Kateelliset lässyttää!

Kummastuttaa

Onpa kumma kuinka paljon täällä kirjoittelee kateellisia ihmisiä, jotka tuntuvat olevan kovin katkeria siitä kun ei ole itsellä varaa hankkia kunnon Bimmeriä! Kummaa, että mersu-palstalla ei ole samanlaista jauhantaa?

18

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BoysFromBayer

      BMW on miesten auto, sananmukaisesti.

    • sattuuhansitäjoskus

      - Kateellisia ? - mulla oli kerran naapuri ,joka vaihto mersuja melkeen joka toinen kk , oli siinä kateellisilla naapureilla ihmettelemistä ,miten jollaki varaa - poliisit alko sitte parveilla kaverin pihalla aika useasti ,arvatasaattaa , mies paljastu erittäinen menestyväksi vittu ja viina kauppiaaksi.

    • Nii_in

      Älä lässytä täällä sitten, kateellinen ja katkera BMW:n omistaja.
      BMW pajalla ja poikaystävä jätti?

    • BemaristiJukka

      Joo, bemarin takapenkillä poikien on varmaan mukava touhata <3 ja kuuluu vaan, Voi ku on ihqua!

      • Kummastuttaa

        Voi ku on ihqua!
        Oon tosi söpö poju,iiikk!


    • erkilläseisoo

      Itse olen homo ja pelkkä teksti BMW alkaa jo panettaa. Niin kuumia sessoita ollut kyseisen merkin takapenkillä. Kaksi kolmesta levarille tulevasta hinttarista tulee BMW:llä.

      • taiBajaMajassa

        ...ja tulee BMW:ssä ;)


      • Jonne_ja_318i

        Alaksää munkaa?<3


    • Niin.se.varmaan.on

      Kaikki vittuilu bemaria kohtaan onkin vaan kateutta,kuinkas muutenkaan. Itse olen myös tosi kade ja katkera kaikille lippisjonneille apsilla joilla todellista premiumia alla 90- luvun bemareineen :)
      En omista corollaa enkä mitään tojoa muutenkaan. Keksikää BMW- jonnet jotain muuta sieltä finnien takaa :)

      • BMWkiguli

        Ei me BMW kigulit voida keksiä mitään muuta, koska mielikuvituksemme on rajallinen. Ainoastaan tuo "kateuskortti" on mielessämme, ei mikään muu. Onhan BMW maailman paras auto, sillä emme ole millään muulla edes ajaneet......


      • Jonne_ja_318i
        BMWkiguli kirjoitti:

        Ei me BMW kigulit voida keksiä mitään muuta, koska mielikuvituksemme on rajallinen. Ainoastaan tuo "kateuskortti" on mielessämme, ei mikään muu. Onhan BMW maailman paras auto, sillä emme ole millään muulla edes ajaneet......

        Yhdyn kanssasi! Kaikki negatiivinen BMW:stä on köyhyyden ja kateuden ja katkeruuden aikaansaannosta!


    • KukaanEiKadehdi

      Mistä kateellisia? Homoseksuaalisuudestako? Sehän on sairaus!

      • HomoKiintiötKaikkialla

        Ei ole enää nykyään!!!!!


    • luonnonvastaista

      On tosiaan kumma, että kateellisia ja katkeria on. Eihän siinä ole mitään järkeä. Miksi joku on kateellinen jostain bimmeristä.

      • LuuloTautisiaLiikkeellä

        Ei kukaan ole kateellinen jostain saksalaisesta peltikasasta. Ihme luulemista...


      • OnTosiaan

        Niin kerroppas se,miksi bemarin omistajilla on luulot aina yhtä korkealla omasta peltilehmästään...


      • LuuloTautisiaLiikkeellä

        Lue nimimerkkini, niin tajuat....


    • Hei_jonne

      Se varmaan johtuu siitä että kaikilla ei ole onnea eikä varallisuutta hankkia sitä 80- luvun lopun ja 90- luvun alun bemaria,toisin kuin teillä amisjonneilla. Siksi moni on niin katkera ja kateellinen teille siitä... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe