Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kivesten hyväily

Miten miehet haluaisitte, että kiveksiinne kosketaan tai hyväillään tai saako niihin koskea ollenkaan?
131173
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Toki saa hyväillä, tykkään kovasti. Sillä tavalla hellästi sormilla hyväillen ja kämmenessä kannatellen. Pussailu ja huulilla hellästi hamuilu on myös oikein kivan tuntuista. Kovakouraiset otteet ja puristelu eivät ole ainakaan minun juttu.

Äänestä

Kyllä kiveksiä saa ja täytyykin hiplailla kunhan ei rusenna :)

Äänestä
  • Kunhan kuohii ne juuria myöten

Äänestä

Kyllä just sillai hellästi, sun ihanilla sormilla ja huulilla, kyllä nauttisin täyillä

Äänestä
  • Hellästi sormin tai huulilla hyväillen, herkkää aluetta ainakin mulla

Äänestä

Mä tykkään hellästä hiplaamisesesta ja antaumuksellisesta nuolemisesta. Pallini olen ajellut juuri tämän vuoksi heti teini-iän jälkeen. Kouriminen ei sytytä lainkaan.

Äänestä
  • Pallit on inhoja nahkapalleroita

Äänestä

• Joo, kyllähän se ihan valtavasti kiihottas, jos joku ihana täti esim 50, 60 nuolis mun karvattomia palleja, pusuttelis ja imis oikeeen kunnolla

Äänestä

• Hyi helvetti käske sitä hampaatonta mummoas lutkuttamaan niitä tautisia kassejas

Äänestä

Hyvältä tuntuu kun nainen hyväilee huivilla palleja.

Äänestä

Kyllä se tuntuu hyvältä jos mieskin hyväilee kiveksiä naisten huivilla.

Äänestä

Mä tykkään taas jos nainen on kovakourainen....ja mun pallit on isot

Äänestä

Hei. Saat hyväillä hellästi kaikkea, niin kuin tekisin sinullekin. Seksissähän on kaikki sallittua, mitä molemmat haluavat, eikä satuta toista.
Suukkoja kysyjälle

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

bimppimp kirjoitti:

Miten miehet haluaisitte, että kiveksiinne kosketaan tai hyväillään tai saako niihin koskea ollenkaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu