Itsemurhayksiö-gallu

qallucallu

Kuinka moni teistä asuu itsemurhayksiössä eli alle 30 neliön asunnossa?

13

3014

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reilustialle

MINÄ!!

• tyytyväinentähän

En ole kuullut tuollaista termiä. Mulla on kylpyamme ja keittokomero, tilaa sängylle. Kuiva ja lämmin koti. Ekologista asumista yhdelle ihmiselle.

• päiväkävelysamalla

En asu. Tilaa on. Itäsiipeen tästä ruuanlaittoon.

• fdhdfhdf

Eka asunto kauan sitten 34m2 maan eteläosassa. Siitä pikkuhiljaa isompaan. Nyt hiljattain jouduin eka kertaa ottaan "pakkia" sattuneesta syystä. Mut jos vielä joskus joudun yksiöön takas (oli sit oma tai ei) niin vedän itteni jojoon. En vain kestäis sellaisessa enää, en kertakaikkiaan...

• hakuauki

Kerro jos meinaat joutua koirankoppiin, täällä on tilaa kämppikselle.

• fdhdfhdf
        hakuauki kirjoitti:

Kerro jos meinaat joutua koirankoppiin, täällä on tilaa kämppikselle.

Kiitti vinkistä, pistetään korvantaakse... :)

• Muumuulehmäammuu

Olen sellainen, että tarvitsen paljon tilaa. Tulisin hulluksi noin pienessä asunnossa. Ok-talo on ainut vaihoehto, toki ymmärrän ettei esim. Hesassa ole siihen mahdollisuutta. Toista se on täällä maalla..

• Luksustaloja

Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla on aika paljon pientaloja, sekä useimmiten parempia kuin muualla Suomessa.

• Dreamingofhauses
        Luksustaloja kirjoitti:

Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla on aika paljon pientaloja, sekä useimmiten parempia kuin muualla Suomessa.

Mut siellä pitää olla rikas, että pystyy omistamaan sellaisen talon. Pohjanmaalla missä asun voi normituloilla hankkia suurehkon omakotitalon, vaikkei nyt mikään ihan luksus olisikaan

• Helsinkionhyvä
        Dreamingofhauses kirjoitti:

Mut siellä pitää olla rikas, että pystyy omistamaan sellaisen talon. Pohjanmaalla missä asun voi normituloilla hankkia suurehkon omakotitalon, vaikkei nyt mikään ihan luksus olisikaan

Helsingissä pinta-alasta ainakin puolet on pientaloja, Espoossa melkein kaikki, ja Vantaallakin suurin osa. Muualla Suomessa ei oikein tunneta Helsinkiä. Nykyään maksaa paljon ostaa täältä omakotitalo, mutta eihän asiat Suomessa ole enää kunnossa. Silti pientalo on aika kiva paikka asua pääkaupunkiseudulla. Useimmiten ne on jo maksettu. Tänne muuttaminen voi olla haastavaa. Se ei silti tarkoita, että ne jotka täällä jo asuvat, eläisivät huonosti.

Myös kerrostaloasumisessa on omat hyvät puolensa, ja kerrostaloasunto voi olla hyvin miellyttävä.

Virikkeitä, shoppailumahdollisuuksia, ravintoloita, kahviloita ja kaikkea muuta kivaa täältä ei puutu. ;)

• EiSiinJosSiivotaTykkää

Mulla on 35 neliöinen yksiö. Tykkään kun tää on yksiöksi aika tilava mutta ei liian iso.

En minä nyt kovin paljon tilaa tarvi yksikseen asuessa. Enkä ole mikään tonnikeijukaan jotta tilaa pitäisi leveä
      kuljetuksen takia olla enemmän.

Kun tähän eron jälkeen isommasta asunnosta muutin tunsin oloni jotenkin kodikkaammaksi kun pienempi asunto.

Yksin isossa asunnossa tuntui kovin orvolta. Siivoomistakin oli järjettömästi

Alkoi kypsyttää se työmäärä kun minusta yksin niin ison asunnon kulujen maksu ja kunnossapito oli työlästä ja järjetöntä.

Muutin pienempään ja halvempaan ja en nyt ole suunnitellut kyllä tästä suurempaan muuttoa ihan lähivuosina

• Hjuftjnkl

Ei ole ei ole kotia eikä töitä niiku suurimmalla osalla maapallon väestöstä.

• yksiöon

34neliöö plus iso parveke hyvin riittää mulle vuokra 75euroo tukienkanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82