Heinäveden yksinkertaiset ja rumat miehet ja

SailaL

Osin poikkeuksellisen kauniit tyttölapset? Kiliseekö kellot? Eikö? En uskonutkaan. Petetäänpä hiukan "siskojen" luottamusta ja kerrotaan hiukan "tyttöjen"juttuja, mitä saattaa kuulla ihan yllättäen. Naisilla nimittäin on myös tarve kertoa " tyttöjen juttuja".

Jotkut ovat saattaneet huomata Heinävedellä olevan joitakin kauniita tyttölapsia, kumpikaan vanhemmista ei ole erityisen edustava, tämä on yleistä, siis Heinävedellä. Silti lapsi saattaa olla hyvinkin nätti, saattaisi olla jopa kaunis Heinäveden mittapuulla. Mikä on käypäisin selitys? "Isän" on helppo nähdä lapsessa omia tai suvun piirteitä, näkee mitä haluaa nähdä, mitä pitää itsestään selvänä, luonnollista, eikö totta?.
Jos "isä" on 165cm pitkä pyöreäpäinen punkero, ja äitikään ei ole kauneudella siunattu, kuinka lapsi voi olla kaunis?
Vastaus on: etelänmies! Kyllä! Vaikka huonon itsetuntosi(syystäkin) takia luulit vahtineesi vaimoasi hyvinkin tarkkaan, otti tämä silti vierasta ja isompaa penistä sisäänsä suorittaessaan työtehtäväänsä yrityksenne autolla. Toisen, paikallisen koneyrittäjän vaimolla tuntui olevan luppoaikaa, jonka hän käytti mielestään hyvin vieraan miehen kanssa.

Puli mini(monitoimi)"mies" ajelee katumaasturilla ja käy kuntosalilla, kyseinen toimenpide ei kuitekaan auttanut vaimon mielenkiinnon ylläpidossa! Ruma naama ja kalju häviää aina!

Jatketaanko?

18

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivännaurut

      No jatka toki,kun olet aloittanut :D

      • BakoLaine

        Luulen että Saila on vain kateellinen kauniille ihmisille, luulen että kun hän katsoo peiliin niin sieltä näkyy ituinen peruna, mutta kukkiihan se perunakin.


      • SailaL
        BakoLaine kirjoitti:

        Luulen että Saila on vain kateellinen kauniille ihmisille, luulen että kun hän katsoo peiliin niin sieltä näkyy ituinen peruna, mutta kukkiihan se perunakin.

        Niin olen, olen kateellinen kaikille heinäveteläisille. Heissä on todella mitä kadehtia.


    • Niclas83

      Heinävedellä en ole nähnyt kuukaudessa yhtään kaunista böönaa.

      • BakoLaine

        Enkä minä niclasta!


      • SailaL
        BakoLaine kirjoitti:

        Enkä minä niclasta!

        Lienee aika selvää missä ilet Nikkeä tähystellyt? Lätt....


    • Hhhjkl

      Kaikkihan tietää että Heinäveden naiset on yleisiä jakorasioida. Paikallinen kalastajakin käy hoitelemassa kymmeniä kotirouvia.
      Se on hyvä että Sailallekkin selvis viimein kuka on isä:) Jollakihan se on teidänkin talo maksettu, äitis on ollut siinä suuressa roolissa.

      • SailaL

        Hihiihii! En ole Heinävedeltä. Kalastajalla ei ole ihan lyhyet hiukset?


      • Henulli

        Saatan tietää ketä kalastajaa tarkoitetaan.
        Mulle hän ainakin on aika lipevä, ostelee kahveja, pyytää mukaan, ehdottelee...
        Hänellä on ainakin pitkä letti ja outo muoti. Aina hän näkyy myös kylällä lorvivan.


    • Kutupaikka

      Kalastajalla on hyvä VERKOSTO! Tyhmät Lahnat ui pyydykseen. Ammatin tuomia etuja.

      • SailaL

        Tilanne kertoo vaan sen, että kalastajan palveluksille on kysyntää!


    • 1.Väestötieteilijä

      Sinunkin plörinäsi vahvistaa sen, että Heinävedellä niin yleinen vähä-älyisyys ja vajaamielisys johtuu siitä, että paikallisväestön lisääntyminen on aina ollut sukurutsaista.

      • Kutupaikka

        Mitä kalastuksella ja ns paikallisväestön sukurutsauksella on sun mielestä keskenään tekemistä? mene ulos ja huuda,Äly hoi,älä jätä! Tiedä vaikka se tulis takas?


      • SailaL
        Kutupaikka kirjoitti:

        Mitä kalastuksella ja ns paikallisväestön sukurutsauksella on sun mielestä keskenään tekemistä? mene ulos ja huuda,Äly hoi,älä jätä! Tiedä vaikka se tulis takas?

        No, sillä voi olla paljonkin tekemistä keskenään. Paikallinen "kalamies". Ruma ja ylipainoinen, kalju tai jenkkisiili, kitisee joka asiasta: kaikki on aina muiden syytä ja vikaa= äänestää vasemmistoa omien puuttuvien lahjojen takia. Tappaa kaikki "saamansa" kalat(verkoilla), jos ei itse jaksa syödä, menee kompostiin.(pääasia, että sai ne). Kaikki röökintumpit(joita tulee paljon), lentävät veteen.


    • Veljmies

      Riitta Pakkanen ja Nyyssösen Eine lienee jo aika huonossa kunnossa.Kuten kilu Kalle Koponenkin...

      • SailaL

        Eivät olleet paikallisia. Erittäin sivistynyttä vetää tähän keskusteluun kuolleita ihmisiä. Taidat olla ihan paikallinen kyky.


    • Kerman.perse

      Kuka niitä rumia heinävetisiä akkoja on pannut, jos on tullut kauniita tyttäriä. Ei aikakaan se rumat heinävetiset miehet, aloittajan mukaan.

    • SailaL

      Pitäsköhän sun keskittyä ihan hetki(jos pystyt), ja lukea kirjoitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe