Kuinka moni teistä asuu itsemurhayksiössä eli alle 30 neliön asunnossa?
Itsemurhayksiö-gallu
13
3014
Vastaukset
- reilustialle
MINÄ!!
- tyytyväinentähän
En ole kuullut tuollaista termiä. Mulla on kylpyamme ja keittokomero, tilaa sängylle. Kuiva ja lämmin koti. Ekologista asumista yhdelle ihmiselle.
- päiväkävelysamalla
En asu. Tilaa on. Itäsiipeen tästä ruuanlaittoon.
- fdhdfhdf
Eka asunto kauan sitten 34m2 maan eteläosassa. Siitä pikkuhiljaa isompaan. Nyt hiljattain jouduin eka kertaa ottaan "pakkia" sattuneesta syystä. Mut jos vielä joskus joudun yksiöön takas (oli sit oma tai ei) niin vedän itteni jojoon. En vain kestäis sellaisessa enää, en kertakaikkiaan...
- hakuauki
Kerro jos meinaat joutua koirankoppiin, täällä on tilaa kämppikselle.
- fdhdfhdf
hakuauki kirjoitti:
Kerro jos meinaat joutua koirankoppiin, täällä on tilaa kämppikselle.
Kiitti vinkistä, pistetään korvantaakse... :)
- Muumuulehmäammuu
Olen sellainen, että tarvitsen paljon tilaa. Tulisin hulluksi noin pienessä asunnossa. Ok-talo on ainut vaihoehto, toki ymmärrän ettei esim. Hesassa ole siihen mahdollisuutta. Toista se on täällä maalla..
- Luksustaloja
Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla on aika paljon pientaloja, sekä useimmiten parempia kuin muualla Suomessa.
- Dreamingofhauses
Luksustaloja kirjoitti:
Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla on aika paljon pientaloja, sekä useimmiten parempia kuin muualla Suomessa.
Mut siellä pitää olla rikas, että pystyy omistamaan sellaisen talon. Pohjanmaalla missä asun voi normituloilla hankkia suurehkon omakotitalon, vaikkei nyt mikään ihan luksus olisikaan
- Helsinkionhyvä
Dreamingofhauses kirjoitti:
Mut siellä pitää olla rikas, että pystyy omistamaan sellaisen talon. Pohjanmaalla missä asun voi normituloilla hankkia suurehkon omakotitalon, vaikkei nyt mikään ihan luksus olisikaan
Helsingissä pinta-alasta ainakin puolet on pientaloja, Espoossa melkein kaikki, ja Vantaallakin suurin osa. Muualla Suomessa ei oikein tunneta Helsinkiä. Nykyään maksaa paljon ostaa täältä omakotitalo, mutta eihän asiat Suomessa ole enää kunnossa. Silti pientalo on aika kiva paikka asua pääkaupunkiseudulla. Useimmiten ne on jo maksettu. Tänne muuttaminen voi olla haastavaa. Se ei silti tarkoita, että ne jotka täällä jo asuvat, eläisivät huonosti.
Myös kerrostaloasumisessa on omat hyvät puolensa, ja kerrostaloasunto voi olla hyvin miellyttävä.
Virikkeitä, shoppailumahdollisuuksia, ravintoloita, kahviloita ja kaikkea muuta kivaa täältä ei puutu. ;)
- EiSiinJosSiivotaTykkää
Mulla on 35 neliöinen yksiö. Tykkään kun tää on yksiöksi aika tilava mutta ei liian iso.
En minä nyt kovin paljon tilaa tarvi yksikseen asuessa. Enkä ole mikään tonnikeijukaan jotta tilaa pitäisi leveä
kuljetuksen takia olla enemmän.
Kun tähän eron jälkeen isommasta asunnosta muutin tunsin oloni jotenkin kodikkaammaksi kun pienempi asunto.
Yksin isossa asunnossa tuntui kovin orvolta. Siivoomistakin oli järjettömästi
Alkoi kypsyttää se työmäärä kun minusta yksin niin ison asunnon kulujen maksu ja kunnossapito oli työlästä ja järjetöntä.
Muutin pienempään ja halvempaan ja en nyt ole suunnitellut kyllä tästä suurempaan muuttoa ihan lähivuosina - Hjuftjnkl
Ei ole ei ole kotia eikä töitä niiku suurimmalla osalla maapallon väestöstä.
- yksiöon
34neliöö plus iso parveke hyvin riittää mulle vuokra 75euroo tukienkanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241