Mihinköhää saisi muutaman auton romun toimitettua tai siis että kuka niitä hakee? Minä viime vuonna soitin Kymenlaakson ainoaan "viralliseen" kierrätyspaikkaan ja tuli kyllä hakija romutustodistus mukanaa. Kuitenkin se peruttiin ja autoni myytiin eteenpäin enkä saa sitä pois omilta nimiltäni. Olen kuullut muutamalta muulta saman.
Poliisilla kysyin niin niitä ei saisi niin perua että hyötyy myymällä eteenpäin.
Sen lisäksi sen auton kuski ja siellä töissä oleva henkilö on töykeä ja sen takia omistaja menettää kuulemma paljon asiakkaita jokaisesta yrityksestä . Muutama paikkakuntalainen mies on sanonut ettei vie suojattavaksi tai korjattavaksi autojaan tämän takia. Puskaradio on pahin sekä paras kun saa ainakin kokemustietoa.
Kokemuksia muilla tästä firmasta??
Entä:
Uninova on satamassa mutta onko kellään kokemusta siitä? Saako sieltä romutustodistusta?
Paikallinen metallinkierrätyspiste
11
1744
Vastaukset
- Vilniemi
Jorma hakee kaiken mikä kiiltää.
- Juupajuu7
Mulla on samanlainen kokemus valitettavasti. En saa autoa pois min niiltä. Romurekkaa ajavat miehellä on mutta teot olemattomat. Kun vaan työnantaja tajuu jo kuinka kalliiksi se tyyppi ei sille kyllä kukaan mahda mitään!!!!!!! Tosin kui kauan voi olla "töissä" ilman tuloja 😱
Min auto on nyt nyt väärin joidetty7 - IhanPihalla-
Juupajuu7 kirjoitti:
Mulla on samanlainen kokemus valitettavasti. En saa autoa pois min niiltä. Romurekkaa ajavat miehellä on mutta teot olemattomat. Kun vaan työnantaja tajuu jo kuinka kalliiksi se tyyppi ei sille kyllä kukaan mahda mitään!!!!!!! Tosin kui kauan voi olla "töissä" ilman tuloja 😱
Min auto on nyt nyt väärin joidetty7Tosta sössötyksestä ei ota edes erkki selvää.
- Aksu8
Miulla ois myös 5 autoa ja hitosti muuta metalliromua kun pitää ukkovainaan talo ja piha siivota myyntikuntoon. Mä oon kuullut kans nuita juttuja tästä firmasta ja oon joissain samoissa faceryhmissä tämän "työntekijän" kanssa. Niissä kehuu itse omistavansa nuo 3 firmaa ja pari rekkaa ja muutamia autoja jne. Kehuu rahaakin olevan kuin roskaa. Sen kaveri kyllä sanoi ettei se omista muuta kuin vaatteensa korkeintaan. Sitäpaitsi mä en itte ainakaan haluu ottaa riskiä jotta autojen romutustodistus perutaan ja miten hemmetissä mä sit enää saan perikunnan autot pois rekisteristä jos ne on vielä hyvässä lykyssä myyty eteenpäin?
Enkä mä ainakaan mitään sano pahalla vaan ihan mitä oon kuullut ja nähnyt. Puskaradio se on pahin tai kuten aloittaja sanoi niin joskus myös paras. Tiedän minäkin tämän yrittäjän menettävän paljon asiakkaita kahdesta yrityksestään tämän henkilön takia kun eivät halua tämän koskevan heidän autoihinsa tai myyvän heille renkaat. Olisi kyllä vihdoin peiliin katsomisen paikka ja aika ehkä senkin puhua totta eikä kehua ympäri kyliä omistavansa jotain mikä ei todellakaan sen ole.
Sit ihmettelee kun ei ole oikeita ystäviä vaan kaverit vaihtuu sekä myös naista rinnalleen ei löydä. Ei kukaan nainenkaan niin tyhmä ole että kaikkia juttuja uskoo.
Niin ja mulla on kysymys eli kuka tää Jorma sit on joka vois nää hakea?
Kun oon kuullut myös uninovasta ei niin kehuvia juttuja...
- Jormapetro
Mä tyrkyttäisin romuni satamaan uninovalle jos mul sellasia ois. Tai soittaisin stenalle, neuvoo ne ainakin jos ei ite niitä hae.
- Entinenvehkalahtelaine
Juu ei oo mullahaan mitää hyvvää sanottavvaa tuosta tän paikkakunnan pisteestä kun siellä on suuria puhheita omaava mies töissä. Liekö verokirjalla vaiko ei ja tuolla bensikselläkin kehhuu omistavansa koko puljun kaikkine autoineen ja ponsorinakin hää itte on muka joillekkii.
Kun vaan se omistaja ihe kuulis mitä toi puhhuu niin ois kyllä hyvä homma se! Tietäs mikä on miehhiää toi kaver puhheinee ja muutoinki. Maine mennöö koko puljusta kun tuollainen sitä kovaäänisesti edustaa ja kehhuu jopa omistavansa. Voi persuksen liepeet sentään!!!
Mä en ihe luottas yhtää koko firmaan kun työntekijänki puhheet on suurimmaksi osaksi pelkkää puppua. Eipä voi luottaa pätkääkään eres siihen firmaankaan.
Mä soitin tohon sataman yritykseen ja hakivat samana päivänä ja sain jopa rahhoo niistä puimurista ja muusta romusta jota mulla oli. Jos tua tieto auttoi yhtään? - Kristiant
Kiitti kaikille kun viittitte vastailla vaikka yksi vastaus olikin sellainen etten saanut millään siitä selvää.
Mä otan maanantaina yhteyttä sinne uninovaan sitten vaikka niin saa viikonlopun aikana kasattua kaikki romut samaan kyytiin. Tosin voi olla että yhteen kuormaan ei ees mahdu, löytyikin lisää vielä 😧 mutta tuskin ne vastaan haraa kun ilmatteeksi saavat hakea koko kuorman mahtui sitten yhteen kuormaan tai ei. Pääasia että ne haetaan mahdollisimman pian ja paikkoja sotkematta pois.
Kiitos vielä!! - Käy_katsoo
Katso Mikkeli suomi24 romukaverit etsii kupareittaan en kyllä suositele sitä sulle,ne ??
- Kristiant
Kävin. Kiitti vinkistä!
- Jukka99999
No mä en ainakaan kyllä tän paikkakunnan yritykselle myy mitään. Kuskina on mies joka puhuu enemmän kuin ikinä ja väittää omistavansa työnantajan kaluston ja firmat. Mä oon sen kanssa ollut kahvilla huoltoasemalla melkein joka päivä ja vaan siitä syystä että se tulee samaan pöytään disasilla aamuisin vaikka sen seura ei vois yhtään vähempää kiinnostaa ja ei tajua vaikka muut vaihtaa puheenaihetta heti kun se perseensä tuoliin länttää.
Mulla on poikapuoli jota se jaksaa haukkua ja muitakin mun tuttuja ja sen kavereita. Kuitenkin se niiden kanssa pyörii kun muitakaan ei ole.
Sen lisäksi olen kuullut että tämä työnantaja on menettänyt paljon asiakkaita ja tulee menettämään vielä lisää koska sen mainekin menee kohta jo kokonaan.
Mun mielestä harmi kun tää mies on kuitenkin kovalla työllä yrityksensä perustanut. Mut sanottu sille kyllä on ja senkin asiakaspalvelu on mennyt huonompaan suuntaan kokoajan.
Ja tämä firma on perunut munkin tutulta romutustodistuksen ja auto ollut nettiautossa myynnissä. Tästäkin ajasta minkä auto on ollut myynnissä on langennut verot tutulle. Autoa ei ole saanut eräs tuttu pois omilta nimiltä puuttuvan eli perutun romutustodistuksen takia. Eikä pois kilvistä koska kilvethän meni tietenkin romuliikkeelle!!!
Joten suosittelen omasta kokemuksesta kääntymään stenan puoleen.- Anonyymi
Älkää ikinä luovuttako ajoneuvoa toiselle ilman papereiden tekoa,sellaista EI saa tehdä vaikka kyse olisi ihan romuautostakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758