alennusmyynnissä visioon nähden. Visiot muuttuneet Saksassa.
Fortum pörssin alennetuin osake edelleen
9
235
Vastaukset
- Visioiden
Fortum yrittää olla suuri ja kaunis, mutta kuinka käy?
- Hintarommaus
Pelkkiä visioita myös Venäjällä. Sähkön hinta laskee varmasti....
- Sähönhinta
Suomessa laskee melko varmasti....
- HoituriMosse
Fortum laskee palkat nousee.
- Myynostan
Nyt kannattaa myydä jos tarvitsee rahaa. Keväällä voi ostaa takaisin. Hinta on ehkä parikymppiä, mutta haittaako tuo.
- Näinköon
Niin myyty toiminto laski arvostustasoa hyvinnin voimakkaasti. Jos uudet hankinnat tuottavat, niin ei Fortumin hinta radikaalisti laske?
- Lopetase
Näkemyksessäsi voi olla jotain perää? Lypsävän lehmän voi tietysti lopettaakin.
- Fortumvisioi
Tyhmää puhua Fortumista kun visiot puuttuvat edelleen. Ei onnistunut nostamaan sähkön hintoja vaan antaa ilmaiseksi. Monet ovatkin säästäneet sievoisia summia Fortumin avulla.
- Loisteryhmää
Loistavia kannanottoja kuten aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650