Onko täällä ketään? :) 29m
Klobbackan kalliot
11
564
Vastaukset
- Onko-hyvä-kalapaikka
Millanen viehe on siellä sopiva ja mitä fisua?
- Exhibitionisti87
Eipä täällä oo vielä muita näkynyt :0
- Paris32
Tänään iltapäivällä rouvan kans panemaan sinne
- Onhan-siellä
Tänään ei ehitä noiden rippiksien päättymisjuhlien takia. Mutta eilen siellä siinä kakskyt persoonaa.
- Utelias666
Onko huomenna ketään menossa?
- Niin-se-on
Onko runkkailusi nautinnollisempaa saadessasi kuvitella, että siellä on väkeä.
Koska moista kysyt, et itse ole menossa!
- ukko60v
Tänään ei ollu ketään, vai Missäpäin ne siellä lymyilee
- Exoexo
Onko tänään joku menossa sinne vai onko jo siellä?
- Väkeä-oli
Mikä itämainen invaasio. Eilen iltapäivällä minubussillinen vinosilmäisiä naisia maisemia ihailemassa. Eivät käyttäneet uimapukua.
- Siellä-niitä-oli
Samaa ihmettelin minäkin. Kuului kimakkaa molotusta ja näkyi alastomia mustatukkaisia naisia. Ihan kiva näky.
- Anonyymi
Siellä-niitä-oli kirjoitti:
Samaa ihmettelin minäkin. Kuului kimakkaa molotusta ja näkyi alastomia mustatukkaisia naisia. Ihan kiva näky.
Ovatko viellä paikalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407