Apua viestissä!!

Tarviinapuu

Eli oon jo pitkään ollu ihastunu mua kaks vuotta vanhempaan poikaan ja oon ite siis tyttö. Tää poika sai tietää et mä tykkään siit, koska sanoin sen parille tyypille ja ne kerto eteenpäin vaikka mä sanoin ettette sano sitä kellekää. No mä en tiedä tykkääkö se musta koska mun kaikki kamut jotka nyt sen sit jo sai tietää sanoo ettei oo mahiksii. Mä oon yrittänyt unohtaa sen jätkän mut ei vaan onnistu aina kun nään sen mua alkaa hymyilyttään. Sit kun mentiin bussiin se istu penkill hetke ja kun mä menin siit ohi se nousi heti vaikka yleebsä se menee aina ekana bussii. No nyt oon ajatellu et se lähtee täst koulust enkä välttämättä nää sitä enää koskaan nii jos laittaisin sille jonkun viestin. Laitoin sille kerran "moi" mut se ei vastannut joten poistin viestin. Mun kamu laitto sille tätä paljo ennen et mä tykkään siit vaikka se oli saanu jo kuulla sen ja se oli et" oo hiljaa" tai pidä pääs kii tai en oo varma mitä. Haluisin lähettää sille viestin mut en oo ikinä ees puhunu sille eikä tunneta ennestää mistää mitä voisin siis kirjottaa sille ilman et kuulostan tyhmältä tai lapselliselta ja niin et se myös vastais mulle ja haluis tutustuu muhun??!!

Kiitos kaikille ketkä lukee tän ees ja vastaa mulle, mielellään aika nopeesti koska koulu loppuu jo kohta :c

10

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pimeä kuja, keppi, lyönti päähän, auton takakontti, kellari, jeesusteippi.

• kerro_kerro_kuvastin

Missä kohtaa ne nippusiteet tulee mukaan?

• kerro_kerro_kuvastin kirjoitti:

Missä kohtaa ne nippusiteet tulee mukaan?

Nippusiteet saa poikki.

• onkokemusta
        yuggis_ kirjoitti:

Nippusiteet saa poikki.

Itse suosittelen oikeita käsirautoja ja köyttä.

• yuggis_ kirjoitti:

Nippusiteet saa poikki.

Jeesusteippikin kyllä katkeaa.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Jeesusteippikin kyllä katkeaa.

Kyllähän sen poikki saa, mutta huomattavasti hankalampaa kuin nippusiteiden poissaanti. Muutaman kerran ranteiden ja kyynärvarren ympärille

• Tarviinapuu

Olisko jotain muita ideoita. En taida toteuttaa tota koska se löis mua turpii:D

• lllallallaa

vaikuttaa et sitä ei kiinnosta :D mut jos sust tuntuu silt ni kysele vaik kuulumisii

• Nikkeboehh

Kerro sille et sä välität siitä ja sano et sä haluisit ees yhen päivän aikaa olla sen kaa vaikka kesä lomal

• Kirjakaapåuskippaus

Nyt Ku hän on varmaa lägteny jo eri kouluu nii laita viestii esim. " Moi.. sä varmaa tiiätkii et Mul oli tunteita sua kohtaa ja nyt Ku Oot lägteny nii ajattelin vaa kertoo.. sori.." nii tuskin pistää pahakseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      62
      2594
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      26
      2272
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1652
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1349
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      93
      1270
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1133
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1073
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      967
    Aihe