kanssani tänä kesänä? Mulla on kumivene ja voin keittää meille kahvit mukaan ja ottaa suklaatakin. Eikö kuulosta hyvältä?
Mies, lähdetkö soutelemaan
21
565
Vastaukset
Oi se olis ihanaa...jos vielä pukisit minihameen päälle...
- eiminihametta
Shortsit on valintani kesällä.
- josolistilaisuus
Kuulostas mukavalta.
- voitottaaongenkin
Kun tilaisuus tulee, tartu siihen.
- tilaisuuttaodottaen
Tottakai :)
- eikusiisFisua
Oon joskus ns. Kalastellu epähuomiossa liian suurta fosua ; ) Harmi ettei haavia ollut, kuin suu auki. Huvittaa vieläkin :')
- Houkuttelevallenaiselle
Johonkin tyyneen poukamaan olisi mukavaa lipua kanssasi... Eikö vaan?
- Nosinähänse
Änkeet tänään joka naisen paattiin ja vielä ehdoitta, eikös se niin aamulla ollut sen ekan kanssa :))
- luonnonlaki
Kyllä ne naiset potkii pois, ei sinne änkeemällä pääse.
- oldsailor
Riippuu vähän kysyjästä, kröhöm! Suklaa menee kyllä litkuksi, jos on kovin kuuma! :-)
- olemassajo
Mut katsos, onhan akku jääkaappeja.
- josmyös
ratsastat rantapusipusikossa.
- retkimies35
Mullakin oli kumivene. Menin sillä läheiseen saareen yöksi. Aamulla veneoli tyhjä ja reikien paikat repsottivat.. sain siihen ilmat ja pääsin juuri ja juuri rantaan kastumatta :D
Lähdetään mieluummin kanootilla, lasikuituisella :) - neovo.sivustasta.vaan
Ottakaa kesäkumit mukaan kun otatte kerran ne melat esille ja lipuilette poukamiin tai rantapusikoihin.
- Yksmielinen
Ei kai se järvi soutamalla kulu ;)
- kunhantotean
Kysytään se kuule siltä muijaltaki ei sun päätettävissä
- Yksmielinen
kunhantotean kirjoitti:
Kysytään se kuule siltä muijaltaki ei sun päätettävissä
Sä oot kaksmielinen ei sejärvi oikeasti kulu vaik kuinka meloo :)
- huopaaja
juu mää voin sit huopaa
- Eräsmiehistä
Sopii lasikuitu veneeni kyytiin. Ei mene puhki eikä uppoa. Pieni moottorikin löytyy.
Kurvataan saareen ja keitetään kahvit.
Nuotiolla rapeaksi paistetut ruisleivät on hyviä.
Ehkä voisimme pulahtaa vedessä, jos se joskus lämpeää. :) - karkkipäivänkoittoon
Suklaatakin... siis takki. Se vienosti sulaa sun päälle😀
- vanhajalihava
Hikkoiloo vaan kotona kesällä. Ota joku nuorempi soutajaksi. Jaksaa paremmin ja onhan siinä silmän ruokoo , kun mielesi tekee kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745