Uusi Swift koeajettu.

nipaniilo

Pitkä n 100km lnkki tänään uudella swiftillä jaolipa positiivinen kokemus. Ei pienintäkään viitettä huonosta ajotuntumasta, joista s cross ja varsinkin vitara kärsii. Auto meni suoraan, kuin juna, vaikka oli tuulinen sää. Kertakaikkiaan loistava ajettava. Suorituskyky riittävä ja todella varteenotettava vaihtoehto seuraavaksi autoksi. Vitara velipojalla ja sekin on hyvin pelanut, mutta ohjaustuntuma on aivan pe...stä.

8

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keideke
    • Grabededel

      Miten VAKKARI toimi koeajamassasi Swiftissä?

    • Uskottavuusvaje

      "Jokuseen ketjuun olenkin jo kommentoinut, mutta laitetaanpa näin kootusti kokemuksia omasta Vitarastamme. Auto on ollut meillä nyt vuoden, ajokilometrejä noin 22000km. Autolla ajaa pääasiassa minä tai vaimo. Myös poika (22v) ja tyttö (19v) ajelevat sillä jonkun verran.

      Ajosta noin puolet on kaupunki- ja taajama-ajoa. Loput valtatiellä sekä erilaisilla metsäteillä metsästysreissuilla yms. Pisin yhdellä kertaa ajettu reissu oli noin 450km yhteensuuntaan, seuraavana päivänä sama takaisin. Tästä suurin osa oli moottoritietä.

      Ajettavuus erinomainen, täälläkin paljon ITKETYSTÄ ohjausongelmasta ei tietoakaan."


      Kuten sanottu, paljon porua (ohjattavuudesta) ja vain vähän villoja. Noita höpöjuttuja on riittänyt.

      • Swiftkuski

        Kuskeja on monenlaisia, auto on ehkä sinusta ja perheenjäsenisäsi hyvä ajettavuudeltaan ja sittenhän asiat ovat hyvin. On paljon kuskeja, joiden mielestä vitara on huono ajettavuudeltaan ja ohjattavuudeltaan, miksi ihmeessä pidät näitä kommentteja itketyksinä? Yhtä hyvin nuo sinun perheesi kommentit ovat itketystä ja höpöjuttuja.
        Parikymppiset kakarat eivät tiedä auton ajettavuudesta tuon taivaallista ja jos sanoisivat isukin auton olevan huono ajettava, niin isukkipa sanoisi, ettei sillä tarvitse ajaa. Samoin vaimollakin saattaa olla eri käsitys isännän rakkaan auton ajettavuudesta, mitä hän isännälle kertoo, mutta on vaan isännän mieliksi isännän kanssa samaa mieltä, koska näin vaan on parempi. Isäntä itse myös saattaa olla päättänyt autonsa olevan hyvä ajaa, koska sen on ostanut ja omaa autoahan ei morkata. Hiljaa hän saattaa hetkittäin katua epäonnistunutta autovalintaansa......


      • Lähdekritiikki

        " On paljon kuskeja, joiden mielestä vitara on huono ajettavuudeltaan

        Aikamoista yleistämistä tuo väitteesi ja mihin väite ylipäätään perustuu? Tämän palstan feikkikirjoitteluun ehkä?

        Luehan tuolta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Lähdekritiikki


    • opetttaja

      Luetunymmärtäminen on toisille kovin haastavaa. Tämä keskustelu koski swiftiä.

      • ripurapurallaa

        näinikkääkö oli? luepa itse avaus uudestaan


    • Renault_Clio

      Suzukilla ajaminen tuntuu samalta, kuin moposkootterilla vastatuuleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe