Mites justuksen 300tkm ajettu logani?

Osss

Lienee aika järjestää keräys?

69

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tännään

      Vedetään liput salkoon, koko suomessa!

    • uusi.on.uusi

      Meillä tuli 300 km täyteen. Kiva ajella uudella autolla eikä millään käytetyllä, toisten paskomalla, takuuttomalla paskaläjällä.
      Ikinä ei tule meille enää käytettyä romua.

      • DätsiaAsiantuntija

        Muista kertoa 100tkm kokemukset!


      • uusi.on.uusi
        DätsiaAsiantuntija kirjoitti:

        Muista kertoa 100tkm kokemukset!

        Ei taida keretä tulla niin paljoa. Ajattelin vaihtaa uuden kun takuu alkaa loppumaan. Muutaman tonnin laittaa väliä ja taaa uusi.


    • Justus4852

      Tänään om mittarissa 307000km ja vastaan tuohon keräyskommenttiin että Dacialla kyn ajetaan niin ne keräystarpeet ovat muilla,. Ajan varmaankin vielä vaikka piruuttaan toisten tietäjien ärsytykseksi vielä ainakin 100000km. Dacian ostan tämän jälkeenkin, ,,hyvät puolet= monikäyttöisyys, halpa ostaa, aika lämmin talvella. Kuluvat osat ovat sitä mitä useimmissa merkeissä ,etupään osia, vetoakselit kuitenkin kestävät yllättävän hyvin . En murehdi sitä tässä hintaluokassa, kun niitä menee peräti kolmekertaa kalliimmissakin kulkuneuvoissa. Näissä on kuitenkin hinta ja laatuseikat kohdallaan ( Hyvä toimiva perusauto). Halvempaa autoahan pitäis vaihtaa useammin kun siihen on paremmat edellytykset , mutta kokeeksi näinkin , kun eläkkeillä ei voi hullutella rahojensa kanssa mielin määrin . Tämä oli uusi vuonna 2010 ja sanoisin että silloin se maksoi alle 10000e ja se on sen arvoinen. En ole kuitenkaan ensimmäinen omistaja, ostin sen kun se oli kulkenut 266000km

      • uusi.on.uusi

        Perus tekniikkaa niin pelaahan nämä. Permium-merkeillä näkyy olevan premium hinnat huolloissa ja osien hinnassa.
        Lopulta sama tulos että joskus menee romuttamolle jokatapauksessa.


      • Anonyymi

        Diesel-Duster ei todellakaan ole lämmin talvella. Siinä palelee vaikka laittaisi keulamaskin. Muuten hyvä auto. Tuttavapiirissä monta diesel-Dusteria ja yhtä lukuunottamatta kaikki on laittaneet siihen Webaston. Näin täällä Itä-Lapissa.


    • Justus1952

      Kyllä näin on,, se on sähköpuoli ja muoviosat joka pakottaa nykyään romuttamaan auton kun se tulee määrättyihin vuosiin. sähköosille pannaan lopuksi niin rasvaiset hinnat että mieli muuttuu . Muistan tässä yhden entisöinti tapauksen( Mersu 450 ) ilmajpousituksella , Olis pitänyt ostaa kaasukelloja ja sytytys moduli . Sytytysmoduli nousi 2000 luvulla huimiin lukemiin 1300e. Yritin täyttää hänelle kelloihin typpikaasua kun minulla on täyttölaite jota olen käyttänyt Citroeneissa ammattivuosinani mutta niissä oli jokaisessa vuoto ja en muista enää uusien hintaa mutta ne oli myös pirun kalliit että entisöinti jäi. Luulen että omistajalla on vielä auto tallissaan jota hän käy ihailemassa ja muistelee menneitä vuosia. Että tällaiseksi varmaan muuttuu useammalla koslalla !!!

    • Justus4852

      Unohdin vielä vastata tuohon UUSI ON UUSI, vaikka se on halpahintainenkin se on totta ,takuut sun muut ,sitä iloa ei ole niillä jotka ajaa vanhalla . Eikähän käytettyjäkään löytyis tarvitsijoille jos uusia ei ostettais !!!!

      • Afrikantuonti

        On takuu, ärsyttää vaan kun niveliä, raidetangonpäitä, koiranluita menee tasaisen tappavaan tahtiin. Ei ihan laadukas kuva. Ei takuun jälkeen järkeä pitää, kun noin yksinkertaiset asiat ei edes kestä vuotta.


    • Justus4852

      Nimim. OSSS ille jatkamme keräystä !!!

    • Justus4852

      Minun MCV oli ajettu 266000km enkä tiedä mitä sille on ennen tehty mutta nyt on mittarissa 315000km ja minä vaihdoin hiljattain jarrulevyt ruosteen takia ,ja raidetangonpäät,,,,, koiranluut on vain kestäneet. lupaan kertoa mitä tuleman pitää. Uskoisin että kun uusia ostaa niin ostaa Lem Förderin tavaraa niin saa ainakin pitkäikäisimmät tavarat etupäähän !!

    • Justus4852

      322000km ja keräyksiä ei tarvita !!

    • Justus4852

      Sinulle AFRIKATUONTI : Minusta tämä alkaa näyttää siltä että sulla ei sitä Daciaa ole olemassakaan . Nuo sinun kommenttisi ei oikein stemmaa todellisuuden kanssa. Olen nyt ajanut käytetyllä MCV.llä kohta 2 vuotta,, yli 60000km ja alan tietää tarkalleen mitä menee ja mitä ei. Testeissäkin on ajettu 100000km murheitta . Etupää on samaa tavaraa kuin Cliossa , alapallot ja raisetangonpäät ovat Sakasalaisen Lemförderin tavaraa . Koiranluut ovat vahvempaa vanhempaa mallia . Voisin sanoa sulle että olet eksynyt väärälle merkkipalstalle !!!

    • koittolaope

      Pysykää kaukana noista neljällä pyörällä liikkuvista tietokoneista. Sukulaispojalla oli 2009 mallin Golf Tsi dgs ja murhetta riitti, siihen vaihdettiin automaattilootaan kytkin, siinä meni kerran turbo,
      kerran autosta jämppäs koko jarrukoneisto, auto toppas keskelle kaupunkia ja tietokone ilmoitti, että ei saa ajaa metriäkään, poika ajoi auton "väkisin " kotipihalle, tehostajakaan ei pelannut piti hampaat irvessä painaa jarrua ettei ajanut toisen perään, kun auton sammutti kotipihalle se ei enään liikahtanut mihinkään, hinausfirma vei auton Ww,n korjaamolle. Auto oli viikon siellä ja saivat kuntoon, eivät kylläkään kehdanneet maksattaa mitään, eivät tosin edes kertoneet mikä oli vikana? Tilanne kaupungilla oli sen verran vaarallinen tuon jarruhomman takia että tulivat vastaan.
      Hälytys piippauksissa oli melkein uudesta asti ongelmia, Vilkkunaksutus hävisi parin vuoden ajon jälkeen kokonaan, viimeksi auton ikkunat alkoivat aueta itsestään, vikaa ei löytynyt. Sitten ne aukesivat jo yön aikana kaikki kerralla, sitten tuli mitta pojalla ja hänen vaimolla täyteen he vaihtoivat auton pois, eivät tosin oikein hyvin saaneet mutta elämänlaatu parani kun pienen lapsen kanssa ei tarvinnut hermoilla koko ajan milloin auto jää tielle. Muutakin vikaa taisi autossa olla mutta en muista kaikkea.

      Mitä yksinkertaisempi auto on sen parempi, niillähän vain ajetaan. Hirvittää nuo uudet mallit, siinähän pitää opiskella kuukausikaupalla että osaa edes käyttää auton juttuja. Ja aina vaan pahenee.
      Siksi Daciat ovat varmaan euroopassakin niin suosittuja, simppeli auto, ei paljon muuta.

    • Justus4852

      Afrikantuontimiehelle vielä tiedoksi että Dacian etupää on monikertaisesti parempi kuin 90 luvun Passateissa ja Audeissa se surullisenkuuluisa " monisarvisysteemi. Olin silloin vielä ammattielämässä ja tuo sinun kommenttisi on lainattu sieltä ajalta. Saksalaista insinööritaitoa!!!

      • Anonyymi

        hain 89 pörhöltä uuden passatin. ajoin muutaman kymmenen kilometriä kun vasemmalle kääntäessä oikean puolen eturengas kaatui tielle! hetkeä aikaisemmin oli ollut satanen lasissa! meinas paskakasan kanssa mennä henki!


    • NeitiY

      Sympaattista seurata kun ihmiset väkisin yrittää perustella itselleen Dacian oston järkevyyttä. Yksi puhuu jo liikkuvista tietokoneista vuodelta 2009 eli lähes 9 vuotta vanhoisya asioista. Tähän Daciaan sopii vanha vertaus, että kyllä pelkällä kaurapuurollakin pysyy hengissä mutta vittuttaa se sitä syödä jos parempaakin on tarjolla. Jokainen tietysti toimii lompakkonsa mukaan.

    • Justus4852

      329900km ja koirat haukkuu häntä heiluen ja Romanian kerjäläisetkin uskaltavat pyytää rahaa Supermarketin edessä kun näkevät jonkun tulevan halppisautolla . Saksan merkit ja niiden omistajat jotka poseeraavat Dacia palstalla herättävät heille sekalaisia tunteita ,,,,kuulemma !!

    • Justus4852

      338000km täyttyi . Nuo osat mitä olen vaihtanut ovat kulutustavaraa,,, melko kohtuhintaisia myös. Työkustannuksia myöskään ei ole kun teen itse kaiken . Huomasin kun vaihdoin raidatangon päät että alkuperäinenkin oli Lem Förder. Uskoisin että ne on vaihdettu kaksikertaa merkkiliikkeessä ennen minua . Auto oli Leasninki auto ja mittarissa silloin oli 266000km. Ihmetyttää kun uusia Dacioita koeajetaan ja niin jo povatataan kalliita murheita (lyhyttä ikää) pakoputkelle ( MCV bensiini ) ja osalla kirjoittelijoilla on mukamas Dacia johon pitää laittaa etupään nivelet uusiksi joka vuosi?? Ompa tuo tullut nyt koettua ketkä täällä kirjoittelee mitäkin hörhöjuttuja. Negatiivisia Dacian omistajiakin tuntuu olevan niin paljon että Dacian täytyy olla Suomen myydyin auto Voin sanoa omassa autossani oli alkuperäinen pakoputki kilometreihin melko tarkkaan 300000 ja silloin alkoi vuotaa välipöntöstä ja ostin siihen tarvike sellaisen väliosan joka maksoi muutaman kympin. Alkuperäinen MCV.ssä on yhtä kappaletta alusta loppuun. Alkuperäis putkessa ei mene rikki takaosa kun se on rosteria. Voin sanoa että etupään nivelet kestää ajaa 100000km ilman remontteja jos tiet ovat "pääasiallisesti "pikitietä eikä renkaat pompottele epätasapainossa Olen minä vaihtanut peräti Mersuunkin (210) yhden kerran alkuperäisen raidatangon pään uuteen jo 75000km päästä . Vetoakselit näyttää kestävän jatkossakin, ja suojakumit ovat kestävämpää laatua . Ei ole myöskään jumittelevia käsijarru ongelmia kun takana ovat rummut

    • automekaanikko

      Rumpujarrut nyky autossa ovat vaaralliset. Ei toimi ajonvakautus, kun jarru toimiin niin hitaasti. Youtubesta löytyy ko. asiasta videoita. Rumpujarrut vaativat myös säännöllisen puhdistus huollon, mikä on kallis, koska pitää irrottaa rengas ja jarrurumpu. Melkein joka kerta joutuu vaihtamaan myös jarrukengät ja jarrusylinterin.

    • justus4852

      automekaanikko : Jos olisit pyrkimässä töihin noilla tiedoilla autosta , en kyllä ottaisi palkkaisi sinua jos minulla vielä olis verstas jäljellä . Varmaan tekisit sellaisia hommia jotka eivät kuulu minkäänlaisiin huoltotoimenpiteisiin kuten pölyjen imurointia jarruista ,höpö höpö !!!!

    • Dacisti

      Jostain syystä uskon Justusta mieluummin kuin tätä "automekaanikkoa."

    • autonVaihtaja2018

      Miksi muut autotehtaat ovat luopuneet rumpujarrujen käytöstä? Näyttäisi että rumpujarruja on vain pienissä autoissa ja uudessa Nissan Jukessakin on levyjarrut takana. Joten todennäköisesti seuraavassa Renault Cliossakin on sitten levyjarrut kaikissa pyörissä. Onko näissä rumpujarruissa sitten joku ylivoimainen ominaisuus? Miksi Audi, MB, BMW jne ei käytä rumpujarruja?

      • köyhäitsekin

        Susipaskat ne rumpujarrut on kaikilla mittareilla levyjarruihin verrattuna. Köyhien ihme "puolusteluita" väittää, että ois paremmat. Kyllä ne toki asiansa ajaa.


    • BMWrules

      Samaa mieltä. Vähän pitää olla hölmö, jos väittää rumpujarruja paremmaksi kuin levyjarrut. Halvassa autossa varmasti ihan ok asia.

    • Anonyymi

      Joko on nimimerkille justus kerätty rahat? ettei tarvi täällä agressiivisesti puolustaa merkkiä kun oma lahoaa alle. Se koira haukkuu...

    • Anonyymi

      Kun tällä palstalla on noita( trollihahmoja) yllinkyllin niin pistin pienen videon palkaksi heidän tarinoilleen etteivät vain kaikki uskoisi heidän tarinoitaan ,,,vaikka kuitenkin suurin osa ihmisistä eivät tee omia päätöksiään omalla päällään. Faacebook Martti Räisänen videonpätkä

      • Anonyymi

        Ei kukaan käytä enään naamakirjaa... Paitti jotku kuivuneet 60v jotka luulee että se on in.


    • Anonyymi

      Aja sää vaa Dacial.Mul o kunno auto MB 500 AMG 4-matic.

      • Anonyymi

        Muistakaa, että "härpäkkeistä" ei makseta vaihdossa mitään ylimääräistä.


      • Anonyymi

        Mulla om Dacia ja Ferguson 35. Molemmat toimivat. Hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa, että "härpäkkeistä" ei makseta vaihdossa mitään ylimääräistä.

        Tästä syystä ajelen samaralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla om Dacia ja Ferguson 35. Molemmat toimivat. Hyvin.

        Vanhassa Fergussa Daciassa on samankaltaisuutta. Ne ovat yksinkertaisia ja toimivia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhassa Fergussa Daciassa on samankaltaisuutta. Ne ovat yksinkertaisia ja toimivia.

        Dacia ja Lada kuskeissa on samankaltaisuutta, ne yksinkertaisia ja tyhmiä.


    • Anonyymi

      Kyllähän Daciallakin ajaa vaikka miljoona kilometriä, kun vaihtelee aina rikkimenneitä osia, välillä hitsaa pohjaa jne. Kaikkiin auton rikki menneitä osia tiettävästi saa ostaa, puskureita, laseja, tukivarsia, kannattimia, umpioita, ovia, moottoreita, ratteja, ohjausosia, takapäitä. jarrun osia yms. Ja taas ajellaan. Toinen asia on kuinka nopeasti nuo hajoavat ja onko se enään sama autokaan miljoonan kilomerin jälkeen?

    • Anonyymi

      Daciaa ei hintansa puoleen ole pakko kovin paljoa hitsailla, sen voi mahdollisen ruosteen takia vaihtaa vaikka tuoreempaan samanlaiseen merkkiin ilman ikuisia pankkivelkoja. Kyllä ne ovat toisten merkkien ajurit jotka rähisee varaosatiskillä varsinkin PREMIUMIN omistajat ja ostavat Italialaista halpatavaraa etupäähän kun osat ovat mielestään kalliita ja hitsausta tehdään joka toiseen katsastukseen. Luulis kyllä äkkiä kun autoon sijoittaa omaisuuden että korjauksilta säästyis ja vielä ruosteeltakin vähintää 10v mutta toisin on aina käynyt. Hyvä esim. MB ja Peug.504. aikanaan mutta toisessa ruostui vähemmän rahaa . Ruoste ei ole vielä sen jälkeenkään loppunut . Tiedän kyllä tämän totuuden jo kokemuksesta,,olen ollut verstaassa töissä ja myynyt myös varaosiakin elämäni aikana . Tuota asiaahan voi ajatella jo autoa ostaessa onko varaa sen pitämiseen !!

      • Anonyymi

        Daciaan on jo valmiiksi laitettu halpaa roskaa etupäähän, nivelet paukkuu jo takuuaikana.


    • Anonyymi

      Tänään loppui alkuperäinen Romanialaisvalmisteinen Rombat 70 ah akku , oli jo yhdeksäs vuosi menossa. Koettakaa hakea teidän premiumistanne edes saman vertaista akkua. Premiumin autojen akuthan pitäis kestää miehen iän jos vertaa auton ostohintaan ,vähintään 25-30 v.

      • Anonyymi

        Akku kauppias kertoi nykyisten akkujen hyytyvän 3-6v ikäisenä. Merkistä riippumatta. Minullakin kesti aikanaan akku 11 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akku kauppias kertoi nykyisten akkujen hyytyvän 3-6v ikäisenä. Merkistä riippumatta. Minullakin kesti aikanaan akku 11 vuotta.

        Pisin aika mitä olen nähnyt akun kestävän on 15-vuotta. Oli renaultin alkuperäisakku. Näitä biltema-akkuja saa vaihdella noin 5v välein ja lienee samaa paskaa eri kuorissa muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pisin aika mitä olen nähnyt akun kestävän on 15-vuotta. Oli renaultin alkuperäisakku. Näitä biltema-akkuja saa vaihdella noin 5v välein ja lienee samaa paskaa eri kuorissa muut.

        Bosch kesti 3 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bosch kesti 3 vuotta.

        Exidet on mitä sattuu alle 2v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akku kauppias kertoi nykyisten akkujen hyytyvän 3-6v ikäisenä. Merkistä riippumatta. Minullakin kesti aikanaan akku 11 vuotta.

        Alkuperäis akuissa on laatutarkastukset paremmat ja jotka siitä ei selviä niin ne myydään tarvikemyyjille !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akku kauppias kertoi nykyisten akkujen hyytyvän 3-6v ikäisenä. Merkistä riippumatta. Minullakin kesti aikanaan akku 11 vuotta.

        Liekö minkä merkkinen oli 2001 meganessa ensiasennus akku, mutta ELF RENAULT akussa luki ja ajelin sillä vielä vuonna 2015. Siinä se sitten talvella hyytyi, mutta vein sisälle lämpiämään ja latasin täyteen ja päästelin vielä vuoden menemään, starttaukset oli vähän vaivalloisia, mutta samalla akulla se eteenpäinkin meni, todennäköisesti viikon seisomista akku ei olisi enää kestänyt, mutta päivittäisessä käytössä meni vielä.


    • Anonyymi

      Aikanaan kun myin akkuja niin 1,5-6v oli tavallisesti raja. 80 luvulla aihdettiin paljon takuuaikana Branza-Chloride akkuja , sitten kun tuli Exidet, Basic ja Classic ei kovinkaan usein päässyt kuin vähän yli takuuajan .Toki nuo Exidetkin on jo päivitetty kestämään paremmin . Tänään on merkkejä vaikka kuinka paljon mutta Varta on kuitenkin niitä josta voi puhua tuosta kuudesta vuodesta . Nykyisimmän tiedon mukaan Mersuihin vaihdetaan melkein kaikki Exidet jo takuuaikana ja korvataan . Vartan AGM akulla . Siis ainakin niissä joissa on Dieseli moottori ja dieselillä toimiva lämmitin !!!

    • Anonyymi

      " Nivelet paukku jo takuu aikana "......... he he ,, nehän ovat henkselit vain jotka paukkuu !!!!

    • Anonyymi

      Justuksen lougani on jo maatunut pois. Älkää autovainaata enää kiusatko.

    • Anonyymi

      Siitä autosta kuitenkin löytyy faktaa joka kerta mutta kellä muulla täällä on samaa tarjottavana: Nimimerkki : Epäilen kovasti tätä foorumia !?

    • Anonyymi

      "Justuksen lougani on jo maatunut pois. Älkää autovainaata enää kiusatko. " Taitaa maatua tuon tekstin kirjoittaja ennen kuin minun Logan MCV. käy vaikka katsomassa YOU TUBE. ja DACIA , se sininen MCV

      • Anonyymi

        Jaksaisin uskoa että meistä kahdesta sinä maadut ensin pois. Minä olen vuosimallia -89. Ja meidän kahden autoista luultavasti sinun lougani maatuu ensin pois tai luultavasti on jo maatunut! Itsellä on tommonen kuin pakasta vedetty 70tkm ajettu lada 110. Lujaa laatua LADA!


    • Anonyymi

      Aika hyvä vastaveto kuitenkin !!

    • Anonyymi

      Minä olin jo lähellä maatua mutta kuitenkin selvisin aika vähillä vammoilla siitä Kuopion bussiturmasta 27/8-2018 kl. 1450 . Täytyy todeta kuitenkin että olemme Dacian kanssa sitä kestävintä laatua tulevaisuudessa !!

    • Anonyymi

      Lienee aika järjestää keräys?..................Kerätkää sitten kun tulee 500000km täyteen ja kerätkää vain vähän kun se kuitenkin riittää ostamaan jälleenkin vielä Dacian kun ne ovat edullisia kauppokin .Sitten taas sitten saatte olla rauhassa 500000km . Olispa teilläkin näin hyvin asiat . Kuinkahan moni trolli tekee vielä itsarin tulevaisuudessa tuon asia takia, minä uskon jotenkin että aika moni on jo häipynyt tuonpuoleiseen kun puheet alkavat muuttua erilaiseksi ja ihmekumma Renaultistakin jo puhutaan peräti positiivista. panen lisää kuvia kun 450000km tulee täyteen ja kuvaan samalla kameralla ihan vaikka piruuttaan

      • Anonyymi

        Olet täysin todellisuudesta irtautunut jos kuvittelet että ketään kiinnostaa sinun puoli miljoonaa ajettu daciasi. Moni ei köyhyyttään mainostelisi pitkin nettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin todellisuudesta irtautunut jos kuvittelet että ketään kiinnostaa sinun puoli miljoonaa ajettu daciasi. Moni ei köyhyyttään mainostelisi pitkin nettiä.

        Justuksen tekstit ovat ihan asiallisia. Tällä palstalla jotkut yrittävät selittää, että Dacia on kestävyydeltään muita huonompi auto. Näin ei kuitenkaan ole, vaan Dacia kestää siinä missä muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justuksen tekstit ovat ihan asiallisia. Tällä palstalla jotkut yrittävät selittää, että Dacia on kestävyydeltään muita huonompi auto. Näin ei kuitenkaan ole, vaan Dacia kestää siinä missä muutkin.

        Kun tällä palstalla alettiin kirjoittelemaan kainenlaisisia helppoheikki tarinoita ja paskanjauhantaa Daciasta niin ajattelin että "katsotaan" ja myös loppuun asti . Nyt on päästy siihen vaiheeseen että suuri määrä suunsoittajia on hävinnyt ja jäljellä olevilla ei ole minkäänlaisia vastavetoja esittää . Heidän autonsa ovat vissiinkin vielä tuolla puolivälillä mittarilukemissa mitä minun ja toden näköisesti heillä ei ole varaa edes ajaa niitä viitensataan tuhanteen kilometriin,koska niitten remonttikustannukset vie kaikki varat. Jos teillä toisin ajattelijoilla on vielä kanttia jatkaa niin pistäkää vastaveto Youtubeen ja jatketaan siitä enkä' odota sinne vanhempia autoja kuin 2005 ja ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin todellisuudesta irtautunut jos kuvittelet että ketään kiinnostaa sinun puoli miljoonaa ajettu daciasi. Moni ei köyhyyttään mainostelisi pitkin nettiä.

        Olet täysin todellisuudesta irtautunut ......On sullakin tarinat !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin todellisuudesta irtautunut jos kuvittelet että ketään kiinnostaa sinun puoli miljoonaa ajettu daciasi. Moni ei köyhyyttään mainostelisi pitkin nettiä.

        Olet täysin todellisuudesta irtautunut jos kuvittelet että ketään kiinnostaa sinun puoli miljoonaa ajettu daciasi...............Jos sinut lasketaan pois laskuista niin kiinnostuneita on paljonkin,,,sinä et vain tajua tai et halua tajuta todellisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin todellisuudesta irtautunut jos kuvittelet että ketään kiinnostaa sinun puoli miljoonaa ajettu daciasi...............Jos sinut lasketaan pois laskuista niin kiinnostuneita on paljonkin,,,sinä et vain tajua tai et halua tajuta todellisuutta

        Se kiinnostaa, että halpakin auto voi kulkea yhtä pitkän matkan kuin kalliimmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kiinnostaa, että halpakin auto voi kulkea yhtä pitkän matkan kuin kalliimmat.

        Se kiinnostaa, että halpakin ........juuripa näin !


    • Anonyymi

      Jokos justukselta oli 2023/2024 video olemassa? Olisi kiva nähdä kuinka hän miehekkäästi paiskaa oven kiinni mittarilukeman näyttämisen jälkeen!

      • Anonyymi

        2024 videon kohtapuolin voisin pistää Youtubeen !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2024 videon kohtapuolin voisin pistää Youtubeen !!

        Niin joo piti sanoman että olet vain nolo poika

        www.niuva.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2024 videon kohtapuolin voisin pistää Youtubeen !!

        Mahtavaa, odottelen innolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo piti sanoman että olet vain nolo poika

        www.niuva.fi

        Niin joo piti sanoman että olet vain nolo poika.........Eikö taaskaan mennyt tahtosi läpi,sulla ei näköjään ole kovin suurta menestystä tällä foorumilla !!!


      • Anonyymi

        miehekkäästi paiskaa oven kiinni.........Oikein täydellä tunnolla kun ei yksikään ovesaranoistakaan ole vielä päässyt väljistymään ja yksitoista kertaa maailman ympäri kilometreissä on kuitenkin jo menty. Monet tuolla matkalla olisi jo muutaman kerran jäänyt tiepuoleen turborikon takia ja BMW.t olisivat olleet myös juhannuskokkoina matkan varrella !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe