Olen ollut mökillä mieheni ja kahden miehen kanssa.
Olemme naineet perjantai iltapäivästä ja äsken olin vielä miesten naitavana ennen heidän lähtöään.
Sovimme jo uusinnasta ensi viikonloppuna.
Oli mielettömän hieno viikonloppu.
Olen aivan tyydytetty miesten toimesta ja pillua ovat miehet saaneet naida niin paljon kuin halusivat.
En ole minäkään osattomaksi jäänyt.
Nyt odottamaan seuraavaa viikonloppua.
Onnellinen Kimpassa Naitu Nainen
16
5151
Vastaukset
- KimpassaNaituNainen
Kaikkein hienointa on kun saa naida kiimaisessa porujassa.
- Sisäänsain
Sain minäkin kahta viikonloppuna. Miestäni ja kapaksasta mukaan kutsumaamme miestä. Mieheni antoi vieraan panna ensin ja tuli sitten liukkaille.
Hyvät kyydit ja minta ihanaa orgasmia sain sen yön aikana. Vieras oli sen verran tuttu, että en vaatinut kortsua. Eikä sitä kenelläkään edes ollut. En muutenkaan tykkää pussitetusta spermasta. Ihanampaa saada siemenet sisään.
Uusinta otetaan parin viikon kuluttua. - Anonyymi
Hei olemme 44v pari Etelä-Savosta meillä on ollut kolmantena 21 v mies kivaa on ollut ja nyt pe taas uudestaan
- Anonyymi
Onko tuomoinen nuori mies minkälainen naimaan?
- Anonyymi
Olin armeijassa mua pani koko komppanja läpi yön.Kyllä olin tyydytetty.
- Anonyymi
Tuo juttu on sun päivä uni tai sun miehes on täys sukka!
- Anonyymi
Muistakaa naiset kimppajutuissa antaa miesten nussia teitä peäsuoleen riittävästi!
- Anonyymi
Olin armeijassa ja minua nai yhtenä yönä koko kainuu prikaati. Oli kyllä mukavaa
- Anonyymi
Tutustuin ystävättäreni kautta kahteen mieheen niinpä menimme toisen miehen omistamalle mökille. Saunoimme jonka jälkeen miehet antoivat ihanan öljyhieronnan minä pöydän päällä maaten. Vanhempi miehistä osasi käyttää käsiään ja suutaan taitavasti. Molemmat vuorottelivat sisälläni saaden minulle aikaan ilotulitusten yön.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899