KATSOKAA TÄMÄ VIDEO (PELIRIIPPUVUUS)

Pelasdasd

Löysin youtubesta videon, jossa peliriippuvainen häviää 150 euroa pelikoneeseen alle tunnissa.
(EI OLE CLICKBAIT) Mielestäni video on masentava ja pilaa tunnelman täysin.
Suosittelen katsomaan omalla vastuulla!
https://www.youtube.com/watch?v=SZsSzAm9S40

8

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaonrahaa

Bump lopettakaa pelaaminen ajoissa ettei teille käy näin.

• BeenThereDoneThatShit

On käynyt jo tuo, siis että hävinnyt 150 euroa ja ylikin pelikoneeseen tunnissa. Helppoa kuin mikä useimpina pelipäivinä ja varsinkin sunnuntaina.

• hullujapelejä

Oon nähnyt videon YouTubella missä rulettiin Martingale MUSTAA PUNAISTA veikkaamalla 5000 £ tai € män et läyhke kävi. Luulisi silmän olevan jukkerilla tovin aikaa pelipaikasta poistuessa jos ihan hankkimis mielessä pelasi Martingalea

• mmomomo

Siihen ei tarvita noinkaan kauaa. Kun näissä täyspoteissa/pelaamoissa pelaa 2e:n panoksella 20e on parhaimmillaan mennyt minuutissa. On aika karua katseltavaa kun siellä ihmiset juoksevat automaatille, hakkaa konetta, kiroilee ja lopulta häviää rahat.

Oli addiktio huumeet, viina, pelaaminen tai mikä tahansa se vie elämän mukanaan.

• Kdkksbbb

Aika tyhjentävä video.. Mikä saa ihmisen luulemaan että se kone antaisi vielä enemmän kuin 150€..

• enpä-pelaa-enää

ihanaa kun hävisin Veikkauksen peleihin, ei enää tee mieli pelata. Veikkaus on ahne ja eritoten tyhmä., jolla kovapalkkaiset idiootit johtajina. Kuvittelevat miljonäärien kävelevän kaduilla etsimässä kalliita Veikkauksen pelikoneita. HAH HAH HAAAA

• JS_80
    • SairasKaveri

Sairas video ja kaveri yllyttää vielä pelaamaan. Huhuh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe