osaisiko joku neuvoa ps4 konsolin ja gta5 online kanssa. Miten pelissä saa semmoisen "puoli" näkymättömyyden päälle / aktivoitua.. Muutkin pikku niksit kyseisen pelin kohdalla kiinnostaa.
ps4 online
3
325
Vastaukset
- Pelaillaas
Tarkoitatko mahdollisesti onlinessa olevaa muotoa mikä estää että sinä tai muut ei voi murhata toisiaan, jos näin on, niin jos nyt oikein muistan niin kännykästä löytyi vaitoehto tuohon.
En ole palannut ko peliä 3 vuoteen joten muistikuvat on hiukka hataroita.- apua.kaipaa
Kiitos suuresti jo tuostakin vastauksesta, se auttoi jo melko paljon, mutta jos jollakin olisi aivan tarkka ohje niin olisin kiitollinen.
Ps: Kiitos ( pelaillaas )
- apua.kaipaa
En ole vielä löytänyt kyseistä toimintaa gta5 pelistä. ELI, jolla saa online tilassa peli hahmon lähes näkymättömäksi, jotta muut pelaajat eivät voi ampua/ vahingoittaa minua. Tuntuu että kaikki asetukset olen käynyt läpi... AUTTAKAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146