Samalla aaltopituudella?

kaivattusikanssa

Mistä sen huomaat, miltä se tuntuu?

16

643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeesPoxHoliday

Siltä, kun voi puhua toiselle mistä vaan ja hän ymmärtää kyllä. Meillä on aina hauskaa, kun ylimääräisiä ihmisiä ei ole sekoilemassa ympärillämme, Tai vaikka olisikin, niin ihmettelemme heitä yhteen ääneen.

• JeesPoxHoliday

Lisään vielä: Ps: opin myös nopeasti sen, että mistä pidät ja mistä et. ;) I can't read minds, but i can learn different kind of mindsets.

• Kuudesaistikäyttöön

Sen vain vaistoaa, että tuossa on ihminen, jonka kanssa mulla synkkaa.

• Juttu luistaa ja toista ymmärtää puolesta sanastakin. Samantyylinen huumori yms. Tuntuu siltä kuin olisi tuntenut sen toisen aina.

• blowsyourmind

Toisen kanssa on helppo keskustella. Vaikka jännittäisi ja tulisi hiljainen hetki niin tuntuu ettei se haittaa. Keskustelut soljuvat luontevasti eteenpäin ja toisen juttuja täydennetään. Jos ollaan eri mieltä niin ei jäädä niitä liika rätväämään vaan siirrytään eteenpäin. Aika kuluu kuin siivillä jutellessa ja aiheet voivat vaihdella sekä hyppiä.
      Samalla keskustelun aloittaminen on helppoa ja toinen hyppää siihen mukaan siitä mihin jäätiin.
      Huumori on sellaista että molemmat nauraa ja toisen juttuihin myös reagoidaan. On lupa hieman jopa "hullutella" ja näyttää jopa "lapsellista" puolta toiselle.

Kaikenlainen jäykistely, söpsöttäminen, toisen testailu tai toisen testailu eivät kuulu.

Samalla on rento tunnelma, mutta hyvällä tavalla voi olla myös jännittävä.
      Jälkikäteen ajattelee että olipa kiva jutella ja tahtoo lisää!

Tosin ei tällä hetkellä ole sellaista kaivattua josta olisin huomannut että hän ajattelee minusta noin, mutta tuolta se minusta on tuntunut niiden tiettyjen kanssa joskus ja olen ollut varma se on ollut molemmin puolista.

Sitten on naisia ja vaikka ovat kuinka viehättäviä muuten niin keskustelut ovat työläitä ja raskaita sekä jäykkiä jota ainoastaan rytmittään naisten tekonauru.

Riippuen ympäristöstä ja miten tutustutaan niin alussa se voi toki olla hieman tökkivää, mutta sitten kun se rullaa niin ei tarvitse asemia sen jälkeen säädellä.

• Senvainhuomasi

Ei me olla.

• takkuaa_puhe

Mie ja V ei ymmärretä toisiamme.....

• hyvältähänsetuntuu

Ajatellaan samaan aikaan toisiamme, laitetaan minuutilleen samaan aikaan viestejä toisillemme. Yhdessä voi olla myös hiljaa eikä se tunnu häiritsevältä. Tuntuu että välillä on tosi vahva sidos.

• merkitseväaallonkorkeus

Ei olla, ei. Toiveajattelua, kyllä sen vaan huomaa. Sillä on ihan omat aallot. Syntyjään jo. Mikspä mietinkin, et hittojako täällä teen...

• Noinhanse

;) Miksihän tuo kourii mahan pohjasta jo ajatuksena... en voi käsittää, miksi ajattelen häntä edelleen. Onneksi jollain muullakin on saman suuntaista.

• rakastunutko

Nauretaan samoille asioille ,on helppo puhua asioista kuin asioista.Toinen aloittaa kertoo jotain niin toinen voi lopettaa . Hiljaisuuskaan ei ole kiusallista.On vain kiva töllötellä toista silmiin ilman sanoja.On jonkinlainen telepaattinen yhteys tuntee fiboja.ym.

• meneeseohiviel

Ällöä. Yksiselitteisesti.

• nainenraksalta

Katseet. Joskus jännittää näkeminen. Tunne siitä että molemmat tahtoisi tehdä aloitteen mutta ei vaan voi. Se tunne kun katseet kohtaa. Samantyyppinen huumorintaju. Se että voi lukea toisesta mitä se tuntee. Näkee toisen, ja pitä'ä selaisena kuin toinen on, vikoineen kaikkineen. Tahtoisin vaan oppia tuntemaan sut paremmin, että voisin varmistua kaikesta. Mä olen sulle avoin kirja, mitä tulee tunteisiin sua kohtaan. Mä olen nähnyt että sä tiedät :D
      Arvostus molemmin puolin. Siinä noin niikuin ihan alkutaipaleen sama aaltopituus :)

• sitävainodottaa

Sen huomaa kaipuusta, vaikka toinen ei edes ilmesty.

• Aikavaikeeon

Valehdella mitään kun toisella on jotain selvännäkijän taitoja ja tietää mitä oikeasti ajattelen. Monta kertaa lähtee samoista asioista viestiä yhtäaikaa, tietämättä toisen tekemisestä mitään. Samoin huomaa toisen ajattelevan samalla lailla asioista. Voi sanoa että melkein sataprosenttisesti ollaan samalla aaltopituudella.

• Teletappijuujuuon

Telepatia toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1556
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1246
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      234
      1243
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      270
      1132
    5. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      1013
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      1010
    7. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1009
    8. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      999
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      842
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      839
    Aihe