Moi!
Missäs päin varkaudessa gayt viettää aikaansa?
Varkauden homoelämä?
70
3244
Vastaukset
- Cocain
on ollu tapana kerääntyä junamuodostelmaan juna-aseman ykkösraiteelle torstaisin klo 23:07
- Cocain
Hanurien soidessa
- Homo
Cocain kirjoitti:
Hanurien soidessa
... noin kirjoittelee kaapissa elävä immeinen (?) Cocain.
Sillä jokaisessa meissä asuu pieni homo! Toiset vaan ei voi hyväksyä tätä tosiasiaa.
Olen homo ja ylpeä siitä! No problem. Terkkui vaan kaikille samoin ajatteleville... - hinurit
Cocain kirjoitti:
Hanurien soidessa
molli tai KOLLI..
- Anonyymi
Homo kirjoitti:
... noin kirjoittelee kaapissa elävä immeinen (?) Cocain.
Sillä jokaisessa meissä asuu pieni homo! Toiset vaan ei voi hyväksyä tätä tosiasiaa.
Olen homo ja ylpeä siitä! No problem. Terkkui vaan kaikille samoin ajatteleville...Pitäskö tulla huutaa torille,että iam gay. Kiinnostaako ihmisiä toisten seksuaalisuus niin paljon? Kertooko ihmiset toisilleen miten ja kuinka paljon harrastavat seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö tulla huutaa torille,että iam gay. Kiinnostaako ihmisiä toisten seksuaalisuus niin paljon? Kertooko ihmiset toisilleen miten ja kuinka paljon harrastavat seksiä?
Itse olen bi.
- tuluppa
Tuollahan niitä näkkyy p-saaren ravintoloissa olevan siinä missä meitä heteroitakin.Eikun meet sinne ja teet tuttavuutta heikäläisten kaa.Cocain,se/ne vittuilee jotka pelkää.Kaikki me ollaan ihmisiä vaikka meillä ei oo samanlaiset mieltymykset asioihin.Vai mitä?!!!
- jeps
on se kumma kun täällä ei meinaa saada mihinkään kysymykseen asiallista vastausta.. kummallista touhua. Varkaudessa ei oo varsinaisia homobaareja, joten joutuu menemään sinne minne kaikki muutkin
- Homo
Tuollahan nuo Hercussa, "Mannisella" ym. hesan rafloissa Varkautelaiset päivystää viikonloppuisin. Ovat vielä osittain kaapissa. Sanonta "kyllä koira koiran tuntee" pitää paikkansa. Itse olen kyllä (aikoinaan) löytänyt kumppanin ravintolasta kuin ravintolasta. Jopa pienemmistäkin paikoista seuraa löytyy ;)
Se on vaan nyt niin ett savolainen on sitoutuvaa tyyppiä; ei juokse sängystä toiseen. Tsemppiä vaan!!!
- perä oottaa...
SIIS kaiki GAYBOJUT.riittulan kiskalle JA heti...mulkkua on tarjalla eestä tai takaa...
Hekuli..16.v.- mopopoika,.,.16.v..
siis gaypojut..moikat..tulen noin 12 minutin päästä..mopolla...KIVAA on tarjolla kuten AINA...jullinen tai karvataton kullinen..
- Kirsi H
Minun poika on homo.
- buhahahahahaha
eikös tämä ..... keke joka kirjoittaa näin 11.... sekavasti ole se suurin homo?
- LÄLÄÖPLÄLSWA
voihan naapun TOMMI... saunaan ja HETI.. sillä mulkerokin on seisovana,,siis HETI..IMUJA..
- Anonyymi
Tarvitset omaa lakia.
- Anonyymi
Käyhän kurkkimassa puurtilassa, josko siellä olisi jossain ranta talossa?
- Anonyymi
Paska haisee joka paikassa joten siinä vastaus.
- Anonyymi
pitääkö kertoa, että vankilassa
- Anonyymi
ÄLKÄÄ NYT TÄMMÖTTIÄ PUHUKO VAAN LAITTAKAA SE MASKI NAAMALLE JA HETI KUN MEETTE ULOS KOTOA!
- Anonyymi
Mie en mittää suojia käytä, paljaalla vetelen.
- Anonyymi
Ja vaipat jalkaan sekä tutti suuhun.
- Anonyymi
Ei Varkaudessa ole homoja. Mutta Kuopiossa niitä riittää.
- Anonyymi
Asiantuntijan kommentti
- Anonyymi
m
nahykalippu - Anonyymi
Hyvä Kokoomus.
- Anonyymi
Ihan kotonaan.
- Anonyymi
Nyyri
- Anonyymi
Nyyrikikija
- Anonyymi
tissari
- Anonyymi
hyi
- Anonyymi
kumisaapas
- Anonyymi
tulukset
- Anonyymi
kehe
- Anonyymi
mustalaisen hytti kun oli hyttinen nimeltään
kun hytti uppos isoukki
hytteineen uppo sotai aikana
laivoineen - Anonyymi
nimi oli enne kun nimeltään olikin hyttinen
- Anonyymi
varmaan tulee siihen saiturin mekan tyhjään kiinteistöön homobaari..
- Anonyymi
sielä seksimies romppainen antaa peräruiskeita
- Anonyymi
vp tissari
- Anonyymi
Joka puolella kaupunkia.
- Anonyymi
ite vaan naisista kiinnostunut
- Anonyymi
esinahka on alkanut sisäänpäin kääntymään
en oo vuoden 2022 jjälkeen nähnyt - Anonyymi
pallit on
- Anonyymi
pieneen ympärysmittaan mahtuu sitä nahkaa
on monimutkanen homma - Anonyymi
otatko isomman vai tälläsen
- Anonyymi
Olisiko puurtilan hienosti alueella?
- Anonyymi
naisista kiinnostunut vaan
- Anonyymi
ehkäpä tollaseen pienempään munaan tulee ne ongelmat iän myötä
- Anonyymi
korttitalo hajoaa
- Anonyymi
olempa minäkin tyttö ja kossupulloja juon
- Anonyymi
punk fan vaan
- Anonyymi
tarkoittako fan perseaukkoa
- Anonyymi
rakastat lähimmäistäs kun paskaa ja itseäsi kun jumalaa
- Anonyymi
Aikamies pojat ainakin istuu tiiviisti torin r-kioskin Kauppakadun puoliskon penkeillä
- Anonyymi
nyt multanen myy väärennettyä pilvee
- Anonyymi
ootappas kun avaan
- Anonyymi
mutta minkä takia
- Anonyymi
eli olen jotain kirjottanut
- Anonyymi
ja siinä on sitten nimi mitä ei liity mihinkään
- Anonyymi
sen takia mulle myydään varkaudessa pilvee missä ei oo thcta???
- Anonyymi
missä on syy???
- Anonyymi
onko tässä syy miksi mulle myydään cbdtä
- Anonyymi
koko ikäni olen punk biisejä kuunellu
ei siitä oo kukaa vihannu - Anonyymi
harjaanjohtava otsikko kun hetero olen
- Anonyymi
en oo multasen takia poltetllu 2022 jälkeen
- Anonyymi
kunnon vihaaja
- Anonyymi
aina vaan yritin pitää pilven poltosta kiinni
- Anonyymi
en tiiä onko kunnopunk biisi mutta
- Anonyymi
mutta kyllä noilta vuosilta
- Anonyymi
varmaa mutta
- Anonyymi
varmaa olis ollu polttaa ne thct
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410