Raahen ruokakaupat

Alissa97

Hei kaikki!

Olen juuri muuttanut Raaheen ja haluaisinkin tietää, että mitä ruokakauppaa te käytätte ja miksi? Näyttää olevan monella kulmaa k- tai s-ketjun kauppoja. Minkälaista asiakaspalvelua saa ja mitä kauppaa kannattaa vältellä?

12

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakasykkönen

Erityisen hyvää asiakaspalvelua on mielestäni Halpa-Hallissa sekä K-Supermarket Kreivintorilla. Lidlissä, Cittarissa ja Prismassakin on pääsääntöisesti mukava asioida, mutta etenkin viimeiseksi mainitussa on muutama myyjä, joka on väärälle alalle eksynyt.

K-kaupathan ovat tunnetusti kalleimpia. Hinta-valikoima-suhde on Prismassa paras.

• LarsLeeviLesta

Prismassa tapaa myös uskonveljiä ja siskoja. Myös Raahen kaupungin hyväveli yhdistys käyttää Prismaa.

• jookauppa

Kyllä se vain on kun K Kaupat kiertää kaukaa niin jää rahaa muuhunkin.
      Itse en ymmärrä miksi kukaan yleensä käy
      k-kaupoissa, tietoisesti jotkut haluavat maksaa extraa

• pyörälastenvoita

Onko sulla sitten näläkä?

• Alissa97

Olen kuullut omalla paikkakunnallani paljon palautetta k-kauppojen asiakaspalvelusta että onkohan lie täällä samalaista. Täytyy lähtä kiertelemään kauppoja ja tutkimaan miltä näyttää. Pikku k-marketissa kouluni vieressä ennätin käydä pikaisesti ja siellä ainakin ynseää palvelua. Ei jatkoon

• järkihoi

Mene seuraavaksi sittariin. Se on Raahen paras kauppa.

• paarpurilainen

Siinä kauppakadulla on paras paikka, Kapun messi. Ainaki jos janottaa.

• timoteussp

k kauppa kreivintori on ainakin aika surkea, kallis ja aina surkeita tarjouksia. kauppiaski kuulemma ylimielinen. narkkisiwa on myös toinen paska kauppa. kandee käyä vihannin ässässä

• Minävaintääl

Oon tykännyt Halpa-Hallin palvelusta! Aina iloisia myyjiä joiden kanssa jutella.

• jeesustarallaa

Halpa-Halliin paukkaa kaikki mamut ja uskovaiset, kun siellä ei myydä alkoholia ollenkaan. Sen sijaan jeesushylly on täynnä raamattuja ja kirjoja, ei hyvää päivää. 2017 ja vielä jotkut hourivat uskossaan...
      Silti siellä on ihan hyviä tarjouksia ja hyvät sianlihapalat sieltä tulee haettua.

• Tietoa_ja_kokemusta_on

Citymarket ja Supermarket Kreivintori ovat parhaimmat.

• VeikkoVilttihousu

Minä en oo vuosiin käynyt muualla kuin viinakaupassa. Hyvin oon pärjännyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe