Flipper 510 HT omistajia ?

Ee-ro

Löytyykö otsikon mukaisia ihmisiä, kaivattaisiin kaikenlaista tietoutta veneestä ja moottorista.

11

6424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Jaa että mistä moottorista??

• Ee-ro

Aattelin että onko siinä ollu mikä alkuperäisenä moottorina, ja sitäkautta mahdollista tietoa eri HV moottoreista ko. veneen kanssa jne...

• vetokita
        Ee-ro kirjoitti:

Aattelin että onko siinä ollu mikä alkuperäisenä moottorina, ja sitäkautta mahdollista tietoa eri HV moottoreista ko. veneen kanssa jne...

eiole mitään "alkuperäistä". Sitä on myyty esim. Yamahan, Evinruden ja Suzukin koneilla riippuen myyjäliikeestä. Tehtaaltahan tulee pelkkä vene ilman moottoria.

• Flipperisti

Ao. vene vm.-89 moottori F50 yamaha -98. Ostin pari vuotta sitten kun olin kuullut kehuja sekä veneestä että moottorista. Kehut pitäneet suurimmalta osin paikkansa, eli kulkee vakaasti eikä pahemmin hakkaa aalloissakaan, vaikka on pohjan muodoltaan leveähkö. Taloudellisuus on mielestäni kuitenkin tuon yhdistelmän vahvin puoli. Kaverin vastaavan kokoinen jyrkempi pohjainen ja 2-tahtisella kulkeva vie jopa 40-50% enemmän polttoainetta. 24 litraa/100 km ja 35 litraa / 100 km olivat lukemat.

• on kokemus

mulla ko. veneessä 65 suzuki ja kulutus on naurettavan pientä. reilu 10/h. kun ajaa ei kaasu pohjassa. Ihan kiva ajoltaan.

• Aapo

Mahtaako olla lyhyt- vai pitkärikinen moottori -80 luvun veneissä?

• Flipperisti
        Aapo kirjoitti:

Mahtaako olla lyhyt- vai pitkärikinen moottori -80 luvun veneissä?

Pitkä riki vm.-89.

• Nimetön

Kuka tietää millon malli vaihtui, ilmeisesti joskus 80-luvun alussa (?), entäs myöhemmin?

• 510 ht

Mulla on flipperi vm. -79 ja moottorina on huutanu yamahan 55 hv samaa juosimallia. Nyt talvena ois tarkoitus vaihtaa moottoria. kultus on huippu nopeuksilla 20L/H

• Veneilijä

Mitä veikkaatte paljonko kuluttaa tohon flipperiin lisättynä yamahan 2-tahti 40 hv vuodelta 2006 ?

• jammu 50GETOL

ex omistajana sanon että kannattaa unohtaa 510 ja ostaa 570 yai 575....
      kone pysy samana,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4451
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2345
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2337
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2108
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1667
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1451
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1084
    Aihe