Tälläkin palstalla on juttua vauvojen koliikin hoidosta vyöhyketerapialla ja voin todella suositella sitä kaikille näistä vaivoista kärsiville perheille (koska siitä todella kärsii koko perhe)..oma poikani joka on jo nyt kaksi vuotias vesseli kärsi pahasta koliikista huutaen aina iltapäivästä puoleen yöhön kunnes vein hänet vyöhyketerapeutille joka hoiti häntä neljä kertaa ja koliikki hävisi. Suosittelen etsimään terapeutin joka on tehnyt hoitoja paljon nimenomaan vauvoille ja joka on valmis myös antamaan kotiin vauvan hieronta ohjeita kuten tämä terapeutti jota me käytimme.
vauvan koliikki..apua löytyy!
minä olen
2
1379
Vastaukset
- Mimm.u
Missä vyöhyketerapialla kävitte ja missä päin suomea?
- minä olen
Sorry että nyt vasta vastailen, en ole vähään aikaan käynyt koneella..Mutta asutaan Klaukkalassa ja käytettiin täällä asuvaa terapeuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608