taisi ssd levy hajota?

benax

Kone kaatu yhtäkkiä ei sen jälkeen enää käynnistä windowssia.

Kaiken...jälkeen koitin sitten toisessa koneessa olevaa ssd levyy mutta ei senkään kanssa saa windowssia käynnistettyä eikä uudelleen asennus cd saa toimii.

Laitoin takas rikkinäisen ssd ja koitan asentaa w mutta ei onnaa, nyt joku muistitesti menossa..

Kumma ettei toiselle ssd pääse asentaa käyttistä, auttaako se nyt jos ostaa uuden levyn sitten..

8

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta-on-vastaavasta

Jospa se tuli niin täyteen tavaraa että asennusmedialta ei saa purettua sille enään yhtään mitään tavaraa. Auttasko osiointi / formatointi uuden asennuksen alkuun. Yleensä nämä kiintolevyjen täyttymiset tulee esille verkkoselaimen äkillisinä kaatumisina.

Arvailen vaan . . . .

• ainaeisitämitänäyttää

Kaikki itselle tärkeät tiedostot ovat varmuuskopioituna, niin kokeile alustaa levy.

• benax

Koitin käynnistää asennus cd mutta ei se lähde asentaa windossia, menee johonkin w palautus ikkunaan jossa ei tapahdu mitään.

Kaikki tärkeä on tallessa ulkoisillä levyillä.

Nyt jauhaa muisti testiä...

Jos kävis hakee uuden levyn päivällä..

• benax

Sain asennettua w7 mutta sitten on ongelmia w päivitysten kanssa, niitä kun lataa niin uudelleen käynnistyksen jälkeen jää kone sitten ikkunaan jumittaa missä ei näy mitään. Palautin windowssin aiempaan tilaan ja päivitin ja taas sama homma.

Tulihan tästä nyt iso savotta..

• benax

Palautus ja latasin microsoftin sivuilta jonkun dvd poltettavan updaten... Kokeillaas taas

• benax

Musta ruutu liittyisin kahden näytön käyttämiseen heh..
      Voi ristus näitä säätämisiä..

No sitten pitäis saada bitlocker suojatut kiintolevyt auki eikä ne aukee..

• SSD-levyt voivat hajota ilmoittamatta etukäteen... perinteisissä levyissä tulee bad sector ym ilmoituksia ennen lopullista hajoamista. bitlocker ei ole kaikissa Windows-versioissa. W7 alkaa olla vanha. Miksi et asentanut W10?

• benax

Ssd kivoja, kunnes ne hajoo yhtäkkiä.. se oli ainakin jo toinen ssd mikä hajos mutta kesti se yli 3 vuotta kingstonin v300 120gb. Asensin w10 äsken..

Nyt on menossa bitlogger säätö, laitoin purkamaan ne salaukset, kestää varmaan viikon näköjään.. hohhoijaa...

Kyllä normi sukankuluttaja olis kusessa näitten kanssa jos kovo hajoaa
        Jouduin asentaa käyttiksen yhdelle vanhalle hdd levylle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2601
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1637
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59