ois asiaa ;))), asiaa, asiaa
onko linjoilla hesaisia chatissä käyviä kalleja?
5
177
Vastaukset
- minustako0987
Mitähän tuokin tarkoitti ,olisko jotain teinislangia vaiko jonkun vanhimman yritys kirjoittaa nuorten slangia ?
- longtime.nohear
linjoilla? mikä vatun 059 trippi tää on oolouvöögeen
- Vottenstaini
Voi luoja näitä muistoja! Aah, miten ne mieleen tulvivatkaan!
Miten monta Mirkkua tulikaan puhuttua mukaan ja matkaan 059:stä!
Jos pitäis pistetilanne laskee niin tilanne ottelussa 059 - CHAT ois jotain 5-2
Chatilla on tietysti etu kun nollaviisysii ei enää oo.
Tosin ei ne Mirkutkaan oo enää niinku ne oli ennen.
Mä tietysti oon, ihan priimaa slipoveria myöten! - melkeenehkämuistaa
kuinka vanha pitää olla muistaakseen 059:n?
- faktoittaja
Wikipedia kertoo:
"059 oli 1980- ja 1990-luvuilla suosittu maksullinen keskustelupuhelinnumero, jonne ihmiset pystyivät soittamaan anonyyminä keskustellakseen mistä tahansa asioista muiden linjalla olevien kanssa.
Palvelu toimi samalla periaatteella kuin puhelinneuvottelu toimii nykyään. Kenen tahansa oli mahdollista soittaa numeroon 059 ja liittyä keskustelulinjalle, jossa ihmiset yleensä hakivat treffiseuraa tai keskustelivat milloin mistäkin ajankohtaisesta asiasta. Palveluna 059 vastasi nykyajan chat-palveluja tai Internetin keskustelufoorumeja, mutta oli verraten kallis muiden paikallis- ja kaukopuhelujen hintatasoon nähden."
Mutta oliko tuo 059 HPY:n tuottama palvelu? Sitä ei googlaaminen oikein selvittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5185623Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255159Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292502- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 651142
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958