Äänestä Kuopion parasta pizzeriaa!

Kysyn_vaan

Mullikan sivuilla näyttää olevan tuollainen kysely. Kysytään nyt tätä samaa täältä,

Kuopiossahan ei ole edes pizzeriaa. On vain näitä pitsapaikkoja. Joissa myydään halpoja lättyjä ja täyte etsii toista niin kuin herne tuntemattomassa sotilaassa.

Eli mikä on Kuopion paras "pizzeria"?

24

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taunotauno

      Hot Pepper oli paras, mutta se lopetti melkein heti avajaisten jälkeen. Ei kannattanut myydä ravintola tason pitsoja halpaan hintaan. Marizellasta tulee nykyisin tilattua.

      • hyviä.pizzerioita

        Hot Pepper oli hyvä pizzeria, toimittivat pizzat tosi nopeasti kotiovelle! Itse tilaan Marmarasta nykyään.


      • Taunotauno
        hyviä.pizzerioita kirjoitti:

        Hot Pepper oli hyvä pizzeria, toimittivat pizzat tosi nopeasti kotiovelle! Itse tilaan Marmarasta nykyään.

        Marmarasta tuli lätty jossa oli 10 cm reunaa. Ei jatkoon.


    • eikysyvätieltäeksy

      Kertokaa minullekin paikka mistä ei saa vatsatautia.

      • ahsdfiawipef

        Monessa paikassa pitssan paistajat kaivavat nenää, tupakoivat ja kenties perssettäkin kaivaavat, mutta kuulema pasillit kuolee kuumassa uunissa 300 astetta.


      • epidemia

        Saiko tuolta Hot Peppeistä vatsataudin vai miksi se hävisi niin äkkiä?


      • Taunotauno
        epidemia kirjoitti:

        Saiko tuolta Hot Peppeistä vatsataudin vai miksi se hävisi niin äkkiä?

        Liian hyvää liian halvalla. Eihän se sitten tietenkään kannattanut. Oli Kuopion ainut oikeasti hyvä pitsapaikka.


      • Anonyymi

        No en ole saanut vatsatautia Miramarissa,en greenhousesta,en pizzatorista,en Puijon pizzeriasta. En muista onko muita. Ai niin Mundo ei tuonut vatsatautia. Eikä neulamäen viikinki.


      • Anonyymi

        Kannattaa pestä omat kädet aina.


    • Qaksonen

      Olisivat huonoimpia listanneet. Niitä ainakin Kuopiosta löytyy.

    • Mahotonta

      Petoseltahii yks paekka kulettaa pitsoo vaekka Nilsijjään suakka. Jos ee satu pensa loppummaan.

    • Nilsijiästä

      Minä taas tilaan pizzat aina Nilsiästä, jos niillä vaan on bensaa! Siellä paremmat pizzat ja parempi bensa.

    • Cesarr

      Cesar

    • Tussun-Ystävä

      Me ollaan kuolemassa kaikki. Turha näitä pizzerioita on enää laittaa järjestykseen. Valkeisenlammelle tulevat täditkään eivät kestä mekkalaa koiriensa ja lastensa kanssa.

    • Ei_ananasta

      Savon Sanomien äänestyksessä ylivoimaisen voiton otti Snellmaninkadulla sijaitseva Trattoria Sorrento.
      http://www.savonsanomat.fi/teemat/ruoka/Pizzaäänestyksen-voittaja-selvillä-Kuopion-parhaassa-pizzeriassa-ei-ananasta-pizzaan-laiteta/

      • PihvienYstävä

        Kunhan ei käy nyt samalla tavalla kuin sille surulisenkuuluisalle ravintola OSille muutamia vuosia sitten. Sitäkin kehuttiin ensin maasta taivaisiin, mutta sitten kun suosio kasvoi liian suureksi, niin sepä ei enää hienohelmoille kelvannutkaan.

        Ihan kiva paikkahan tuo toki on, vaikkakaan ei oma ykkössuosikkini. Tuolla tarjottavat italialaistyypiset pizzat eroavat jonkin verran siitä, mihin tämän maan "suomalaisissa pizzoissa" on totuttu.


      • soppajonoonsiitä
        PihvienYstävä kirjoitti:

        Kunhan ei käy nyt samalla tavalla kuin sille surulisenkuuluisalle ravintola OSille muutamia vuosia sitten. Sitäkin kehuttiin ensin maasta taivaisiin, mutta sitten kun suosio kasvoi liian suureksi, niin sepä ei enää hienohelmoille kelvannutkaan.

        Ihan kiva paikkahan tuo toki on, vaikkakaan ei oma ykkössuosikkini. Tuolla tarjottavat italialaistyypiset pizzat eroavat jonkin verran siitä, mihin tämän maan "suomalaisissa pizzoissa" on totuttu.

        Kuopion hienohelmat eivät tykänny kuunnella keilaradan ääniä syödessään hanhenmaksapalleroita.


    • irertgffg

      Salaattitiskeiltä ne taudit tarttuu , ei kuumista pizzoista.

    • parhaatlätyt

      Rosina ehdottomasti!

    • Anonyymi

      Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

    • Anonyymi

      Onko Rosinassa parhaat pitsat? Niin olen kuullut.

    • Anonyymi

      Mistä saa Kuopion parhaimmat pitsat, pitsan täytyy olla ohut pohjainen, reunoiltaan rapea ja pitsa ei saa olla kuiva, rasvaa täytyy olla sen verran että pitsalaatikkoon jää rasvaa pitsasta.

    • Anonyymi

      Onko tapahtunut muutoksia siihen mikä on paras pitseria? Missä parhaat pitsat toukokuu 2024?

    • Anonyymi

      Prisma, Atria jauhelihapizza. Ei petä, verot maksettu, laatu varma.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe