Masentaa, kun eilen ollessani bussissa, huomasin kun yksi jätkä tuijotti minua pitkään ja näytti nauravan ja jopa osoittelevan minua, siinä oli joku toinenkin jätkä. Tuntuu siltä että he tekivät sen vittuillakseni minulle, että olen jotenkin naurettavan näköien.
Tuntuu siltä että kaikki pitävät minua ihan rumana tms. Olen joutunut vetämään kaksinkertaisen määrän rauhoittavaa että voisin vaikka ihan nukkua tämän surkean olon yli. En tiedä edes uskallanko enää mennä ulos. Ikinä.
Minua tuijotettiin nauraen
6
286
Vastaukset
- suhteellisuudentajuinen
Voi kauheeta. Mä olen menettänyt käteni ja mulla on pottunokka ja pälvikalju.
Pitäis varmaan tappaa itsensä sun mielestä ?
En kuitenkaan syö edes rauhoittavia enkä vedä viinaakaan.
Nukun ihan hyvin.
Olen sentään hengissä. - Bbjack
miissa aloittaja asuu?
- Näinkin
Naurajilla on itsellään varmasti paha olla.
- Toivo.Lång.Inkeroinen
On minutkin naurettu ja nolattu tuhansia kertoja maan rakoon. Sain niistä syvän depression tiloja. Kun olen rumuuden lisäksi vielä as-mies, niin rotkoja ja vuoren nousuja on riittänyt.
Depiskausien jälkeen aina aurinkokin nousi - vuorokaudenajoista riippumatta.
Koskaan ei tiedä mitä nurkan takana voi olla. As kun on laaja-alainen aivojen kehityshäiriö.
Voisin vanhana miehenä neuvoa että yritä vahvistaa sisäistä kanttiasi,ap. Iän myötä kaikelle tarpeettomalle vaan turtuu. - CMCX
Tervetuloa kerhoon! Onpa minullekkin naurettu ilman syytä ja sekös vituttaa. Niitä ihmisiä arvostan vähemmän kuin lannoitetta.
- skepponen
Olet niin paljon hääränyt idioottimaisesti keskustelupalstoilla, että sinnua EI VOI olla katsoa nauramatta.
JK. Tämä "skepponen" nimimerkki on keksimäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155