transumies kiinnostaa!

kisumimmi

Olen täysin hetero nainen , minua kiinnostaisi mies, joka pukeutuu välillä naisten alusvaatteisiin. Olenko hullu?

10

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiimävaan

      et ole hullu, mä oon iha hetero ja mies ja mua kiihottaa pukeutua naisten alusvaatteisiin :D

    • gfdes

      Täällä hetkellä mulla on naisten vaateet pällä pitkät housut ja paita tosi seksikästä pitää ok

    • kisumimmi

      Ihanaa! Mulla olis alkkareita, jotka on mulle liian isoja. Asun Mikkelissä.

    • Makejoensuu

      Et todellakaan ole mä olen mies joka tykkää pukeutua naisten seksikkäisiin asuihin ois todella ihana tavata nainen jota kiinnostaa mies joka ois kiinnostunut.

    • Täällä taas yksi perus heterojamppa, jolla tekee silloin tällöin mieli hieman tyttöillä. Hameet, mekot, korkkarit yms. Aivan ihania nää naisten vaatteet

      • jhhhjkbjblchigsi

        Itse käyttänyt naisten alusvaatteita, housuja jne, ja naisten farkkuja. On vain niin kireitä molon kohdalta, että taitavat olla aiheuttaneet jo itselleni hedelmättömyyden. Kivahan se on kun vaatteet istuu napakan hyvin, kuten naisten vaatteet istuu, mutta haittapuoliakin löytyy. Omasta mielestäni vaatteiden pitää istua hyvin, eikä miesten mallistosta löydy kuin kamalan näköisiä riippuvia lötkö housuja ym. Siis aivan karmean näköisiä farkkuja jne. Itsellä tarve korostaa hyvin muodostunutta persettä, ja se ei onnistu kuin naisten malliston vaatteilla.


    • Gayboy20

      et oo hullu vaan ehkä utelias! :) t.22v tyttöiljä

    • kisumimmi

      Anteeksi moka tuossa alotuksessa. Ei se tarkota transvestiittia, jos välillä tykkää laittautua naistan vaatteisiin. On hienoa, jos saa pientä jännitystä ja virtaa elämäänsä sillä tavoin.

    • Makejoensuu

      Kyllä on kiihottavaa pukeutua naisten asuihin ja kulli alkaa seisomaan mahtavasti ihana runkkailla asut päällä haluaisitko nähdä.

    • pouh

      olen 58v mies tykkän pukea naisten alusvaatet tulee tosi kiimaseksi olet ihana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1872
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1387
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1138
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      984
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      969
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe