Hoodee kurkon surkeus

HooooDeeeeeeeeeee

Säälittävää väkeä.

59

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeAjaaJoillaOn

      Joo, munaton Kurko katos kun SA:n "luovutuspäivä" meni.
      Taitaa jatkaa HD-kuolaamistaan Bembölen kaffestuuganin metsikössä keskiviikkoiltaisin.

    • HondaKurkonAkseli

      Ootte vaan kateellisia mulle, koska oon korkeasti palkattu, mulla on asunto jossa parveke meren päällä, Alfaromeo, Rolex, kultakoruja, kaunis vaimo, sekä olen henkilönä kaikin puolin sellainen että kaikki haluais olla minä.

      • NahkahousutHaisoo

        Onko mukavaa, kun on parveke meren päällä? Tuleeko vettä jaloille?


      • Jutustelija1

        Kurko taitaa kuittailla haukut ajamalla SA:lla auringon laskuun tai Alfalla luu ulkona Larun raitille. Tai ottaa rennosti lentokoneen puikoissa ja jättää haukkujat mätänemään suomeen keskenään ottaen itse aikalisän vaikkapa toisesta maan osasta.


      • Jutustelija1

      • HdThai
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kurko taitaa kuittailla haukut ajamalla SA:lla auringon laskuun tai Alfalla luu ulkona Larun raitille. Tai ottaa rennosti lentokoneen puikoissa ja jättää haukkujat mätänemään suomeen keskenään ottaen itse aikalisän vaikkapa toisesta maan osasta.

        Onneksi ei tänne "maan osaan", koska täälähän tiet on mitä sattuu ja killisilmiä nurkat täynnä.
        Aikalisän on tainnut ottaa seuraavan Biken ilmestymiseen, että voi alkaa haaveilemaan taas jotain uutta.


      • Jutustelija1

        Muistelisin että kurko ehdotti teille aikoinaan ihan miittiäkin sinne Thaimaaseen, lentäjän ominaisuudessa toki varmasti sielläkin vierailee.

        Bike on kyllä parhautta lehtien joukossa, iloitsen vilpittömästi kaikkien sitä lukevien puolesta. Toki kannattaa myös panostaa käytännön opintoihin itseään miellyttävällä pyörällä. Tällöin muun muassa selviää se millaisella pyörällä itse tykkää ajaa. Pelkkää lehteä lukemalla saattaa päätyä eri vermeen kannattajaksi kun ei tiedä mitä mikäkin asia käytännössä vaikuttaa.

        Itse sanoisin ettei ole huonoja teitä, on vain vääriä pyöriä ja osaamattomia kuskeja. Itsekään en kyllä lähde kilokyykkyä pilaamaan mihkään sorateille, niille on mantsat kautta crossit.


    • ThaiboxingOnNaisille

      Jabilla kurkolle opetusta. Pientä ja tasaista jabia päähän.

      • HondaKurkonAkseli

        Tule kertoon jabias. Viimeinen ottelupaino 95kg. Tervetuloa, vellimuna. Anytime, baby.


      • HdThai
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Tule kertoon jabias. Viimeinen ottelupaino 95kg. Tervetuloa, vellimuna. Anytime, baby.

        Arvasin että Akselia on lyöty päähän harjoituksissa ja otteluissa vähän kookkaamman toimesta.


      • HarleyTyttö1

        Kurko on siis APPELSIINIKAINALO.


      • HondaTyttö

        Onko tuo totta että 95 kiloisilla läskeillä, joilla on kainalot kipeenä (appelsiini...), on pienen pieni pippeli?
        Ei mulla muuta, mutta kysyn vaan?


      • NeitsytHinttiKääpiöKurko

        Appelsiinikainolokääpiöiden aivopierut poistaa mode.


      • HdHaaveilustaOravia

        Tää on siis se tyyppi, joka on kaks vuotta oireillu moottoripyörähaaveiluaan palstalla aina aktivoituen kun Bike lehti ilmestyi.
        No kaikkeahan se räkäläelämä, keppana ja piri saakin aikaiseksi.


      • Thaimaassa32JaMollottaa

        No voi harmin paikka, että appelsiinikainalokääpiöllä ei riitä aivokapasiteettia oireilla tasolla, että mode ei poista.
        No onhan Kurko todettu tervepäiseksi ilmailulääketieteellisesti pyörivällä tuolilla, jossa testissä ei piuhoja laiteta päähän, vaan sen päähän jolla hän ajattelee.


    • IlmailuLääkäri

      Te fattamotoristit olette asiasta tietämättöminä ja ymmärtämättöminä käsittänyt asian täysin väärin, jonka johdosta selvennän asian.

      Ensinnäkään Kurkon appelsiinikainaloiden yläpuolella siinä keskellä olevan boltsin sisällä olevaa rusinaa ei ole koskaan testattu millään tavoin jo yksinomaan siitä syystä, että ilmailulääketieteellisesti siihen ei ole saatu mitään kontaktia.

      Kurko on korkea-arvoinen lentokapteeni ja sen johdosta hän itse päättää kuka kulloinkin on hänen perämiehensä.
      Kurko testaa ja valikoi miehistönsä lentoturvallisuusnäkökannat ja palvelutason huomioiden.

      Kurkon miesvalikointiin hänelle luonnollisena toimenpiteenä kuuluu kakkospytyn huolellinen lämmittäminen ennen hoonausta välysten minimoimiseksi.

      Tervepäisyys siis Kurkon osalta hänen aktiivisuutensa johdosta ilmailulääketieteellisesti tutkitaan hänen ajatuselimensä päästä eikä rusinasta, kuten aiemmin totesin.

      Näin ollen siis Kurkolla on tervepäinen lisääntymiselin ilmailulääketieteellisesti.

    • LennokkiValvoja

      Lentokapteeni Kurkon miehistöön ei kuulu perääantamattomat perämiehet, kun Kurko lennättää Jumbostaan.

      • HarleyTyttö

        Lukematon Bike löytyi. Nyt tumpulle.


      • MoiMoiSinneSuomeen
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Lukematon Bike löytyi. Nyt tumpulle.

        Joo mee vaan Kurko.
        Mitäs tuota moottoripyöräileen, kun rakeita pökkää sielä ja tuuli tuivertaa.


      • TumppuKurko

        Voi harminpaikka kun mode poistaa puskarunkkari Kurkon aivopierut sitä mukaan kun tuhnuttaa.

        No tosin mitäpä appelsiinikainalo rusina-aivoillaan saisikaan julkaisukelpoista aikaiseksi.


      • KurkonÄiti
        TumppuKurko kirjoitti:

        Voi harminpaikka kun mode poistaa puskarunkkari Kurkon aivopierut sitä mukaan kun tuhnuttaa.

        No tosin mitäpä appelsiinikainalo rusina-aivoillaan saisikaan julkaisukelpoista aikaiseksi.

        Kurko syö vielä aamuvelliänsä unikaverinsa kanssa ja pohtii minkä lelun ottaa tänään mukaansa lennonjohtotorniinsa, kun sielä on aina perjantaina lelupäivä.
        Taitaa valita tuon Harrikan jonka kanssa myös päikkärit nukkuu.
        Sanoi myöhemmin pierasevan jotain palstalle, kun pillerit ensin vaikuttaa.


    • HondaKurkonAkseli

      Näkyy köyhiä vituttavan, kun joillakuilla on asiat hyvin. Buaahhaahhaaaa.
      Tulin just Tukholmasta, jonne jätin Bandeiranten Arlandan huollon parkkipaikalle. Nyt pitäisi lähteä mopoilemaan, mutta annetaan ilman hieman lämmetä. Taidanpa lähteä B.P:hen ottamaan lounaan ja päiväkännin neljän päivän työputken jälkeen. Ehkä huomenna sitten mopoilemaan.

      Hauskaa viikonloppua, vammakot.

      • Jutustelija1

        Joo nyt ei ole suomen kesä ihan lämpimämmästä päästä.

        No sinulla on hyvä kun pääset lentämään vaikkei ajo-kelit MP harrastusta suosisikaan suomessa.

        Lounas ja nelonen kuulostaa aika passelilta vaihtoehdolta ajelulle.

        Mukavaa viikonloppua kurkolle ja muille.


      • MoiMoiSinneSuomeen

        Köyhä täälä juuri lopetteli päivän duuneja ja istuskelee syöden lounasta vain kotona uima-altaan viereisessä pihakeittiössä, siis ei mene lounaalle omistamiinsa ravintoloihin.

        Känniä tämä köyhä ei harrasta lainkaan, mutta kaffin conjakilla ottaa tupruttaen sikaria ( ei kovin paksu ).

        On tullut tässä ajeltua Harrikalla hieman enemmän nyt kun ei ole tarvinnut työputkia tehdä sen johdosta, että tämän köyhän työntekijät suorittavat nuo työt.

        Muutenkaan tämän köyhän ei tarvitse harkita mitä ehkä huomenna tekee, ottaako alleen Harrikan vai huristeleeko Moparilla, sitä vaan sitte sillä hetkellä ottaa jomman kumman tämän vuoden mallisen.

        Pohdin täälä onko kiva "mopoilla" kun tulee rakeita ja tuulee aivan v....tusti sielä Kuolan niemimaan vieressä, josta pukkaa syvää matalapainetta?

        VIELÄ LOPUKSI:
        KURKO HYVÄ, KETÄÄN EI VITUTA SINUN "ASIAT HYVIN" ELÄMÄSI, VAAN SINUA KIUSTAAN KOSKA OLET KAIKKIEN NARSISTIEN KUNINKAS JA ESIKUVA, ETKÄ ITSE SITÄ TAJUA.
        MEILLÄ ON HAUSKAA, SIIS EI VITUTA.

        Mukavia kilometrejä millä nyt sitten ajatkin, vaikka ajaisitkin vain 20 donaa maksavalla pyörällä, siis en ole kade itse ajaessani 2,5 kertaa kalliimmalla.


      • TukholmanHDTransu

        Saitko lerppamunaa läskiperseeseesi?


      • HondaKurkonAkseli
        TukholmanHDTransu kirjoitti:

        Saitko lerppamunaa läskiperseeseesi?

        Mulla on miehistössä aina oma perämies ja Arlandassa meillä on ruotsalaiseen tapaan oma yksityinen huilihuone, mutta itse kysymykseesi arvoisa ruotsalainen HarleyTransu, kyllä sain ja tahtoisin tavata noissa merkeissä myös sinut.

        Kertoisitko jotain arvopyörästäsi, kun minulla ei ole varaa sellaiseen.


      • HondaKurkonAkseli

        Buaahhaahhaa. Vellimunat matkivat minua.

        Työkaluni painaa n. 79 tonnia (kiloissa) MTOW, ja maksaa n. 73 miltsiä USD uutena, lentotunti n. 16000 USD, wet, incl. crew. Ja saan vielä pirusti rahaakin sen ohjustamisesta. Siinäpä vammakoille suhteuttamista rullatuolin hintaan ja käyttökustannuksiin.
        Menkää homot hankaamaan vanhoja raatojanne tai toisianne, minä lennän oikeata rautaa. Miettikää, kymppitonnissa M 0,92, ja matka taittuu.

        Pellet.


      • KtmMotoristi
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Buaahhaahhaa. Vellimunat matkivat minua.

        Työkaluni painaa n. 79 tonnia (kiloissa) MTOW, ja maksaa n. 73 miltsiä USD uutena, lentotunti n. 16000 USD, wet, incl. crew. Ja saan vielä pirusti rahaakin sen ohjustamisesta. Siinäpä vammakoille suhteuttamista rullatuolin hintaan ja käyttökustannuksiin.
        Menkää homot hankaamaan vanhoja raatojanne tai toisianne, minä lennän oikeata rautaa. Miettikää, kymppitonnissa M 0,92, ja matka taittuu.

        Pellet.

        Onko toi Pelle ihan oikeesti joku motoristi?

        Ei oo koskaan kohdalle sattunu noin vähä-älyistä tyyppiä.

        Itselläni on KTM ja hävettää vetää parkkiin kun porukka katselee, ainakin mun mielestä vähän kieroon.

        Muutamien motoristien kanssa oon keskustellu näistä tän tyypin palstakirjoituksista ja mielipiteet on ollu suunnilleen, että hohhoijaa.

        Annan ystävällisen ohjeen, lopeta jo ja mene moottoripyöräileen.


    • HarleyTyttö69

      Minäkin omalta osaltani suosittelen Kurkolle moottoripyöräilyä, koska siinä on hyviä puolia, kuten se varsinkin Kurkon osalta, että aikana kun hyrrävoimat pauhaa, niin Kurko on poissa webbipalstoilta oireilemasta NARSISMIAAN.

      • MoiMoiSinneSuomeen

        Älä likka unta nää, milläs moottoripyöräilee ?

        Kun tulet iltakoneella tänne, niin muista ottaa mukaas eteerisen kauniille sinua nuoremmalle äitipuolellesi tuliaisina salmiakkia.

        Haen sut Chiang Main lentokentältä Moparilla, koska sulla taas vermeitä matkalaukullinen kuitenkin mukana, jotka ei mahdu Harrikan laukkuihin.

        Ei mulla muuta.


      • HondaKurkonAkseli

        Mitähän nappeja tuo MoiMoi..jne on vetänyt? Joko vammakot on ulkoistettu halpismaihin? HarleyLadyBoynsa kanssa runkilla Jakiksen ostarin vessassa, sitten pöllii muutaman Rainbow-keskioluen S-Marketista, ja hoitolaan jakamaan sotasaalistansa. Olette säälittäviä itkupillejä.

        Toisaalta, kun jätin Bantun Arlandan Service Apron -arealle, luulin pääseväni ajamaan SA;lla Laruun. Olen nyt Larussa( työmatka SASlla 50 min.), lämpötila 9 C nyt, joten kauniin vaimoni kanssa on paljon hauskempaa ja lämpimämpää.

        Jatkakaa vemputushommianne, vammakot.


      • HondaKurkonVekseli

        Ehämmie oo mikkää motukkapelle, mie oon työtön mopolähetti tiällä Kuopiijoon kulumilla.Oon vähän hoopo mut normikauraa näillä kulumilla. Haluisko joku imee mun pilii?


      • MoiMoiSinneSuomeen
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Mitähän nappeja tuo MoiMoi..jne on vetänyt? Joko vammakot on ulkoistettu halpismaihin? HarleyLadyBoynsa kanssa runkilla Jakiksen ostarin vessassa, sitten pöllii muutaman Rainbow-keskioluen S-Marketista, ja hoitolaan jakamaan sotasaalistansa. Olette säälittäviä itkupillejä.

        Toisaalta, kun jätin Bantun Arlandan Service Apron -arealle, luulin pääseväni ajamaan SA;lla Laruun. Olen nyt Larussa( työmatka SASlla 50 min.), lämpötila 9 C nyt, joten kauniin vaimoni kanssa on paljon hauskempaa ja lämpimämpää.

        Jatkakaa vemputushommianne, vammakot.

        Kirjoittanet sitten lisää kun elämäsi on ylittänyt kynnyksen "luulin pääseväni ajamaan" siten, että ajelet ihan oikeasti.
        Siihen asti tiedoksi että me täälä Chiang Maissa huomenna kun likkakin on pelipaikalla, järjestämme Harrikkahubaa.
        30 Harrikkaa, 15 miestä, 10 naista ja 5 ladysellaista lähdemme hoitolaitokseen joiden potilaita sinä kutsut vammakoiksi.
        Luovutamme tuolle laitokselle 20.000 euroa, siis kutakuinkin sinun pyöräsi arvon josta olet pilvissä pikkusielusi kanssa.
        Tämän jälkeen vietämme keskenämme mukavan sunnuntai-illan, jonka kaltaista tapahtumaa jossa kaikki kunnioittavat kaikkia, ei sinun elämäsi kokemuksiin tule koskaan kuulumaan.
        Siis odottanet kauniin vaimosi kanssa sinulle kelvollisia ajokelejä täsmälleen niin kauan, että ei tule tippa nenän päähän.


      • AssHoleKurko

        ????????????????


    • TosielämääKokenut

      Taitaa Thaimaan mies ja lentokapteeni painia hieman eri sarjassa tosielämässä.

      • HondaKurkonAkseli

        Onhan se vähän outoa, kun yksikään suomilainen mp-lehti ei kirjoita mitään noista teidän "harrikka-ajoistanne" ikinä. Muualta maailmasta kyllä tulee juttua, mutta ei Taimaasestanne. Totta vai viinien huumaa?

        Alfa hallissa SAn vieressä, rouvan kanssa avaamme jo kolmatta viinipulloa.
        Vituttaako köyhiä?

        Apinat.


      • TosielämääKokenut
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Onhan se vähän outoa, kun yksikään suomilainen mp-lehti ei kirjoita mitään noista teidän "harrikka-ajoistanne" ikinä. Muualta maailmasta kyllä tulee juttua, mutta ei Taimaasestanne. Totta vai viinien huumaa?

        Alfa hallissa SAn vieressä, rouvan kanssa avaamme jo kolmatta viinipulloa.
        Vituttaako köyhiä?

        Apinat.

        Hupsista heijaa.
        Suomi on täynnä moottoripyöräporukoita, mutta yksikään suomalainen lehti ei kirjoita niistä.
        Mikä mahtaisi olla lehti joka kirjoittaisi jostain Thaimaan kaveriporukasta, jossa yksi suomalainen mukana?
        Jutustelija tuola aiemmin mainitsi Bike lehden vaikutuksesta, joten kukin voi päätellä millä tämä Kurko kirvoittaa motomieltänsä.
        Onko Kurkolla käväissyt mielessä, että kaikki ihmiset ei tahdo esimerkiksi suomalaisiin lehtiin sen johdosta, että niitä lukee myös Kurkon kaltaiset ongelmaiset.
        Kurko nyt availee aivan rauhallisesti sitä kolmatta pulloansa ja varoo, että vaimo ei alkaa hirnumaan.
        Kukin voi myös päätellä ketä vituttaa ja ketä ei, sekä eritoten kuka on apina.
        Mukavaa ajoiltaa oikeille motoristeille, joilla on eri kelit kuin Kurkolla ainakin kun katsoo Helsingissä ikkunasta ulos ja on myös ulkosalla käväissyt.

        ONKO TÄYSPÄISEN PUUHAA JUODA VIINIÄ LAUANTAI-ILTANA VAIMON KANSSA JA SAMALLA OIREILLA NARSISMIAAN PALSTALLA ????????


      • HondaKurkonAkseli

        Mietipä sitä hoitolaitoksessasi, kurja. Maistuis varmaan sullekin.


      • TöttöröööööMinääääääää
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Mietipä sitä hoitolaitoksessasi, kurja. Maistuis varmaan sullekin.

        Toi tyyppi on sairas.
        "Outoa kun suomalaiset moottoripyörälehdet ei kirjoita" ???????
        Pitäiskö motolehtien kirjoitella kaikkien mahdollisten ihmisten yksityiselämästä tai harrastuksesta, jotka muuttanu täältä paskasta vex?
        Lykkää ittes Kurko johonkin motolehteen, niin kansalla on hauskaa vuosikausia.


    • AutoinsinööriAMK

      Vaikutatte tietäviltä ja alan harrastajilta, joten haluaisin teiltä vastauksen ongelmaani. Olen hetero ja haluaisin Harrikan. Puheiden mukaan heterot hakataan, jos ne hankkivat Harrikan. Pitäisi kuulemma olla valmis rakastamaan veljiä. Jos ei ole niin saa selkäänsä. En ole mikään tappelija, vaan aivan tavallinen autoinsinööri. Siksi haluaisin rehellisen vastauksen, uskallanko ostaa Harrikan?

      • HarleyTyttö69

        Ei ole olemassa rehellisiä autoinsinöörejä ja mikäli toisin väität, kerro rehellisesti mihin ja kenen puheisiin viittaat.


    • MoiMoiSinneSuomeen

      Täytynee hieman selventää Kurkolle muutamaa seikkaa, koska hän heittää kuperkeikkaa kysyen miksi mikään suomalainen motolehti ei kirjoita minusta.

      Motolehdet ei kirjoittele minusta siitä syystä, että minulla ei ole mitään viestittävää suomen motoristeille motolehtien kautta yksityiselämästäni, eikä moottoripyöräharrastuksestani.
      Heitänkin vastakysymyksen johon vastausta en saa, miksi Kurkosta ei ole motolehtijuttua, vaikka kirjoitustensa perusteella hän on suomen kokenein motoristi ja potee erityisen vahvaa narsismia?

      Mutta hieman asiaa Thaimaan näkökulmasta ja tosielämästä suomeen verrattuna perustietona ollen, että Kurko on jo 80 luvulta lähtien istuskellut Bembölen kaffestuganilla Harrikkaporukoissa.
      Jokainen joka on ollut vuosikymmeniä Harrikkaporukoissa, tietää monenmoista totuutta ryhmästä, johon kuuluu kaikki mahdollinen laidasta laitaan, siis negatiivista ja positiivista, josta tosin tällä palstalla asiaan vihkiytymättömät on paneutunut vain enemmänkin sairaisiin neganäkemyksiinsä.

      Suomessa on tuomioistuimet mm. päättäneet mitkä on järjestäytynyttä rikollisuutta, mutta mikäli joku tuomioistuin tekisi päätöksen samoin perustein onko Thaipoliisi järjestäytynyttä rikollisuutta, tuomio napsahtaisi helposti.

      Siis täälä Thaimaassa on toiset säännöt ja elämäntavat, johon liittyy monenmoista kunnioitusta, josta suomessa ei ole pienintäkään tietämystä ja kokemusta, koska sellaisen ymmärtää vain täälä ollessa ja se edellyttää myös tuttavapiirin laajentamista kauniista vaimosta hieman laajemmalle.

      Esimerkiksi täälä on varsin yleistä, että liikenneratsiassa supliikkimies maksaa sakkonsa heti jepelle ja jatkaa matkaansa, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
      On myös erityinen kunnioitus sotaveteraaneja kohtaan jotka Jenkkien rinnalla taisteli ja tämä kunnioitus koskee koko perhettä, tässä tapauksessa myös minua.
      Tuohon sotaan osallistuneet hengissä säilyneet saivat kunniamerkin, joka on kutakuinkin samallainen kuin Kurko poliisisarjoista teeveetä töllöttäen näkee Jenkkipoliisien vilauttavan silloin tällöin.
      Minulla tuo lätkä on ruuvattu Harrikkani sarveen osoittamaan kunniaa ja kun pölläytän esimerkiksi liikenneratsiaan jossa kaikki pysäytetään, niin jeppe vetää lippaan ja järjestää minulle tilaa jatkaa matkaani.
      Suomessa vastaaville sotaveteraaneille myös motoristit ovat järjestäneet keräyksiä mm. t-paitamyynneillä, mutta meidän toimintamme on vakavampaa ja siitä myös kunnioitus meitä kohtaan hieman toista luokkaa.

      Mitä tulee meidän yhteistyöhön poliisin kanssa, sekä ryhmien kanssa joiden kaltaiset suomessa luokitellaan rikollisiksi tai ainakin alaluokaksi, kuten Kurkon toimesta fattamotoristeiksi, tiedoksi kerron että ei tule päivää jolloin tuosta aiheesta voi lukea suomalaisesta moottoripyörälehdestä.

      Kurkolle on varsin tärkeää tuoda julki varallisuuttaan mitä erilaisimmin selityksin ja hänelle seksuaalisuuskin moottoripyöräilyssä lähellä sydäntä, jonka johdosta myös valaisen hieman Thaimaan tosiseikkoja.
      Harrikat on saman hintaisia Thaimaassa ja Suomessa.
      Normaali työtä suorittavan Thaimaalaisen kuukausiansio on noin 300 euroa kuukaudessa.
      Jokainen sellainen tervepäinen jonka tervepäisyyttä ei ole Kurkontavoin testattu ilmailulääketieteellisesti pyörivässä tuolissa ymmärtää, että Harrikan hankintakynnys taloudellisesti on erityisen korkea.
      Tämän johdosta meidän ryhmämme jäsenet tavalla tai toisella ovat varakkaita ja monet yrittäjiä.
      Seksuaalisuudesta sen verran, koska Kurkon sydäntä lähellä on Ladyboyt, kerron että se nyt vain kuuluu Thaimaalaiseen elämään, enkä minä sille mitään voi, se täytyy vain ymmärtää ja hyväksyä kun omaa suvaitsevaisuutta, jota Kurko ei omaa.
      Tiedoksi yhtenä esimerkkinä, että ryhmämme yksi Ladyboy omistaa yhden Chiang Main suurimmista ja tasoikkaimmista hotelleista, jossa minäkin voisin availla viinipullojani hehkuttaen sitä suomalaisella moottoripyöräpalstalla Kurkon tavoin, mutta kun en kaipaa huomiota itselleni Kurkon tavoin, en sitä tee.

      Miten me rahaa keräämme ja mihin me ne luovutamme kulloinkin, on meidän asiamme, eikä meidän noin satahenkinen ryhmä, siis Thaimaalainen ryhmä katso aiheelliseksi tuota julkaista suomalaisessa motolehdessä, joten se siitä.

      Selvää kuitenkin on että Kurkon elämänkatsomus ei jalostu Alfan ratissa, eikä lentsikan puikoissa, kuin ei myöskään suunnitellessa joskus ajavansa kun kelit antaa myöden KTM SA:lla joka on lämpimässä hallissa Alfan vieressä, joten Kurko voi minun puolesta jatkaa viinipullejansa availua vaimonsa vieressä lämpimässä lasitetulla parvekkeellaan meren yllä.

      TOSIMOTORISTEILLE MUKAVAA PÄIVÄÄ, KUN AINAKIN HELSINGIN TORIN WEBBIKAMERA NÄYTTÄÄ MERKKEJÄ, ETTÄ TULEE MOTORISTIEN ODOTTAMA KELI.

      • MoiMoiSinneSuomeen

        Voi harminpaikka taas mode, mode, eikö Kurko läpäise?

        Ennenkuin yrität aivopieraista rikas Kurko sanavalinnoin, jotka on julaisukelpoisia, niin harkitse:

        Olet tuhnuttanut palstalle sen verran monta kertaa lounaitasi ja viinipullojasi Larun hienostoravintolassa, että laskeppa rahankäyttöäsi saadessasi palkkaa kertomasi mukaan vähintään kolminkertaisen määrän normaali työntekijään nähden.

        Tunnustan että en tiedä mitä maksaa kahden henkilön lounas viinipulloineen suomessa, koska en harrasta sitä, mutta sinulla on tieto.

        Meitä on sata motoristia porukassamme joista jokaisella on arvokkaampi pyörä kuin sinulla.
        Mihin perustuen katsot jotenkin ihmeelliseksi seikan, että kun me panemme kassaan kukin 200 euroa saadaksemme potin SA:n arvo noin 20.000 euroa, se ei olisi mahdollista sinun huidellessa tuo sama rahamäärä jatkuvasti ravintolaan?

        Huomannet myös kuitenkin, että en kertonut enkä kerro, miten rahoja joita luovutamme hyväntekeväisyyteen, hankimme.

        Funtsi vähän ennenkuin taas oireilet.


      • HondaKurkonAkseli

        Kato, onko reppana saanut taas Kela-rahat, kun niin rahamiestä esittää? Buaahhaahhaaaa.


      • MoiMoiSinneSuomeen
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Kato, onko reppana saanut taas Kela-rahat, kun niin rahamiestä esittää? Buaahhaahhaaaa.

        No eipä aiheuta täältä mitään kommenttia, joten ei muuta kuin halliin Alfan viereen ja SA:lla baanalle lenkkareissa ja pilotitakissa, niin luxuselämä maistuu.
        Muista näyttää kaikille liikkuville keskaria ja vaihda sit kalsaris kun tuut takaisin.

        200 euron laittaminen hyväntekeväisyyteen on siis rahamiehen puuhaa, kiitos kohteliaisuudesta.


      • Jutustelija1

        Mukava oppia uutta palstalaisista, kurko ei nyt tällä kertaa paljoa uutta kertonut itsestään mutta Thaimaasta tuli paljo uutta tietoa.

        Ymmärtäen kuinka valtava summa tuo 20k on Thaimaassa tuollaiselle kohteelle niin aika kunnioitettava suoritus.

        Kurkolle propsit kun on valmis tukemaan suomalaista ravintola alaa moisilla summilla.


      • KehitysmaanKurkot

        Motolehdet kirjoittaa mielenkiintoisista ihmisistä, paikoista ja prätkistä. Jos ei kuulu niihin, niin ei kirjoitella.

        Thaimaa on kehitysmaa, jossa köyhän on mukava olla. Varakkaat eivät oleile kehitysmaissa. Kehitysmaissa on korruptiota ja omituisia tapoja, joihin kukaan länsimaalainen hyvin toimeentuleva ei halua sekaantua. Köyhä ja tyhmä voi päteä kehitysmaassakin.

        Mitä tulee poliiseihin ja sakkoihin, niin ne eivät menestyjiä kiinnosta. Poliisi on palvelija ja sakoista selviää rahalla. Jos poliisilta kerjää kunnioitusta ja ruuvaa pellinpaloja mopoonsa, niin on työläistä alempi kerjäläinen.

        Harrikat on aina jonkun hintaisia. Thaimaassa ne ovat puolet halvempia. Surkealla mopolla pyöriminen kehitysmaassa pummikavereiden kanssa ei tee kenestäkään menestyjää.

        Hyvää jatkoa sinulle ja leidarivaimollesi. Peskää vaikka turistien jalkoja, niin saatte kaljarahaa.


    • TosielämääKokenut

      No ei todellakaan paini samassa sarjassa, koska miehet ja pojat ei paini keskenään.

      Yllä olevien kirjoitusten asiasisältö osoittaa toisiinsa verraten, että pojalla on paljon opittavaa vielä ja tolla aivokäyrällä se on mahdottomuus.

      • Hinttarisarja

        Thaikurko painii homopainia leidareiden kanssa.


    • HondaKurkonAkseli

      Itkekää, köyhät, itkekää.
      Minä nautin elämästä. Enkä juurikaan enää viitsi vastailla netissä tuollaisille aivokääpiöille, koska Larussa ja työpaikallani on livenä huomattavan fiksua porukkaa. Eikä ole mitään kaltaistanne laitoskamaa, jotka pilleripäissään ovat muka Thaimaassa Harrikan omistajia, jne.

      Huh huh.

      • MeKaikkiPalstalaiset

        KIITOS !!!!!!!!!!!!!


      • PippelisPuppelis

        Se on Puppe tässä hei kaikille rakkaille moottoripyöräilyä harrastaville kolmelle sukupuolelle tasapuolisesti, ketään syrjimättä sukupuolen tai muun seikan vuoksi.

        Kaikella sillä kunnioituksella mikä on mahdollista, esitä luxusmaximikiitoksen Kurkolle kahden vuoden järkevimmän päätöksen johdosta.

        Kokemuksesta kerron, että kun Kurko laajentaa moottoripyöräharrastustaan lämpimästä hallista Alfan viereltä aluksi Kaivarin Mutterikioskin terassille, jota terassia ei ole olemassa, on Kurkon hyvä muistaa että ei tee samaa virhettä kun aikoinaan kaverin Möhköllä.

        Siis ensin tarkistetaan tatamin kaltevuus ja puheena olevassa kohteessa täytyy muistaa, että eturengasta ei viedä trutuaarikiveä vasten, vaan pyörä tulee peruuttaa vinoparkkiin siitäkin huolimatta että se on hankala toimenpide varsinkin töpöjalkaiselle joka on elämänsä ajanut Intruderilla.
        Näin Kurko välttyy siltä, että ei tarvitse pyytää motoristitovereita työntämään pyörää parkista vilisevän liikenteen sekaan.

        Myös koska Kurkon ystäväpiiriin tällä hetkellä kuuluu vain Larun ja työpaikan fiksu porukka, niin iloisena asiana kerron, että kyllä moottoripyöräily tuo tullessaan runsaasti fiksuja tuttavia joista joistakin heistä tulee jopa ystäviä.
        Se toki edellyttää että Kurko rohkenee laajentaa moottoripyöräharrastustaan lämpöistä hallia laajemmalle, sekä luonnollisesti sitä että löytää tuttavikseen henkilöitä jotka ovat samoista aiheista kiinnostuneita ja sanavarasto yhtäläinen, että juttu luistaa ja kaikilla on hauskaa.

        NYT VAIN KURKO ROHKEASTI ULOS SIELTÄ HALLISTA, KAIVARIN RUNDIA ILTAISIN, NIIN SITTEN KUN KESÄHELTEET ALKAA NIIN EI MUUTA KUIN PIKKUREPPU SELKÄÄN, LAATUROTUNAINEN TARAKALLE, LUOTTOKORTTI PILOTTITAKIN POVARIIN, SITTEN HOTELLILTA HOTELLILLE JA LOPUKSI SAIMAAN AALLOILLE JA SIITÄ EUROOPPAAN.

        Kaikkea hyvää Sinulle ja toivottavasti emme kuule enään koskaan Sinusta sanaakaan. !!!


      • HondaKurkonAkseli

        Ilo on kokonaan minun puolellani. Miksi seurustelisin vammakoiden kanssa, kun voin olla kaltaisteni hyvintoimeentulevien, yhteiskuntaa rakentavien ja ylläpitävien fiksujen ihmisten kanssa?
        Menkääpäs nyt sinne leipäjonoon, aamulääkkeet pohjille. Dyykatkaa juhlavaatteet UFFen laatikosta. Sitten Sorbusta tms. Alkosta, siitä se päivänne lähtee. Lopuksi uneksimaan pilleripöhnässä palmuista ja Harrikoista, ja Taimaasen homppelipojista. Siinä se on elämänne. Kurjat vammakot.


      • PippelisPuppelis
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Ilo on kokonaan minun puolellani. Miksi seurustelisin vammakoiden kanssa, kun voin olla kaltaisteni hyvintoimeentulevien, yhteiskuntaa rakentavien ja ylläpitävien fiksujen ihmisten kanssa?
        Menkääpäs nyt sinne leipäjonoon, aamulääkkeet pohjille. Dyykatkaa juhlavaatteet UFFen laatikosta. Sitten Sorbusta tms. Alkosta, siitä se päivänne lähtee. Lopuksi uneksimaan pilleripöhnässä palmuista ja Harrikoista, ja Taimaasen homppelipojista. Siinä se on elämänne. Kurjat vammakot.

        "Miksi seurustelisin vammakoiden kanssa, kun voin olla kaltaisteni hyvintoimeentulevien, yhteiskuntaa rakentavien ja ylläpitävien fiksujen ihmisten kanssa?"

        Olet esittänyt yllä olevan kysymyksen, johon vastaan.
        Emme ole kyseenalaistaneet päätöstäsi, vaan olemme tyytyväisiä päätöksestäsi.

        Arvoisa Kurko, juuri siitähän me Sinua kiitämmekin, että olet siirtynyt seurustelemaan kaltaistesi kanssa jättäen seurustelut meidän kanssamme pois.

        RUKOILEN KAIKKIEN MOTORISTIEN PUOLESTA, ETTÄ PYSYT PÄÄTÖKSESSÄSI.


      • IsäJaTyttöThaimaasta
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Ilo on kokonaan minun puolellani. Miksi seurustelisin vammakoiden kanssa, kun voin olla kaltaisteni hyvintoimeentulevien, yhteiskuntaa rakentavien ja ylläpitävien fiksujen ihmisten kanssa?
        Menkääpäs nyt sinne leipäjonoon, aamulääkkeet pohjille. Dyykatkaa juhlavaatteet UFFen laatikosta. Sitten Sorbusta tms. Alkosta, siitä se päivänne lähtee. Lopuksi uneksimaan pilleripöhnässä palmuista ja Harrikoista, ja Taimaasen homppelipojista. Siinä se on elämänne. Kurjat vammakot.

        Ilo kokonaan Sinun puolellasi ?

        Joudumme hieman pahoittamaan mieltäsi esittäen eriävän mielipiteemme.

        Me olemme myös iloisia Sinun päätöksesi johdosta ja juhlistamme sitä tänä iltana riemukkaalla uima-allasjuhlalla grillaten aivan kokonaisen porsaan, jonka nimeksi olemme antaneet Kurko.

        Me myös toivomme että pysyt päätöksessäsi, eli vaiti, joten kiitos Sinulle siitä.

        Vielä koko sydämellämme Thaimaan kieleen viitaten toivotamme Sinulle Moimoi.


    • KurkoOnBimbo

      Näin Kurko jatkaa, kun mode taas poisti edellisen 14 vuotiaan Sotkamolaispojan pahan olonsa purkauksen.

      Harley ja seksuaalinen suuntautuminen
      HuolestunutIsoäiti
      5.6.2017 17:54
      Harley on gayjärjestöjen tunnusmerkki Amerikassa ja ehkä muuallakin. Muita merkkejä on tatuoinnit, pitkät naismaiset hiukset ja nahkaiset asut.

      Miten Suomessa on moottoripyöräilijöiden keskuudessa suhtauduttu asiaan?

      • ChiangMainTyttö

        Päätimme seksiä harrastavana Harley pariskuntana muuttaa tänne Thaimaahan tatuoidun aviomieheni kanssa.
        Päätettiin muuttaa faijan ravintoloista muutama Harrikka / Jenkkiauto henkisiksi ja että minä otan ne mieheni kanssa hoidettavaks.
        Ostettiin aika makee talo ja sehän onnistu sutjakkaasti koska täälä Thaimaassa lain mukaan saa omistaa maata vain maan kansalainen, joka minä olen.
        Täytyy tässä kun keritään tulla Suomeen pakkaamaan meidän Harrikat rahtilaivaan ja pannaan Espan kämppä myyntiin, ym. juttuja.

        Tän moottoripyöräpalstan osalta totean, että on selvinnyt tuohon yllä olevaankin Kurkon viimeiseen tutkimukseen viitaten keskustelujen taso, joten ei aiheesta minun puolestani mitään lausuttavaa.

        Näissä merkeissä toivotan kaikille tervepäisille motoristeille ja Jutustelijalle mukavaa kesää itse kullekin ja turvallisia mutkia niillä moottoripyörillä jotka on itselleen oikeasti hankkinut.


      • OtaTaasPilleri
        ChiangMainTyttö kirjoitti:

        Päätimme seksiä harrastavana Harley pariskuntana muuttaa tänne Thaimaahan tatuoidun aviomieheni kanssa.
        Päätettiin muuttaa faijan ravintoloista muutama Harrikka / Jenkkiauto henkisiksi ja että minä otan ne mieheni kanssa hoidettavaks.
        Ostettiin aika makee talo ja sehän onnistu sutjakkaasti koska täälä Thaimaassa lain mukaan saa omistaa maata vain maan kansalainen, joka minä olen.
        Täytyy tässä kun keritään tulla Suomeen pakkaamaan meidän Harrikat rahtilaivaan ja pannaan Espan kämppä myyntiin, ym. juttuja.

        Tän moottoripyöräpalstan osalta totean, että on selvinnyt tuohon yllä olevaankin Kurkon viimeiseen tutkimukseen viitaten keskustelujen taso, joten ei aiheesta minun puolestani mitään lausuttavaa.

        Näissä merkeissä toivotan kaikille tervepäisille motoristeille ja Jutustelijalle mukavaa kesää itse kullekin ja turvallisia mutkia niillä moottoripyörillä jotka on itselleen oikeasti hankkinut.

        Onnea haaveillenne transu ja ladyboy.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe