transumies kiinnostaa!

kisumimmi

Olen täysin hetero nainen , minua kiinnostaisi mies, joka pukeutuu välillä naisten alusvaatteisiin. Olenko hullu?

10

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiimävaan

et ole hullu, mä oon iha hetero ja mies ja mua kiihottaa pukeutua naisten alusvaatteisiin :D

• gfdes

Täällä hetkellä mulla on naisten vaateet pällä pitkät housut ja paita tosi seksikästä pitää ok

• kisumimmi

Ihanaa! Mulla olis alkkareita, jotka on mulle liian isoja. Asun Mikkelissä.

• Makejoensuu

Et todellakaan ole mä olen mies joka tykkää pukeutua naisten seksikkäisiin asuihin ois todella ihana tavata nainen jota kiinnostaa mies joka ois kiinnostunut.

• Täällä taas yksi perus heterojamppa, jolla tekee silloin tällöin mieli hieman tyttöillä. Hameet, mekot, korkkarit yms. Aivan ihania nää naisten vaatteet

• jhhhjkbjblchigsi

Itse käyttänyt naisten alusvaatteita, housuja jne, ja naisten farkkuja. On vain niin kireitä molon kohdalta, että taitavat olla aiheuttaneet jo itselleni hedelmättömyyden. Kivahan se on kun vaatteet istuu napakan hyvin, kuten naisten vaatteet istuu, mutta haittapuoliakin löytyy. Omasta mielestäni vaatteiden pitää istua hyvin, eikä miesten mallistosta löydy kuin kamalan näköisiä riippuvia lötkö housuja ym. Siis aivan karmean näköisiä farkkuja jne. Itsellä tarve korostaa hyvin muodostunutta persettä, ja se ei onnistu kuin naisten malliston vaatteilla.

• Gayboy20

et oo hullu vaan ehkä utelias! :) t.22v tyttöiljä

• kisumimmi

Anteeksi moka tuossa alotuksessa. Ei se tarkota transvestiittia, jos välillä tykkää laittautua naistan vaatteisiin. On hienoa, jos saa pientä jännitystä ja virtaa elämäänsä sillä tavoin.

• Makejoensuu

Kyllä on kiihottavaa pukeutua naisten asuihin ja kulli alkaa seisomaan mahtavasti ihana runkkailla asut päällä haluaisitko nähdä.

• pouh

olen 58v mies tykkän pukea naisten alusvaatet tulee tosi kiimaseksi olet ihana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9678
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      66
      4587
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      58
      4294
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      137
      2796
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      123
      2612
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      158
      2394
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      21
      1780
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1517
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1517
    10. Älä nyt ainakaan pelkää

että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava
      Ikävä
      72
      950
    Aihe