Haaveiden täyttymys

catsi

Olin useaan otteeseen selaillut deittisivustojen ilmoituksia pareista, jotka kaipasivat kolmatta pyörää. Ajatus oli pitkään kiinnostanut itseäni ja eräänä sunnuntai aamuna rohkaistuin ja kirjoitin kiinnostavan oloiselle pariskunnalle, joka etsi naista kolmanneksi. Vajaa nelikymppinen pariskunta, harrastavat luonnossa liikkummissa ja vaimo käy uimassa ja mies pelaa sulkapalloa. Omistavat kesämökin lähialueelta. Hyvältähän tuo kuulosti.
En aivan täyttänyt kaikkia vaatimuksia, sillä aiempaa kokemusta kolmantena pyöränä olosta minulla ei ollut, mutta olin kokeillut sekä miehiä että naisia joten tiesin kyllä mistä napista painaa, tai imeä. Kuvailin kuitenkin omaa ulkonäköäni laveasti ja kerroin olevani 26 vuotias sinkkunainen, jolla ei ole estoja.
Sain vastauksen jo samana iltana. Pariskunta sanoi olevansa kiinnostunut, mutta haluasi luonnollisesti tavata kasvokkain ennenkuin mitään tapahtuisi. Ja olisihan tämä hyvä hetki katsastaa molemmin puolin että mitä oli tarjolla. Saimme sovittua illan aikana että tapaamme seuraavalla viikolla, ja mikäli tapaaminen menisi hyvin olisi mahdollinen mökkiviikonloppu tiedossa jo seuraavana viikonloppuna kesälomien alkaessa heillä.
Saavuin tiistai-iltana kahvilaan hieman etuajassa. Tilasin pienen tumman oluen, ja lasillisen vettä ja istuuduin odottamaan. Hermostuksissani nyin mustan kynähameen helmaa alemmas ja toivoin ettei hermostuneisuus näkyisi liian selvästi. Hetken kuluttua minua lähestyi nuorekas pariskunta. Mies oli normaali rakenteinen, musta nahkatakki päällä ja siististi leikattu lyhyt tukka. Naisella oli päällään polviin ulottuva farkkuhame, valkoinen kauluspaita ja beige transsitakki. Nainen näytti sirolta ikäisekseen.
"Taidettiin sopia sunnuntaina treffeistä?" mies totesi ja ojensi kätensä esitellen samalla itsensä Timoksi. Kerroin nimeni ja puristin kättä. Vahva ote.
"Hei, olen Katri ja mukava tavata" sanoi kättään ojentava nainen sukien samalla vaaleita hiuksia pois kasvoilta.
Pariskunta tilasi itselleen oluet, ja minulle toisen. Kaikkia meitä taisi kuitenkin jännittää hieman. Juttelimme niitä näitä viimeaikojen säästä, meneillään olevista MM kisoista ja pikku hiljaa keskustelu alkoi kääntyä sen syyn suuntaan miksi olimme ylipäätään tavanneet.
"Noh, mikä ois sulle semmoinen ehdoton ei?" kysyi Timo pienen kaartelun jälkeen. Mietin asiaa hetken, ja totesin että ulosteet ja virtsa tai oksennus eivät kiinnosta, mutta muuten olen kyllä hyvin avoimin mielin.
Katrin kasvoilla käväisi hymy, kenties hieman helpottunut sellainen ja hän sanoikin nopesti että "Ei mitään sellaista. Mutta asuja tykätään joskus käyttää ja välineitä tilanteen mukaan". Hymähdin itsekseni ja totesin että sehän vain käy.
Hetken hiljaisuuden jälkeen Timo kysyi että olisinko halukas tulemaan heidän kanssaan mökille viikonlopuksi. Vaikutin varmaan liiankin innostuneelta kun henkäisin tottakai tulevani. Sekä Timo että Katri hymyilivät, ja molemmat kaivoivat puhelimet laukuistaan. Vaihdoimme numeroita, ja sovimme että saisn osoitteen ja ajo-ohjeet perjantaiaamuna.

Työviikko tuntui pitkältä, mutta sitä vauhdittivat hieman puolin ja toisin vaihdetut pikkutuhmat viestit. Sovimme Katrin kanssa että käymme molemmat vahauksessa ennen viikonloppua, ja mitä vähemmän niin sen parempi. Timolta kysyin että onko hänellä toiveita asujen suhteen, ja niiden mukaan pakkasin laukkuani torstai-iltana. Mukaan lähti lateksinen musta korsetti, punaiset piikkikorot, musta pitsibody, sekä tumman punaiset ja vaalean siniset pistikuvioidut push up liivit niihin sopivien stringien kanssa. Toisten stringien nauhat olivat solmittavaa mallia, joten ne saisi helposti nykäistyä kokonaan pois.

Työpäivä päättyi perjantaina klo 15, ja kävin vielä Alkossa ennenkuin suuntasin minulle lähetettyyn osoitteeseen. Navigaattorin mukaan ajoaika ei olisi kuin 35 minuuttia, joten viivyttelin hetken parkkipaikalla, jotta minut kutsunut pariskunta ehtisin mökilleen ensin.

Neljän jälkeen käännyin metsäautotielle, jota muutaman kilometrin ajettuani päätyi pihaan, jossa seisoi kolme erillistä punaista rakennusta. Timo tuli ulos yhden rakennuksen ovesta, ja Katri riensi auttamaan laukkujen kanssa. Tokihan naisella on muutakin aina mukana kuin vaatteensa.
Minulle esiteltiin pihapiiriä johon kuului 60 neliön mökki, lähes samankokoinen pihasauna pukuhuoneineen sekä pieni lisärakennus jossa oli kuulemma tilaa kahdelle, korkeintaan kolmelle. Menimme mökkiin sisälle, ja Katri ojensi minulle viinilasin kysyen vain että "Punaista vai valkoista?" Kesäinen ilma sai minut vastaamaan että valkoviiniä, ja samalla kaivoin yhdestä laukustani Alkosta ostamani viinipöntön. "Ainakaan ei pääse nestehukka iskemään." tokaisi Timo ujuttaessaan viiniä jääkaappiin, joka näytti hyvin täyteen ahdeltulta ruokineen ja juomineen. Timo kertoi että oli ollut juuri lämmittämässä saunaa, ja lähtevänsä lisäämään puita.
Jäimme Katrin kanssa kahdestaan keittiöön ja silmäilimme toisiamme.

1

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catsi

      Katri oli tyylikäs nainen. Hänellä oli musta maksimekko päällä, sekä vaaleat hiukset nutturalla. Olin itse pukenut päälleni myös kukallisen maksimekon, ja kihartanut tummanruskeat hiukseni aamulla laineille sekä punannut huulet. Kesäisen raikasta. Katri täytti lasini pyytämättä, ja aloimme selvästi molemmat rentoutua. Timo tuli sisälle hetken päästä olutpullo kädessään ja sanoi että sauna olisi aivan hetken päästä valmis. "Kai me kaikki mennään yhdessä?" kysäsisin ja vinkkasin silmää Timolle, joka vilkuili meitä molempia hieman arasti.
      Siirryimme kohti saunaa, ja aloitimme riisumisen sekä vaivihkaisen toistemme vilkuilun. Katri oli siro, ja pienet rinnat olivat kiinteät ja törröllä. Pieni peppu oli urheilullisen näköinen ja reidet kertoivat että niillä oli joskus jotakin tehty. Timon sopusuhtainen vartalo kertoi, että hän oli aina urheillut, eivätkä iän tuomat kilotkaan olleet juurikaan tarttuneet. Käsivarret olivat kauniit, ja nopealla vilkaisulla Timokin oli päättänyt ajella itsensä. Hyvä homma.
      Timo istui jo saunan lauteilla, ja hänen silmänsä seurasivat kun kiipesimme Katrin kanssa lauteille. Katri hänen viereensä ja minä Katrin oikealle vasemalle puolelle. Nostin hartiat suoriksi jotta molemmat näkisivät koko komeuden ensimmäistä kertaa. D-kupin rintani olivat onneksi pysyneet ryhdikkäinä ja kaksi vuotta aktiivista harjoittelua salilla oli saanut tuloksia aikaan. Olin käynyt heti keskiviikkona töiden jälkeen vahauksessa eikä karvan karvaa ollut näköesteenä.
      Näin kun Timo nielaisi hieman, ja siirsi kättään huomaamattaan alkavan erektion eteen. Istahdin Katrin viereen ja hän pyysi Timoa heittämään löylyä. Istuimme hiljaisuudessa ja nautimme lihaksia rentouttavasta lämmöstä. Viimein minun oli todettava että pakko lähteä vilvoittelemaan ja kiipesin alas lauteilta ja suuntasin suihkuun. Suihkussa huuhtelin nopeasti enimmät hiet pinnasta, ja marssin terassille ilman pyyhettä. Oli niin lämmin että hyvin tarkeni, eikä naapureita ollut lähistöllä. Otin terassilla olevasta kylmälaukusta pienen omenasiiderin ja avasin sen. Ehdin nauttia siitä hetken aikaa silmät kiinni, kun kuulin oven käyvän takanani. En kääntynyt katsomaan että kumpi sieltä tuli, mutta tunsin pienet ja sirot kädet lanteillani. Katri oli siis rohkaistunut. Annoin hänen käsiensä vaellellella rinnoillenni sekä vähitellen kohti klitoristani. Herkät ja epäröivät kosketukset lähettivät säteitä ympäri kehoani ja tärisin lähes jännityksestä. Hetken päästä päätin kääntyä ympäri jotta näkisin hänet. Katri seisoi siinä rinnat pystyssä ja pystyin peittämään ne kämmenilläni. Kumarruin hieman jotta saisin vasemman nännin suuhuni. Katri seisoi silmät kiinni hengittäen hieman nopeammin ja ujuttaen kättään kohti vaginaani. Olin alkanut kostua hieman, ja Katrin sormet levittivät kosteutta häpyhuulille ja klitorikselle. Irrottauduin hänen rinnoistaan, ja hyväilin hänen posliiniksi siivottua häpyään. Sormien alla sykki. Mutta ei vielä. Jos täällä ollaan kolmistaan niin ollaan sitten kunnolla, pitäähän kaikkien päästä nauttimaan. Irrottauduin Katrista, join siiderini loppuun ja kävelimme molemmat sisälle saunaan takaisin. Timo oli juuri tullut suihkusta ja istui juomassa lämmennyttä oluttaan pukuhuoneessa. Meidät nähdessään hän totesi että "Taisitte sitten jo aloitella". Hymyilimme molemmat ja Timo siirsi pyyheetään sen verran että näimme hänen hieman paisuneen peniksensä ja sileäksi ajellut kuulat. Katri hymähti, ja ilmeisen tottuneesti kävi polvilleen lattialle kostuttaen huuliaan. Katselin sivusta, kun terska upposi huulten väliin ja käsi teki pyörivää edestakais liikettä. Timo piti toisella kädellä Katrin hiuksista kiinni. Pian koko kalu upposi Katrin suuhun, ja Timon suusta kuuluva huohotus alkoi voimistua. Aloin itsekkin kiihottua toden teolla, ja levitin jalkojani jotta voisin rauhasssa hieroa itseäni ja samalla tarjota näkymän Timolle. Hän havahtui samantien tästä, ja Katrikin tajusi että jotain tapahtuu ja lopetti imemisen päästän koko pituuteen ja paksuuteen ehtineen kalun pois suustaan. Molemmat tuijottivat hetken minua, kunnes Timo nousi ylös ja käveli minua kohti penis täydessä valmiudessa kiillelleen Katrin syljestä. Timo nykäisi minua jaloista hieman, ja etsi katseellaan jotain. Pian hän löysi hakemansa. Tyyny, jonka hän sujautti takapuoleni alle pitäen jalkojani nilkoista yhdessä kohti kattoa. Näin että Katri seurasi tapahtumia, ja oli alkanut hitaasti sormettaa itseään. Timo muutti vielä hieman asentoani jotta tarjonta olisi kohdillaan, ja hitaasti, sentti kerrallaan hän upotti sykkivän kalunsa minuun. Tunsin kuinka emättimeni sykki, ja sulki tuon kalun sisäänsä. Pian alkoi rytmikäs, pumppaava liike, ja aina työnnön tullessa sisään työnsin vastaan. Katri istui silmät kiinni ja ynisi kolmen sormen liikkuessa klitoriksella, sisään, ja häpyhuulilla. Välillä toisen käsi eksyi puristelemaan noita pieniä rintoja. Timon vauhti kiihtyi. Tunsin ettei hänen lastinsa ollut enää kaukana, ja tunsin kuinka oma huippuni lähestyi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe