Suuseksi autossa

hankz

Joskus muinoin liftarityttö otti "aikansa kuluksi" suihin matkan aikana. Pitkään ja rauhallisesti kiusoitellen. Laukesin suuhun ja loppumatka meni mukavasti rupatellen. Vieläkin muistelen tapahtunutta ja fantasioin, josko vielä joskus osuisi vastaava tilanne kohdalle.

16

2871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuseksionkivaa

Varmasti mukava muisto! On muuten yllättävän vaikeaa ajaa samaan aikaan kuin on just lasti lähdössä.. Tulee aika kulmikkaat ajolinjat.

• dgert4353dger

Joskus aikoinaan heitin yhden naisen autolla kotiin. Ajomatka oli pari tuntia. Palkkioksi matkalla nainen otti suihin. Siistiä touhua kun nainen nieli lastin ja imeskeli munan puhtaaksi. Perillä sitten oli tarjolla kaikkea muuta. Seuraavana päivänä hymy korvissa takaisin.

• puuhapeter

Annoitko hoitoa myös naiselle et oli ihan märkänä ja sait maistella makuja. Munankuivaus
      tuntui toki mukavalta kun limat tuli kaikki putsattua

• dgert4353dger

Ei nyt tule mieleen mitä emme olisi tehneet.Kaikkea sai tehdä ja kaikkea tehtiin.

• puuhapeter

Ihan panee ajatuskin jo kovaks kun sua kuivattiin kaikkista omista herkkulimoista ja tipoista

• puuhapeter

Oli varmaan naisella kiimaaika menossa ja sulla teräkunnossa joka hetki menikö muuten
      paljaalle ettei tullut oikeesti siistosjuttu

• yläasteella.saat.tietoa

Voi lapsi parka. Suihin otosta ei tule raskaaksi.

• Tiina-60v

Mulla oli ensimmäinen kerta pelkkä runkkaus kun koskin kovaan kulliin autossa , Myöhemmin myös otin samalta kundilta suihin kun hän vei mut kotiin . Nykyään ei autossa tule nautittua , mutta muuten kyllä aina kun vain on mahdollista .

• M-60v

Ihania kokemuksia... Lisää pitäis saada

• M-60v

Mistäpäin Tiina on?

• karvakolmioennenviipuria

Ai sullakin on Venäjän viisumi.

• M-60v-

;-)

• Joko oli erittäin köyhä tai sitten muuten pois tolaltansa.

• Anonyymi

Nuorempi naisystäväni otti autossasuihin ei toki liikkuvassa,nieli kanssa,sen jälkeen mä räpläsin sille aina orkut ja kummasti sitä alko aina pissattaa sen homman jälkee nheh,siellä se oli kyykky pissallaaina puskissa!

• Anonyymi

en ole liftari tyttö mutta nuorena miehen alkuna katselin kuskin pulleaa etumusta huomas ota se esiin niin näät kunnolla sanoi kuski vetskari auki esiin isoin minkä olin sain luvan maistaa kuski pysäytti painoi päätäni otin syvään kun voin pumppasin ja rukkasin laukes lopulta nielin kaiken oli pitkä matka 3kertaa tein saman muistot kivoja

• Anonyymi

Tyttö sanoi että heitä mut kotiin voin ottaa suihin jos haluat. Siinä kun ajelin niin imi kunnolla loppuun asti. Sanoin että jos tarvitset kyytiä ja näet minut rohkeasti vain kyytiä kysymään

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1732
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1283
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      970
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      7
      963
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe