Itsetyydytys yhdessä tuntemattomien kanssa?

N_pohjoissuomi

Moikka! Ootteko te naiset kiinnostuneita koskaan lähtemään masturboimaan esimerkiksi luontoon tai uimahalliin niin että siellä olisi muitakin samanhenkisiä liikkeellä? Kysymys siis vain naisille :) Itseäni ajatus kiinnostaa ja kiihottaa kovasti.

10

2320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oulussaoireita

Miten pohjoisesta olet, N pohjoissuomi? Onko vaikkapa Oulussa sellaisia paikkoja missä mahikset moiseen, tietty oltava suht julkimo paikka et saadaan sähköä ilmaan ja sinne missä sykkii!

• Oulu on sopivan lähellä ainakin minua... oletko mies vai nainen 'oulussa oireita'?

• miinamaniaiski
        miinamaria92 kirjoitti:

Oulu on sopivan lähellä ainakin minua... oletko mies vai nainen 'oulussa oireita'?

Ootko oulun ylä- vai alapuolella? Joskus siel asustelin, nyt alempana. Haittako jos jompi kumpi oon? NAINEN on ykkönen jokatapaukses kuitenki! Miinamariasta waara tulla miinamania, oiretta pukkaa. Haittaako tuo?

• itse olen käynyt usein luonnossa runkuilla kun lenkkeilen usein metsäs...kiihottaa ajatus että joku katselisi...

• hemmohei

Missä päin Sanna olet

• Mielelläni katselisin sua sanna

• sannannannaakatselen

Kiwa että kiihottuisit lisää kun sua seurailisin... Oletko koskaan hamees käwelylenkillä? se olis kiwa päästä katsoon kun helmojasi nostelet ja kostekkoas koskenet???

• Kivapate

Moikka oletko löytänyt runkkuseuraa minä kylläkin mies mut jos kelpaa kaveriksi niin vastaile olen Oulusta

• privatisti-vain

Taitaa kimpparunkku olla homojen hommaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      91
      2561
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      88
      1496
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1485
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      16
      930
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      112
      841
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      838
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe