vinkkejä kaipaisin

Jode-89

Noniin kaikki johtajat ja miksei muutkin. Tarvitsisin vähän vinkkejä Salapoliisi-merkin suorittamiseen. Jos olette itse suorittaneet niin kertokaa mitä juttuja teitte. Lapset on ensimmäisen vuoden vartiolaisia.
(Linkkarista ei ollut taaskaan mitään hyötyä..)

5

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

Me käytiin yhdessä koloillassa vierailemassa poliisiasemalla, sovittiin se etukäteen ja kun poliisi joka esitteli tiesi että suoritetaan sellaista merkkiä (näytettiin lista merkin tehtävistä) niin kertoili sitten aiheeseen liittyviä juttuja ja otti jopa sormenjäljet kaikista. Loput merkistä suoritimme sitten retkellä, opeteltiin teoriaa jäljittämisestä, salakirjoituksista ym vakoilijan käsikirjasta, partiolaisen kirjasta ja sudenpentujen käsikirjoista löytyi kaikenlaista tietoa. Ulkona sitten testailtiin esim. henkilön tunnistamista hämärässä, koon arvioimista kaukaa ym. ja tietysti leikittiin aiheeseen sopivia leikkejä (pimeässä kaikenlaiset vakoilu tai hiipimisleikit oli kivoja). Viimeisenä retkipäivänä sitten kämpän ovelle ilmestyi salakirjoitettu (näkymätön muste) lappu jossa neuvottiin menemään tiettyyn paikkaan. Sieltä sitten löytyi seuraava vihje jne. Matkalla oli pieniä tehtäviä, seurattiin jalanjälkiä pitkin metsää ym. ja lopulta viimeisten vinkkien perusteella saatiin selville aarrekätkö, josta löytyi sitten kaikille taitomerkki. Tehtävinä esim. mausteiden tunnistusta (piti löytää oikea purkki jossa oli vihje, muissa purkeissa oli hämäys vihjeitä).

• iloinenpiru

Meillä oli esim. eri juttujen maistamista. silmät sidottiin ja suuhun työnnettiin jokaiselle vuorollaa kaikkea mahollista sokeripaloista kaakaoon ja suolasta teehen.
      Sitten piti kerätä parista tyypistä tuntomerkit yhellä retkellä.

En muista nyt muita.

• vahan siita

etta kuinka kaukana Tampereesta asut niin Vakoilumuseo olisi ainakin hyva kayda lapi. Hyva paivaretki muutenkin.

• Helsingistähän me ollaan, joten ei taida onnistua... Hyvä idea kuitenkin..

• epätoivoinen2

me suoritettiin se sillai, et meil oli leiri pe-su ja sit sen viikonlopun aikana meiän vartsalaiset selvitti sellast "mysteeri" mikä sit leirin lopussa selvis....
      käytä vää mielikuvitust ni kyl se siit,
      on kyl totta et linnkarist ei oo hyötyy, mulle ainakaan ei oo kertaaka ollu....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe