ja sitäkautta mahdollista tietoa eri HV moottoreista ko. veneen kanssa jne...
- vetokita
Ee-ro kirjoitti:
Aattelin että onko siinä ollu mikä alkuperäisenä moottorina, ja sitäkautta mahdollista tietoa eri HV moottoreista ko. veneen kanssa jne...
eiole mitään "alkuperäistä". Sitä on myyty esim. Yamahan, Evinruden ja Suzukin koneilla riippuen myyjäliikeestä. Tehtaaltahan tulee pelkkä vene ilman moottoria.
- Flipperisti
Ao. vene vm.-89 moottori F50 yamaha -98. Ostin pari vuotta sitten kun olin kuullut kehuja sekä veneestä että moottorista. Kehut pitäneet suurimmalta osin paikkansa, eli kulkee vakaasti eikä pahemmin hakkaa aalloissakaan, vaikka on pohjan muodoltaan leveähkö. Taloudellisuus on mielestäni kuitenkin tuon yhdistelmän vahvin puoli. Kaverin vastaavan kokoinen jyrkempi pohjainen ja 2-tahtisella kulkeva vie jopa 40-50% enemmän polttoainetta. 24 litraa/100 km ja 35 litraa / 100 km olivat lukemat.
- on kokemus
mulla ko. veneessä 65 suzuki ja kulutus on naurettavan pientä. reilu 10/h. kun ajaa ei kaasu pohjassa. Ihan kiva ajoltaan.
- Aapo
Mahtaako olla lyhyt- vai pitkärikinen moottori -80 luvun veneissä?
- Flipperisti
Aapo kirjoitti:
Mahtaako olla lyhyt- vai pitkärikinen moottori -80 luvun veneissä?
Pitkä riki vm.-89.
- Nimetön
Kuka tietää millon malli vaihtui, ilmeisesti joskus 80-luvun alussa (?), entäs myöhemmin?
- 510 ht
Mulla on flipperi vm. -79 ja moottorina on huutanu yamahan 55 hv samaa juosimallia. Nyt talvena ois tarkoitus vaihtaa moottoria. kultus on huippu nopeuksilla 20L/H
- Veneilijä
Mitä veikkaatte paljonko kuluttaa tohon flipperiin lisättynä yamahan 2-tahti 40 hv vuodelta 2006 ?
- jammu 50GETOL
ex omistajana sanon että kannattaa unohtaa 510 ja ostaa 570 yai 575....
kone pysy samana,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516470Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944638- 594618
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243448- 2023107
- 412875
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202716mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132709- 1561621
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3291549