Miten miehet haluaisitte, että kiveksiinne kosketaan tai hyväillään tai saako niihin koskea ollenkaan?
Kivesten hyväily
13
847
Vastaukset
- Kikkeliskok
Toki saa hyväillä, tykkään kovasti. Sillä tavalla hellästi sormilla hyväillen ja kämmenessä kannatellen. Pussailu ja huulilla hellästi hamuilu on myös oikein kivan tuntuista. Kovakouraiset otteet ja puristelu eivät ole ainakaan minun juttu.
- Hiplaten
Kyllä kiveksiä saa ja täytyykin hiplailla kunhan ei rusenna :)
- zzdfftty
Kunhan kuohii ne juuria myöten
- dammeri
Kyllä just sillai hellästi, sun ihanilla sormilla ja huulilla, kyllä nauttisin täyillä
Mä tykkään hellästä hiplaamisesesta ja antaumuksellisesta nuolemisesta. Pallini olen ajellut juuri tämän vuoksi heti teini-iän jälkeen. Kouriminen ei sytytä lainkaan.
- paliitpaskaksi
Pallit on inhoja nahkapalleroita
- jeppeFaz
Joo, kyllähän se ihan valtavasti kiihottas, jos joku ihana täti esim 50, 60 nuolis mun karvattomia palleja, pusuttelis ja imis oikeeen kunnolla
- laattalentää
Hyi helvetti käske sitä hampaatonta mummoas lutkuttamaan niitä tautisia kassejas
- huivimies
Hyvältä tuntuu kun nainen hyväilee huivilla palleja.
- huivimies
Kyllä se tuntuu hyvältä jos mieskin hyväilee kiveksiä naisten huivilla.
- pallixxl
Mä tykkään taas jos nainen on kovakourainen....ja mun pallit on isot
- oliwer22cm
Hei. Saat hyväillä hellästi kaikkea, niin kuin tekisin sinullekin. Seksissähän on kaikki sallittua, mitä molemmat haluavat, eikä satuta toista.
Suukkoja kysyjälle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962