Kivesten hyväily

bimppimp

Miten miehet haluaisitte, että kiveksiinne kosketaan tai hyväillään tai saako niihin koskea ollenkaan?

13

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

Toki saa hyväillä, tykkään kovasti. Sillä tavalla hellästi sormilla hyväillen ja kämmenessä kannatellen. Pussailu ja huulilla hellästi hamuilu on myös oikein kivan tuntuista. Kovakouraiset otteet ja puristelu eivät ole ainakaan minun juttu.

• Hiplaten

Kyllä kiveksiä saa ja täytyykin hiplailla kunhan ei rusenna :)

• zzdfftty

Kunhan kuohii ne juuria myöten

• dammeri

Kyllä just sillai hellästi, sun ihanilla sormilla ja huulilla, kyllä nauttisin täyillä

• Hellästi sormin tai huulilla hyväillen, herkkää aluetta ainakin mulla

• Mä tykkään hellästä hiplaamisesesta ja antaumuksellisesta nuolemisesta. Pallini olen ajellut juuri tämän vuoksi heti teini-iän jälkeen. Kouriminen ei sytytä lainkaan.

• paliitpaskaksi

Pallit on inhoja nahkapalleroita

• jeppeFaz

Joo, kyllähän se ihan valtavasti kiihottas, jos joku ihana täti esim 50, 60 nuolis mun karvattomia palleja, pusuttelis ja imis oikeeen kunnolla

• laattalentää

Hyi helvetti käske sitä hampaatonta mummoas lutkuttamaan niitä tautisia kassejas

• huivimies

Hyvältä tuntuu kun nainen hyväilee huivilla palleja.

• huivimies

Kyllä se tuntuu hyvältä jos mieskin hyväilee kiveksiä naisten huivilla.

• pallixxl

Mä tykkään taas jos nainen on kovakourainen....ja mun pallit on isot

• oliwer22cm

Hei. Saat hyväillä hellästi kaikkea, niin kuin tekisin sinullekin. Seksissähän on kaikki sallittua, mitä molemmat haluavat, eikä satuta toista.
      Suukkoja kysyjälle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      44
      7726
    2. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      70
      4436
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      59
      3839
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      71
      3713
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      98
      3539
    6. 55
      3163
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      66
      2989
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2548
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      208
      2144
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      50
      1650
    Aihe