Pitäisi löytää pikaisesti yksityinen liikenneopettaja Uudeltamaalta. Tietääkö /tunteeko joku sellaista ?
Yksityinen liikenneopettaja
9
379
Vastaukset
- Milou4
Jukka on vapaa.
- HowHowHow
Tiedossa on, Vantaalla, mutta miten täällä voi löytää ketään kun ei ole yhteystietoja.
- veio4
Päättäjien väärämielisyyteen kyllästyneitä opettajia on markkinoilla vapaana jonkin verran ja siksi suotuvat tekemään jopa pimeänä.
Vapailla markkinoilla on myös niitä joille ei riitä töitä, koska vaativat normaali palkan, eivät suostu tekemään ilmaiseksi. - Yourownpersonaljeesus
I need personal trainer and personal jesus. Anyone? Newland/actualfinland?
- SirMoney
Alkaa olemaan kohta työttömiä maikkoja. Opetuslupa ja liikennekaari syö autokoulujen katteita. Ahneet autokoulun omistajat itkevät kultaisten aikojen perään? Niitä aikoja enää taida tulla? Ja hyvä näin.
- veio4
Hanki ensin tietoa ja puhu sitten.
Sinua ei harmita yhtään se että sähkö ym laskuistasi maksetaan miljoonien palkkoja.? Eikö kannattaisi laittaa ensin kuntoon máamme todelliset vinoutumat.?
Ratsastustunti tai soittotunnit, yms. maksaa tunnilta saman kuin autokoulun tunti eivätkä sisällä muuta kuin pelkän opetuksen. Sekään ei sinua häiritse. ? - siis.miksi
veio4 kirjoitti:
Hanki ensin tietoa ja puhu sitten.
Sinua ei harmita yhtään se että sähkö ym laskuistasi maksetaan miljoonien palkkoja.? Eikö kannattaisi laittaa ensin kuntoon máamme todelliset vinoutumat.?
Ratsastustunti tai soittotunnit, yms. maksaa tunnilta saman kuin autokoulun tunti eivätkä sisällä muuta kuin pelkän opetuksen. Sekään ei sinua häiritse. ?Pysy aiheessa ja kerro, miksi siis pitäisi, kertomiesi lisäksi, maksaa ahneille autokoulun omistajille "kultaisten aikojen" mukaisia palkkioita?
- veio4
siis.miksi kirjoitti:
Pysy aiheessa ja kerro, miksi siis pitäisi, kertomiesi lisäksi, maksaa ahneille autokoulun omistajille "kultaisten aikojen" mukaisia palkkioita?
Sinun tehtävä on nyt laskelmilla näyttää toteen se, että missä näet niitä ahneita autokoulujen omistajia.
- bertilperversson
Uudenmaan vokeista löytyy henkilöauton, sekä raskaamman kaluston liikenneopettajia, rohkeasti vain yhteydenotto lähimpään vokkiin, niin saat ammattitaitoisen karvaranteen liikenneopettajaksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211