Talletimpa tässä jonkun verran tilille ja muutaman kuukauden kuluttua on tosi hyvin asiat ja olen jonkin verran omavaraisempi kuin aiemmin. Säästän tulevaisuutta varten ja minulla on säästötavoite. Säästöt pidän erillisellä ilmaistilillä ja säästöt kestää, enkö käytä niitä, koska olen vakain aikomuksin päättänyt saada kokoon muutaman tonnin. Talletan joka kerta, kun rahaa tulee. Kun talletan, minä saan hyvän mielen ja säästämisestä sain harrastuksen.
tavoitesäästäminen
3
301
Vastaukset
- tilillekö
Hyvin sulla pullat uunissa. Minä säästelen pikkuisen kerralla, minulla on etupaketti danskebankissa, joten jää sitä jotain kai minullakin. Isoja ei jää, mutta rahaa joka kerta kuun alussa ja sen saan tilille.
- FiLas
Niin "erillinen" tili on hyvä kun se juuri erottaa kortin/käyttötilin. Eli tulee säästettyä ja helppo seurata. Voi siirtää rahaa helposti tilien välillä. Rahan käyttö voi tarkentua hieman tuloihin verrattuna.
Pienillä säästöilläkin, siirroilla sinne ajan mittaan kertyy sen verran että ei tule rahan puutetta niin helposti kun ennen.
Nettipankissaha toinen tili aukeaa milloin vain kaikissa pankeissa? Minulla on tuo s-pankin tuottotili. - hyväjatoimiva
Minulla on tili suomalaisessa pankissa, ilmainen tili. On ollut helppo tili ja raha pysyy tilillä. Joka kuukausi jotain pientä ja toinen käyttötili, toinen käyttötili säästötilinä. Toisessa pankissa maksan laskut ja pidän isommat rahat. On ollut ihan hyvä systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984